Så spennende!!! Hvilken dpo er du på idag?Jeg klarte ikke å holde meg, har testetser antydning til strek, krysser alt vi har nå!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!!! Hvilken dpo er du på idag?Jeg klarte ikke å holde meg, har testetser antydning til strek, krysser alt vi har nå!!

Da blir det jo kjempespennende imorgen!4dp5dt - 9 dpo![]()
![]()

Stikking kan absolutt være et godt tegnTakk som spør!
Går helt greit - ferie! Bare kjent stikking/klyping i sidene på magen/korsryggen siden innsett. Det tror jeg kan være progesteronet. Men samtidig kjente jeg ikke mye til det på innsettet i april mener jeg. Så vanskelig å si. Tar det som det kommer.
Hvordan går det med deg?
Krysser fingrene!Det høres ut som du er veldig flink til å ta det hele med fatning. Venter du til testdagen fra klinikken tror du?Det går greit for min del, holder meg opptatt og rolig. Siden jeg hadde så tidlig innsett er det heller ikke er noe å kjenne etter enda.
Har alt gått etter planen så er det jo først i dag eller i morgen at det kommer til blastocyst-stadiet.
Cyclogest gir meg murringer, ømme bryster og tett nese, så om jeg leter etter symptomer vil jeg finne dem uten at de betyr noe.
Jeg regner med at Otrivelle ikke er ute før tidligst onsdag, så jeg kan liksom ikke teste heller.
Hvordan er det med deg?![]()
Så utrolig spennende med en liten strek!! Jeg har troa, gleder meg til oppdatering i morgen og krysser alt jeg har med degJeg klarte ikke å holde meg, har testetser antydning til strek, krysser alt vi har nå!!

Skimter noe der ja! Veldig spennende å se i morgen, krysser fingrene!Vis vedlegget 464457
Flere som ser den veldig lyse streken? Dette var innforbi 5 min, og den så rosa ut. Tok to litt senere på dagen, men med mindre konsentrert urin vel å merke, ser ikke noe på de, spent på i morgen![]()
Jeg serVis vedlegget 464457
Flere som ser den veldig lyse streken? Dette var innforbi 5 min, og den så rosa ut. Tok to litt senere på dagen, men med mindre konsentrert urin vel å merke, ser ikke noe på de, spent på i morgen![]()

Det er fortsatt tidligIngenting på testene i dag, så enten var den noe feil med ellers så plukka den opp på noe som ikke ble. Håper likevel den kan bli positiv nærmere testdato. Innstiller meg likevel på negativt forsøk![]()
Håper for deg!

Negativt enda, og sliter med å tro det endrer seg til testdatoSå leit at testene var negative @Jm95. Hvordan ser det ut i dag?
Her ser det også ut til at det blir negativt forsøk. Håper å få gå rett på nytt innsett og på bedre lykke da![]()
Men! Vi får bare prøve videreJa, jeg har egentlig forsonet meg med at det blir negativt for oss denne gangen. Var fryktelig lei meg i går, men går bedre i dag. Jeg vet jo at der kan finnes unntak som blir positive senere, men det er lite sannsynlig, så jeg føler det er bedre for psyken totalt sett å rette fokuset mot neste forsøk.Negativt enda, og sliter med å tro det endrer seg til testdatoMen! Vi får bare prøve videre
Vi har to til, dere da?Ja, jeg har egentlig forsonet meg med at det blir negativt for oss denne gangen. Var fryktelig lei meg i går, men går bedre i dag. Jeg vet jo at der kan finnes unntak som blir positive senere, men det er lite sannsynlig, så jeg føler det er bedre for psyken totalt sett å rette fokuset mot neste forsøk.
Har dere flere på frys?
Tar jeg ikke imot timen det offentlige tilbyr så må vi ha ny henvisning og det tar så lang tid å få time.. har ikke råd til ett forsøk til privat nå, må i så fall gjøre de offentlige førstDu kan sette meg på ikke gravidJa, jeg har egentlig forsonet meg med at det blir negativt for oss denne gangen. Var fryktelig lei meg i går, men går bedre i dag. Jeg vet jo at der kan finnes unntak som blir positive senere, men det er lite sannsynlig, så jeg føler det er bedre for psyken totalt sett å rette fokuset mot neste forsøk.
Har dere flere på frys?
Vi har tre til på frys. Merker at det er lett å tenke at når det beste ikke engang ble en kjemisk, hvordan skal de andre da bli noe, men vet jo at klinikken ikke ville fryst dem om de ikke hadde reelle sjanser. Men er ikke alltid så lett å være rasjonell når man er lei seg…Vi har to til, dere da?
Jeg har vært veldig lei meg og sint egentlig både i går og i dag, og har helt fraværende tålmodighet. Men blir godt å få en ny sjanse. Er litt mellom det private og offentlige og da vi får tilbud om time offentlig ila august. Det ene embryoet vi har igjen er good og det andre average så vi har lyst å argumentere for å få satt inn begge to, men vet ikke om de går med på detTar jeg ikke imot timen det offentlige tilbyr så må vi ha ny henvisning og det tar så lang tid å få time.. har ikke råd til ett forsøk til privat nå, må i så fall gjøre de offentlige først
Nei jeg tenker også sånn. Nei vi har to på frys privat. Ikke komt igang offentlig endaVi har tre til på frys. Merker at det er lett å tenke at når det beste ikke engang ble en kjemisk, hvordan skal de andre da bli noe, men vet jo at klinikken ikke ville fryst dem om de ikke hadde reelle sjanser. Men er ikke alltid så lett å være rasjonell når man er lei seg…
Så begge de to dere har på frys er offentlig altså? De er vel litt restriktive på å sette inn to, men kommer også an på sykehuset og din historikk har jeg inntrykk av. Men skjønner veldig godt at det frister. Synes du skal spørre i alle fall!
Jeg syns den spontanaborten etter forrige innsett var beintøff jeg, og får sånne mørke tanker om at jeg aldri blir gravid igjen. Men sjansene skal være gode da, hvis jeg skal høre på legeneVi har tre til på frys. Merker at det er lett å tenke at når det beste ikke engang ble en kjemisk, hvordan skal de andre da bli noe, men vet jo at klinikken ikke ville fryst dem om de ikke hadde reelle sjanser. Men er ikke alltid så lett å være rasjonell når man er lei seg…
Så begge de to dere har på frys er offentlig altså? De er vel litt restriktive på å sette inn to, men kommer også an på sykehuset og din historikk har jeg inntrykk av. Men skjønner veldig godt at det frister. Synes du skal spørre i alle fall!