Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde håpet at dette skulle ordne seg, men livet er døtte meg urettferdig noen ganger… Jeg ønsker deg alt godt og håper livet smiler snart igjen
Lei meg for degOperasjon er overstått, jeg er egglederløs og nå skal jeg hjem og "slikke mine sår"![]()

du har min dypeste medfølelse i denne vanskelige tiden. Jeg forstår veldig godt at du ikke orker å prøve mer, du har vært igjennom veldig mye nå. Ta vare på deg selv og dine
du vil bli savnet er på forumet,men jeg håper du skriver litt her dersom du trenger å lufte tanker og følelser. Vi er mange virtuelle venner her som gjerne støtter deg 
Men nå må du bruke tiden, være sammen med dine kjære. Ta vare på hverandre og god bedring 
jeg vil være gravid NÅ! Jeg forstår at man må komme i syklus og alt sånn før man kommer noe vei, men er det vits å sette opp en uforpliktende samtale med klinikk ila de neste par ukene? 
Jeg tenker det kan være lurt å ta en samtale med klinikken så snart som mulig, det tar ofte tid med IVF så lurt å komme igang/inn i systemet så fort som mulig, for ventingen er pinefullBare to dager siden operasjonen og jeg føler at jeg bare vil viderejeg vil være gravid NÅ! Jeg forstår at man må komme i syklus og alt sånn før man kommer noe vei, men er det vits å sette opp en uforpliktende samtale med klinikk ila de neste par ukene?
Usikker på om jeg bare dytter det ned, eller om jeg faktisk har forventet at det gikk galt allerede på mandag da jeg fikk vondt. Jeg visste da jeg lå på sykehuset hvordan det kom til å gå og gråt mye da. Lite tårer som har kommet idag, jeg er bare inneforstått med at slik er det og vil videre. Mye tanker en lørdag ettermiddag![]()
Kanskje det må gjøres en sædprøve f.eks. og det kan jo gjøres selv om du ikke er i syklus. Kanskje klinikken vil gjøre en egen UL også som kanskje kan gjøres om ikke så lenge. Kanskje det er litt ventetid pga ferie etc, så mitt råd er å kontakte så snart du føler deg klar for det 
)Ja, skal ta og prate litt med samboer ikveld ang dette. Høre om han har fått tenkt litt, og om han er åpen for det. Økonomisk sett så er det ingen problem heldigvisJeg tenker det kan være lurt å ta en samtale med klinikken så snart som mulig, det tar ofte tid med IVF så lurt å komme igang/inn i systemet så fort som mulig, for ventingen er pinefullKanskje det må gjøres en sædprøve f.eks. og det kan jo gjøres selv om du ikke er i syklus. Kanskje klinikken vil gjøre en egen UL også som kanskje kan gjøres om ikke så lenge. Kanskje det er litt ventetid pga ferie etc, så mitt råd er å kontakte så snart du føler deg klar for det
(Og så blir man sikkert aldri 100 % klar heller, jeg sørger fremdeles innimellom, jeg er bekymret for veien videre osv osv, men jeg er mer sikker på at dette er rett enn galt så da må jeg bare peise på)
Hvorfor ikke?Bare to dager siden operasjonen og jeg føler at jeg bare vil viderejeg vil være gravid NÅ! Jeg forstår at man må komme i syklus og alt sånn før man kommer noe vei, men er det vits å sette opp en uforpliktende samtale med klinikk ila de neste par ukene?
Usikker på om jeg bare dytter det ned, eller om jeg faktisk har forventet at det gikk galt allerede på mandag da jeg fikk vondt. Jeg visste da jeg lå på sykehuset hvordan det kom til å gå og gråt mye da. Lite tårer som har kommet idag, jeg er bare inneforstått med at slik er det og vil videre. Mye tanker en lørdag ettermiddag![]()
Så det høres ikke helt tullete ut?Hvorfor ikke?kan jo i det minste få snakket om prosessen og legge en plan ?

Tipper pass eller førerkort funker? Bare nasjonalt gyldig ID?Så det høres ikke helt tullete ut?
Jeg fikk beskjed at de trenger politiattest og kopi av nasjonal id. Er pass brukende, eller må det være et slikt nasjonalt id-kort?![]()
Håper det, men det kan jeg alltids spør omTipper pass eller førerkort funker? Bare nasjonalt gyldig ID?
Tror ikke noen kan kreve ID kort om du har med pass ?Håper det, men det kan jeg alltids spør om![]()
De skrev nasjonal id, men går ut fra at pass går under detTror ikke noen kan kreve ID kort om du har med pass ?Er nå bare gyldig ID jeg måtte ha hatt med.
![]()
Jau, men tipper det bare er legitimasjon de mener. Rart hvis de skulle være helt ekstremt mye strengere enn alle andre. Men pass må nå være et sikkerstikk uansett.De skrev nasjonal id, men går ut fra at pass går under det![]()