♡ IKM UKE 30 ♡

Takk for omtanke :Heartpink Så godt å høre :shy:Svømmekløa kommer av mikroskopiske larver fra fugler og når de havner i stillestående vann så flytter de inni snegler som lever på grunt vann. Så prøver de å trenge inn i huden på mennesker som bader (gjerne om man leker i sanda med barna), men de kommer seg bare noen millimeter inn og dør da de ikke kan leve i mennesker. De fleste reagerer ikke på de, men noen få mennesker er allergiske.. slik som meg! Så da blir det skikkelig reaskjon. Varer flere dager og blir ofte verre før bedring :dead:
Huff, det hørtes fryktelig ubehagelig ut. Er det noe du kan ta for å lindre, antihistaminer?

Våknet med svømmekløa i dag, skikkelig allergisk reaksjon, føler hele kroppen er betent og er så redd dette skaper mye stress for kroppen og ødelegger for et potensielt befruktet egg eller implantasjon denne gangen :sorry:
Vis vedlegget 464936
Æsj, det såg skikkelig dritt ut!! Håper det ikke ødelegger :Heartpink og hvis det gjør det så tenker jeg at det nok ikke var et «sterkt» befruktet egg i utgangspunktet :Heartpink

Æsj, det såg skikkelig dritt ut!! Håper det ikke ødelegger :Heartpink og hvis det gjør det så tenker jeg at det nok ikke var et «sterkt» befruktet egg i utgangspunktet :Heartpink
Det er jo sant :Heartpink Men tenker at det kanskje kunnet påvirke eggløsning mer (som sykdom kan gjøre) men dette kom heldigvis etter EL

Våknet med svømmekløa i dag, skikkelig allergisk reaksjon, føler hele kroppen er betent og er så redd dette skaper mye stress for kroppen og ødelegger for et potensielt befruktet egg eller implantasjon denne gangen :sorry:
Vis vedlegget 464936
Hvis det er noe trøst hadde jeg kraftig influensa en gang fra 1 dpo, og var syk i nesten tre uker. I tillegg hadde jeg blødning fra 12-19 dpo, men egget festet seg likevel og er fortsatt gravid. La også inn bare aksjer den ene gangen, kvelden før EL ☺️

Jeg! Som delt i går. Kjenner absolutt ingen tegn, 6 DPO :happy118 Men det går bra, forventer ikke at det sitter på PP1 :shy:

Hva er det som gjør at du ikke har troen? :Heartred
Som meg forrige pp det, bortsett mangel på pms og en ro. Kjente først dagen før positiv test på trøtthet, selv om klokken sa jeg var stresset og hadde høyere sovepulsgjennomsnitt.

Usikkerhet på om EL var vellykket eller om den kommer senere. Kanskje hodepine og slapphet som gjør at det er vanskeligere å tenke positivt

Hvis det er noe trøst hadde jeg kraftig influensa en gang fra 1 dpo, og var syk i nesten tre uker. I tillegg hadde jeg blødning fra 12-19 dpo, men egget festet seg likevel og er fortsatt gravid. La også inn bare aksjer den ene gangen, kvelden før EL ☺️
Ikke at jeg liker å høre at du var så syk så lenge, men liker å høre at kroppen er hardfør til tross for sykdom og motstand :shy: :Heartpink Takk for oppmuntrende ord nok en gang, er så fint med dette forumet altså :cat:

Flere som ikke har helt troen denne ppen?
Jeg tok meg selv i å ha troen tidligere i dag, men tanken ble slått *hardt* ned på av hjertet mitt som ikke tåler å få noen forhåpninger :sorry:

Tror forresten jeg skal prøve meg på temping neste pp dersom det ikke klaffer denne måneden. Må da uansett kjøpe flere EL tester og kan slenge på et termometer.

Utrolig hvor fort den 50-pakningen jeg kjøpte for ikke så lenge siden forsvant. Da vi prøvde på B1 kjøpte jeg en 100 pakning siden jeg ikke turte håpe på at det skulle klaffe fort, men tror jeg bare rakk å bruke 15 av de. De hadde selvfølgelig gått ut på dato da vi skulle begynne å prøve på B2. :hilarious:

Flere som ikke har helt troen denne ppen?
Jeg gikk på en sånn smell sist da jeg hadde ALLE symptomene som fra da jeg ble gravid, da skjønte verken jeg eller mannen noen ting da testen var negativ :facepalm: Så nå føler jeg på en måte at tester bare blir negative uansett… selv om jeg prøver å holde meg positiv :depressed:

Jeg tenker litt sånn til deg nå at hvis du har rester av hcg når et evt nytt egg blir befruktet kan miljøet der inne være ekstra mottakelig :smug:

Jeg tok meg selv i å ha troen tidligere i dag, men tanken ble slått *hardt* ned på av hjertet mitt som ikke tåler å få noen forhåpninger :sorry:

Tror forresten jeg skal prøve meg på temping neste pp dersom det ikke klaffer denne måneden. Må da uansett kjøpe flere EL tester og kan slenge på et termometer.

Utrolig hvor fort den 50-pakningen jeg kjøpte for ikke så lenge siden forsvant. Da vi prøvde på B1 kjøpte jeg en 100 pakning siden jeg ikke turte håpe på at det skulle klaffe fort, men tror jeg bare rakk å bruke 15 av de. De hadde selvfølgelig gått ut på dato da vi skulle begynne å prøve på B2. :hilarious:
Føler med deg ass, vurderer å slenge med termometer neste bestilling jeg også. Åh så deilig å bare bruke 15 g-tester før det satt! :spitoutdummy:

Noen andre som er skikkelig fysen? Jeg trodde man ble det før mens, men her er det 2dpo og fysen og fisen :dead: Er det en effekt av stigende progesteron tro?

Back
Topp