Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Så da tenker jeg at jeg avslutter denne dagboken. Slutten ble dessverre ikke som jeg hadde håpet, og mye må fordøyes og bearbeides nå.
Men uansett hva resultatet blir (operasjon eller ikke), så blir det ikke mer prøving.

Jeg hadde ikke sett for meg alt dette styret da jeg startet prøvingen for over to år siden, og hvertfall ikke at jeg over to år etter fortsatt ikke skulle ha en baby i armene eller i magen.

Dette ble tungt å ta inn over seg nå, så jeg har en stor jobb å gjøre. Dritt, så urettferdig livet skal være! Noen har seg en gang og blir gravide. Jeg skal ikke klage egentlig, har tross alt to flotte barn. Men ønsket meg så inderlig en siste liten ❤️

Uff det her er bare så utrolig trist :sad010livet er så jævelig urettferdig mange ganger! Sender deg mange klemmer :Heartred

Uff.. lei meg på dine vegne.. ting kan være så utrolig urettferdig innimellom.. ❤️

Svært lei meg på dine vegne. Kommer til å savne deg her på forumet, men forstår at det ikke føles riktig mer. Klem.

Jeg spurte sykepleier kjapt om hun visste noe om blodprøvene. Alt var normalt, hcg lå på 4000-og noe... Dvs at den har sunket endel på to dager :arghh: da er det vel enten MA eller exu som gjenstår, tror jeg... Ingen tegn til noe blødning.
Så trist og urettferdig at du opplever dette på nytt. Skjønner godt at du ikke orker å prøve igjen. :Heartred

Så utrolig trist :Heartred Forferdelig at du og dere må gjennom alt dette. Masse medfølelse herfra:Heartred

Er så veldig lei meg på dine vegne:sad010Forferdelig trist:sad002 Livet er beintøft, og grusomt urettferdig noen ganger:smiley-angry017 Viktig å ta vare på egen helse, og håper du blir godt tatt vare på av venner og familie etter dette❤️❤️❤️ Sender mange varme tanker, og all verdens trøsteklemmer din vei:Heartred

Er så lei meg for deg, var ikke sånn det skulle ende dette her :sad010 Er så forbanna urettferdig at noe så naturlig skal være så vanskelig :sorry: Sender deg all min omtanke :Heartpink

Hjertet mitt knuses på dine veiner, såå urettferdig livet er!! :sad010hadde virkelig ønsket at du skulle få lille skatten din som du fortjener ❤️ skjønner du har mye å bearbeide nå, det er en stor sorg at det endte slik - på alle måter❤️ sender deg mange varme klemmer, tenker mye på deg og du kommer til å bli veldig savnet her inne❤️❤️

Så da tenker jeg at jeg avslutter denne dagboken. Slutten ble dessverre ikke som jeg hadde håpet, og mye må fordøyes og bearbeides nå.
Men uansett hva resultatet blir (operasjon eller ikke), så blir det ikke mer prøving.

Jeg hadde ikke sett for meg alt dette styret da jeg startet prøvingen for over to år siden, og hvertfall ikke at jeg over to år etter fortsatt ikke skulle ha en baby i armene eller i magen.

Dette ble tungt å ta inn over seg nå, så jeg har en stor jobb å gjøre. Dritt, så urettferdig livet skal være! Noen har seg en gang og blir gravide. Jeg skal ikke klage egentlig, har tross alt to flotte barn. Men ønsket meg så inderlig en siste liten ❤️
Veldig leit at det skulle ende sånn. Sender deg mange klemmer :Heartred

Føler så utrolig med deg. Kan egentlig ikke få sagt det godt nok. Stor, stor klem :Heartred

Har bare fulgt med i kulissene - så utrolig trist at det endte sånn. Sender deg en god klem :Heartred

Nei og nei.. For en trist slutt på dagboken og prøvingen. Ønsker deg masse god bedring og alt godt :Heartred

Siste beskjed fra legevisitt: det blir operasjon og mest sannsynlig fjerner de egglederen. Helt ærlig, så gjør hele greia vondt og jeg bryr meg døyten om at de fjerner den. Jeg vil ikke oppleve noe slikt igjen!

Åneeei, sitter det i egglederen også? :sad010 Hadde håpet du fikk beholde den❤️ Jeg får så vondt av deg, stakkars:sad002 Fælt hvor uheldig du skulle være- grusomt urettferdig hele greia:smiley-angry017 Sender deg masse styrkeklemmer❤️

Back
Topp