♡ IKM UKE 30 ♡

Ingen tempstigning, så da har nok ikke egget sluppet. Nesten ikke strek på eggløsningstesten, så da drøyer den nok lenge eller det ikke blir eggløsning denne mnd
Kan hende egget har sluppet, men sent i går eller i natt? I følge ChatGPT kan det ta opptil 24-36 t etter egget slipper før tempen blir påvirket, f.eks pga hormonvariasjoner. Første pp'en jeg tempet kom ikke økningen før dagen etter jeg ventet den. Tror egget da slapp på natten og så rakk ikke temp å bli påvirket første morgenen. Ikke gi opp enda:Heartred

Jeg skjønner ingenting av syklusen min denne gangen. Hadde litt kramper på venstre siden på tirsdag, men testene sier negativ. Er på hytta så får kun testet en gang om dagen, og drikkes litt alkohol så er vel derfor jeg ikke ser noe fremgang. Er på CD 15 i dag, Premom mener i dag at jeg skal ha eggløsning i morgen :smiley-angelic001 Aksjene legges værtfall inn flittig :laughing021
Vis vedlegget 464780
Pleier du å ha lang nok topp til at du fanger den opp med testing én gang om dagen? Ellers så kan det hende toppen har vært siden gårsdagens var den sterkeste hittil og det var lavere i dag:) Kos deg masse på hytta og med aksjelegging :Heartred:dance011

Velkommen inn her :greet025 Oi, da blir fort ikke så mye som ønsket bestandig, nei. Men krysser alt for at det blir bra likevell :Heartpink I know the feeling! :hilarious:
Takk, på en måte like greit at det ble sånn. Den uka her ble mye mer hektisk enn vi hadde tenkt. Han er sliten og superstressa, så greit at jobben hans på dette området er gjort :dead:

Kan hende egget har sluppet, men sent i går eller i natt? I følge ChatGPT kan det ta opptil 24-36 t etter egget slipper før tempen blir påvirket, f.eks pga hormonvariasjoner. Første pp'en jeg tempet kom ikke økningen før dagen etter jeg ventet den. Tror egget da slapp på natten og så rakk ikke temp å bli påvirket første morgenen. Ikke gi opp enda:Heartred
Krysser fingrene for at det er noe sånt. Tempen pleier egentlig å starte med å øke litt før eggløsning, men ting kan jo være anderledes denne mnd

Pleier du å ha lang nok topp til at du fanger den opp med testing én gang om dagen? Ellers så kan det hende toppen har vært siden gårsdagens var den sterkeste hittil og det var lavere i dag:) Kos deg masse på hytta og med aksjelegging :Heartred:dance011
Ja, jeg har faktisk det! Bruker både clearblue monitor og makesure sine LH-tester. Forrige gang fikk jeg positiv på morgenen, og krampene kom på kvelden :happy: Krysser fingrene for at du har rett, for jeg pleier å ha eggløsning på CD 13 eller 14 på venstre :smiley-angelic001
Takk! Nyter livet greit nå :Heartpink

Takk, på en måte like greit at det ble sånn. Den uka her ble mye mer hektisk enn vi hadde tenkt. Han er sliten og superstressa, så greit at jobben hans på dette området er gjort :dead:
Ja noen ganger er det bare godt å ha jobben gjort ja :cat:

Siden el kom kjempe sent kommer jeg over til dere :happy: Første syklus med progesteron og fått lagt inn aksjer, så da er det bare å vente i spenning de neste to ukene.

Nammen - 32 år - b2 - pp3 - el 10/07 - ikm 24/7
Så hyggelig at du kommer inn til oss da :happy: Det blir spennende å følge med på deg da! Masse lykke til :Heartpink

Legger dere aksjer dagen etter EL selv om dere la aksjer EL-dagen? :chicken:
Sitter og lurer på det samme. Skal vi orke, liksom. Vi har gjort det i flere av de tidligere pp'ene (uten hell, i og med at jeg fortsatt er her inne :hilarious: ). Jeg tenker at dersom det gir deg ro til sinns at man dermed har prøvd "alt", så lønner deg seg.

Sitter og lurer på det samme. Skal vi orke, liksom. Vi har gjort det i flere av de tidligere pp'ene (uten hell, i og med at jeg fortsatt er her inne :hilarious: ). Jeg tenker at dersom det gir deg ro til sinns at man dermed har prøvd "alt", så lønner deg seg.
Ahh ja, jeg ser at vi gir oss dagen før el eller på el-dagen, da er man så lei :hilarious: Tenkte kanskje ved midnatt var lurt siden vi hadde oss i formiddag… Men mannen tror ikke han orker før i morgen tidlig.. redd det blir for sent :bookworm:

Ahh ja, jeg ser at vi gir oss dagen før el eller på el-dagen, da er man så lei :hilarious: Tenkte kanskje ved midnatt var lurt siden vi hadde oss i formiddag… Men mannen tror ikke han orker før i morgen tidlig.. redd det blir for sent :bookworm:
Jeg orker ikke på el-dagen en gang denne runden :laughing002 Burde jo gjort det for å få ro i sjelen på at vi har gjort det vi kunne, men er så lei av å ligge at det får heller bli som det blir

EL dag, og vi fikk lagt inn aksjer ca en time før fullmånen, det får være close enough.

Håper jeg får med mannen en runde til i morgen, tipper det blir lett. Vi har kost oss skikkelig denne pp'en, kanskje det er noe i det at sommeren gjør oss mer fertile. Følte meg ikke mye våryr, men sommeryr derimot! :cool14

Ingen temp økning i dag heller, får fortsette å teste etter EL. Bare steget 0.1

Last edited:
Graviditetstesten viser veldig svak strek, nesten skygge, så det er positivt i hvertfall

Vedlegg

• Screenshot_20250711_075006_Gallery.jpg
    Screenshot_20250711_075006_Gallery.jpg
    213 KB · Visninger: 42
Vi pleier ikke å orke :hilarious: Mannen er ganske klar på når det er tomt i tanken:hilarious: Men de gangene vi orker så gjør vi gjerne det, uten å presse på at vi er nødt. Siden el kan komme opptil 36 t etter peak og egget kan leve opptil 24 t så er det jo en mulighet der!
Hahahah tanken er tom ja :hilarious: Ikkesant, tenkte å ta en runde i dag, men har ikke hatt sjans enda :arghh:

EL dag, og vi fikk lagt inn aksjer ca en time før fullmånen, det får være close enough.

Håper jeg får med mannen en runde til i morgen, tipper det blir lett. Vi har kost oss skikkelig denne pp'en, kanskje det er noe i det at sommeren gjør oss mer fertile. Følte meg ikke mye våryr, men sommeryr derimot! :cool14
Åååå det blir jo bare knallbra med fullmåne egg og fullmåne sæd :excited001 Så godt dere koser dere sommeryr :happy:

Jeg blekka kl 21 jeg :arghh: Så gikk glipp av fullmånen.. La inn aksjer i forigårs dager og i går på formiddagen. Mulig el i går eller i dag. Er litt stressa på å få lagt inn en gang til, men vi er på hytta med familien rundt og får jo ikke sneket oss unna engang :arghh: Er redd det ikke blir nok dette.. for lurer på om vi alltid gir oss for tidlig.. :depressed:

Back
Topp