Er det greit om jeg venter og ser ann tempen i morgen? Litt vanskelig for å tro at syklus stabiliserte seg med e gangEr det noen jeg skal endre noen datoer på? Hva med deg @Håpefull ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det greit om jeg venter og ser ann tempen i morgen? Litt vanskelig for å tro at syklus stabiliserte seg med e gangEr det noen jeg skal endre noen datoer på? Hva med deg @Håpefull ❤
Du kan godt endre min EL dag til i morgen, 10/7. Men premom forventer fortsatt TR 23/7, så det endrer egentlig ikke så mye.Er det noen jeg skal endre noen datoer på?

Selvfølgelig, null stress, ser den - tenkte bare på det da jeg redigerte egne datoerEr det greit om jeg venter og ser ann tempen i morgen? Litt vanskelig for å tro at syklus stabiliserte seg med e gang

Den er god, endret til 10/7 på min også, men usikker om jeg får sterkere strek i morgen, jeg har ikke fått testet igjen pga. utvannet urinDu kan godt endre min EL dag til i morgen, 10/7. Men premom forventer fortsatt TR 23/7, så det endrer egentlig ikke så mye.
Jeg bruker kun FLO, og den spår mens 22/7, men jeg legger inn 14 dager her uansett jeg 
En av tingene jeg liker bedre med FertilityfriendUlempen med å ha sex mer enn en gang om dagen er at man ikke får loggført det mer enn én gang i premom![]()
![]()

Du kan godt sette el 10/7 og ikm 24/7 på meg, selv om jeg ser an temp også etterhvertEr det noen jeg skal endre noen datoer på? Hva med deg @Håpefull ❤

Bytter! Gøy om vi blir liggende likt daaaaDu kan godt sette el 10/7 og ikm 24/7 på meg, selv om jeg ser an temp også etterhvert![]()

Ingen tempstigning, så da har nok ikke egget sluppet. Nesten ikke strek på eggløsningstesten, så da drøyer den nok lenge eller det ikke blir eggløsning denne mndSelvfølgelig, null stress, ser den - tenkte bare på det da jeg redigerte egne datoer![]()
Endret! Nå er vi 3 på like datoer! Det er gøy darebi11 - 32 - B2 - PP8 - EL 10/7 - IKM 24/7
Jeg kan flyttes et par dager![]()

Jeg tenker automatisk at kroppen trenger sikkert noen dager ekstra på å få alt klart til eggløsning etter en abort, så ville ikke gitt opp enda. Du fortsetter å teste ja?Ingen tempstigning, så da har nok ikke egget sluppet. Nesten ikke strek på eggløsningstesten, så da drøyer den nok lenge eller det ikke blir eggløsning denne mnd

Jaaaa! Jeg har også bemerket meg det. Jeg fant ut at jeg alltid har eggløsning rundt fullmånen, da er vi in tune med naturen denne uken vettu folkensI kveld 10.07 kl. 22.36 er det fullmåne! Et sterkt symbol på femininitet og fruktbarhet. Ser at flere også har eggløsning i dag. Det må jo bare være et godt tegn. Lykke til alle sammen!![]()
Ja, lykke til tel alle sammen 
Du kan endre min EL til 10/7 og IKM til 23/7.Er det noen jeg skal endre noen datoer på? Hva med deg @Håpefull ❤
Så kult! Det har jeg aldri tenkt over før. Skal prøve å få lagt inn aksjer akkurat til kl 22.36, hahaha! Da MÅ jeg jo bare bli gravidI kveld 10.07 kl. 22.36 er det fullmåne! Et sterkt symbol på femininitet og fruktbarhet. Ser at flere også har eggløsning i dag. Det må jo bare være et godt tegn. Lykke til alle sammen!![]()

Aksjene legges værtfall inn flittig 
Ordnet! Wow, det var bra du fikk med deg den! Rakk dere få inn litt aksjer?Du kan endre min EL til 10/7 og IKM til 23/7.
Ser ut til at jeg hadde en rask LH-topp i går. Hadde nok ikke fått med meg den om det ikke var ferie
Velkommen inn herHei, jeg slenger meg med her.
Solfrid - 39 - B2 - pp1- EL 7.7 - ikm 22.7
Eggløsning har vært og aksjer har blitt lagt. Riktignok ikke så mange som ønsket, da eggløsningen kom tidligere enn forventet, men noe ble det.
Synes dagene i DPOland går så altfor sakte…kjenner på alle mulig symptomer, men er jo alt for tidlig til at det er noe reellt.
Oi, da blir fort ikke så mye som ønsket bestandig, nei. Men krysser alt for at det blir bra likevell
I know the feeling!