Det hørtes rimelig likt ut som min nattda har det begynt: oppvåkning på natta. La meg stuptrøtt kl 22:00, våkna 01:30 lysvåken. Sovna etter 1 time og våkna kl 05:00![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes rimelig likt ut som min nattda har det begynt: oppvåkning på natta. La meg stuptrøtt kl 22:00, våkna 01:30 lysvåken. Sovna etter 1 time og våkna kl 05:00![]()

Jeg synes det er fint helt i starten, frem til man kjenner liv. Eneste man skal være obs på er at hjerteslag ikke betyr annet enn at "det er liv akkurat nå". For vet noen advarer mot doppler pga falsk trygghet. Men tenker de færreste bruker (dvs, ingen) den når de er bekymret for liv, og tenker "å, det er hjerteslag, da trenger jeg ikke få en sjekk på føden", så tenker den advarselen er en ganske grunnløs bekymring.Ååh det var også en ide!! Det må jeg tenke litt på, kanskje skaffe meg en sånn
Lurt å få det bekreftet før NIPT,ja!![]()
Våkna ikke så mye i dag, våknet 4 i går... Men vet jeg har våknet flere ganger, og når jeg måtte opp sånn 6.30 pga ungene nå, så hadde jeg allerede ligget lenge våkenda har det begynt: oppvåkning på natta. La meg stuptrøtt kl 22:00, våkna 01:30 lysvåken. Sovna etter 1 time og våkna kl 05:00![]()
Åhh, spennendeVi er forresten på 4,5kKanskje vi rekker 5k i dag? Skravle i vei, folkens
![]()
![]()
2 timer senere og nå er den 4,6 kVi er forresten på 4,5kKanskje vi rekker 5k i dag? Skravle i vei, folkens
![]()
![]()

Stas å endelig få melde det til klinikkenHar ringt og lagt meg inn på callback'en til St Olavs. En time siden nå, så nå venter jeg bare på oppringing. Kan jo bli om mange timer, eller i morgen..og, de spesialtestene mine er kommet, men jeg får ikke hentet dem før i morgen
![]()
Fikk du pratet med de?Lover godt, snart er vi i mål!2 timer senere og nå er den 4,6 k![]()
Ja! Spennende med aller siste innspurt på navnet nå da!Lover godt, snart er vi i mål!
Stas å endelig få melde det til klinikkenFikk du pratet med de?
Ja, tror ikke det er noen tvil om hva det blir nå, men. Tviler på det endrer seg på 10 minJa! Spennende med aller siste innspurt på navnet nå da!

Synes dette er så rart, når alle de andre offentlige klinikkene + private praktiserer tidlig ultralyd uke 7. Menmen da ble det sånn daJa, men mest bare meldt fra. De sa at de gjerne anbefalte tidlig UL, men det var dessverre ikke indikasjon nok til å sende henvisning. Men uansett om jeg tok TUL eller ventet på OTUL, så ville de gjerne jeg skulle sende skjema![]()

Hehe sant! Ble heldigvis min favorittJa, tror ikke det er noen tvil om hva det blir nå, men. Tviler på det endrer seg på 10 min![]()

Ja, men finner dessverre ikke noe indikasjon selv heller, så :/Synes dette er så rart, når alle de andre offentlige klinikkene + private praktiserer tidlig ultralyd uke 7. Menmen da ble det sånn da![]()
Jeg stemte på tre stk, men egentlig samme hva det ble. Men synes det er gøy at det kom med litt nye forslag, ikke kun det som har vært tidligere!Hehe sant! Ble heldigvis min favoritt![]()
Veldig glad det blir en med måneden i navnet! Synes det er fryktelig forvirrende med de som ikke har det, med mindre det er HELT åpenbart! Feks ser jeg du har sensommerlykke17, og den har jeg ikke peiling på om er august eller september. Ikke at det er så viktig menJeg stemte på tre stk, men egentlig samme hva det ble. Men synes det er gøy at det kom med litt nye forslag, ikke kun det som har vært tidligere!
September er høstVeldig glad det blir en med måneden i navnet! Synes det er fryktelig forvirrende med de som ikke har det, med mindre det er HELT åpenbart! Feks ser jeg du har sensommerlykke17, og den har jeg ikke peiling på om er august eller september. Ikke at det er så viktig men![]()
August er seneste sommermåned
(men jeg har julibarn, da. Hun kom ikke i august likevel Uenig, august er sommer og tidlig september er sensommerSeptember er høstAugust er seneste sommermåned
(men jeg har julibarn, da. Hun kom ikke i august likevel
)
Husker ikke hvilke andre forslag som var den gang da, men husker jeg synes sensommerlykke var bedre enn mye annet![]()
Men slutten av september er utvilsomt høst da Mulig i praksis, der du bor, men..Uenig, august er sommer og tidlig september er sensommerMen slutten av september er utvilsomt høst da
Så er det vel noen som er enda verre å skjønne, hvis de bare er vår eller sommer eller sånt![]()