Bekymringstråden

Enig. Sommerferien kræsjer litt for oss.. Jeg skal også ta ny UL 8+4, så jeg får bare vente og håpe til det. Jeg kjenner at det blir ikke mye avslapning i ferien i allfall. Jeg er sliten av alt stresset allerede. Men jeg har liksom likevel en sånn følelse av at jeg tror det går bra. Jeg kan ikke forklare det. Kroppen er ganske rolig, men hodet og tankene og følelsene løper amok. Jeg trøster meg litt med det iallfall. At kroppen tror det skal gå bra ihvertfall :Heartred
Ser den… får prøve å holde oss opptatt med andre ting og lytte til signalene fra kroppen :Heartred Nå skal jeg rett og slett sove litt:hilarious: Håper at jeg føler meg litt bedre etter det!

Jeg bekymrer meg en del for MA.. siden jeg hadde småblødninger/spotting ved 3 anledninger mellom 3+3 - 5+0 og fortsatt ingen spesielle symptomer. Jeg har innbilt meg både ømmere bryst og sporadisk kvalme, men i dag har jeg ikke kjent noe annet enn mensmurring som jeg har hatt siden før innsett. Går fortsatt på cyclogest og er redd den er eneste årsak til at jeg ikke har blødd masse. Bestilte meg ultralyd til tirsdag, da er jeg 6+2 og håper det er langt nok til å få et svar på hvordan det går inni der.

Jeg bekymrer meg en del for MA.. siden jeg hadde småblødninger/spotting ved 3 anledninger mellom 3+3 - 5+0 og fortsatt ingen spesielle symptomer. Jeg har innbilt meg både ømmere bryst og sporadisk kvalme, men i dag har jeg ikke kjent noe annet enn mensmurring som jeg har hatt siden før innsett. Går fortsatt på cyclogest og er redd den er eneste årsak til at jeg ikke har blødd masse. Bestilte meg ultralyd til tirsdag, da er jeg 6+2 og håper det er langt nok til å få et svar på hvordan det går inni der.
Håper det bare er uskyldig blødning, jeg hadde som du sikkert fikk med deg 3 store blødninger i uke 5. Men det gikk helt fint, fikk beskjed at gynekologen at det er helt normalt og blød. Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001.

Håper det bare er uskyldig blødning, jeg hadde som du sikkert fikk med deg 3 store blødninger i uke 5. Men det gikk helt fint, fikk beskjed at gynekologen at det er helt normalt og blød. Krysser fingrene for deg :smiley-angelic001.
Det er sant, glad alt er fint hos deg :Heartred
Jeg hadde så innmari høy hcg 15-17 dpo så jeg synes det er rart at symptomer uteblir. Men håper alt er bra her og ja. :smiley-angelic001

Vi er like langt på vei. Håper blødningene er uskyldige og at alt er bra :Heartred Jeg bekymrer meg for det samme at cyclogesten hindrer meg i å blø og at det ikke er noe inni der. Selvom testene øker.. Jeg har UL 6+4, men redd det er for tidlig til å se noe

Begge gangene jeg har vært på tidlig UL på Hausken spurte de om jeg hadde blødd. Da jeg sa ja, virket det som at dette var det mest naturlige i verden, og ble ikke snakket noe mer om. Det var litt rart for meg som tok blødningene ekstremt hardt. Det er nok mye vanligere enn man kanskje skulle tro :Heartred

Begge gangene jeg har vært på tidlig UL på Hausken spurte de om jeg hadde blødd. Da jeg sa ja, virket det som at dette var det mest naturlige i verden, og ble ikke snakket noe mer om. Det var litt rart for meg som tok blødningene ekstremt hardt. Det er nok mye vanligere enn man kanskje skulle tro :Heartred
I boken jeg leser nå "Ventetid" av Carina Saunders (barnelege) så skriver hun at 1 av 3 blør i graviditeten.

Den er elendig. Faktisk så er RFSU bedre :laughing002 Har også 11 btw
Da er det ille :hilarious: Den var svakere i dag tidlig, litt bedre nå. Men skikkelige dritt batch ja

IMG_5539.jpeg

Da er det ille :hilarious: Den var svakere i dag tidlig, litt bedre nå. Men skikkelige dritt batch ja

Vis vedlegget 464876
Make sure pleide være best. Nå synes jeg til og med metode var bedre. Rfsu kjøper jeg ikke av prinsipp, men ser jo ut som selv de er bedre. Så vet ikke hva make sure har drevet med i det siste..

Make sure pleide være best. Nå synes jeg til og med metode var bedre. Rfsu kjøper jeg ikke av prinsipp, men ser jo ut som selv de er bedre. Så vet ikke hva make sure har drevet med i det siste..
Jaa elsket Make sure før, men noe har skjedd med de tydeligvis

Huff, bekymret jeg nå. Tok HCG hos legen onsdag kl 14 og fredag morgen kl 08..
Onsdag var jeg 6+1 og 6+3 på fredag:nailbiting:
Det har jo ikke doblet seg??

Vedlegg

• IMG_4178.jpeg
    IMG_4178.jpeg
    55,9 KB · Visninger: 47
Jeg er ingen ekspert på hcg, men jeg har sett mange steder at når hcg når et visst nivå (typ 20k +)skal det ikke doble seg hver andre dag lenger, men hver tredje og fjerde etterhvert som det blir høyere og høyere. Så jeg tro du har kjempefine hcg tall :happy:

1000008091.png
Det skal ikke doble seg når man har så høy hcg som deg, her er hva furst skriver om doblingstid :)

Back
Topp