♡ IKM uke 28 ♡

Tørr nesten ikke å håpe for mye, spesielt mtp jeg har lest andre har fått skyggestreker på disse testene :scared001men jeg skimter noe ultrasvakt på både bp tidlig og vanlig strips + tidlig stav. Hva er sjansen for å få falsk positiv/skyggestrek på alle tre?
Det er nok forskjellige meninger, men sist jeg var gravid fikk jeg skyggestrek på BP. Jeg var sikker på at jeg så noe, og klarte ikke å legge den fra meg. Den var ikke rosa. Dagen etter var den positiv.

Tørr nesten ikke å håpe for mye, spesielt mtp jeg har lest andre har fått skyggestreker på disse testene :scared001men jeg skimter noe ultrasvakt på både bp tidlig og vanlig strips + tidlig stav. Hva er sjansen for å få falsk positiv/skyggestrek på alle tre?
Men du er jo bare 8 dpo, da er det vel vanskelig å få noe annet enn skyggestrek siden det er så tidlig. Tenker det er fine skygger/streker for å være 8 dpo. Jeg tror det kan være en spire :D

Ble litt bedre på 2. urin :love2 Typ samme som igår eller kanskje enda litt sterkere, igår måtte jeg myse litt for å se streken mens idag vises den uansett synes jeg.

Øverst: Igår morrest
Midten: Idag morrest
Nederst: Idag på 2. urin

IMG_6782.jpeg

14 DPO. Jeg må si jeg ikke blir helt klok. Begynner å bli litt redd for exu med tanke på det ubehaget jeg har på venstre side, men aner ikke. Det er liksom ikke vondt, kun et konstant press. Aner ikke hva jeg skal tro . Dette var siste testen min også. Har bare clearblue ukesindikator igjen, men vil ikke helt bruke de enda når jeg vet den kun vil vise 1-2. Hva tror dere? Føler den er for svak til å være 14 DPO?
IMG_5825.jpeg
IMG_5828.jpeg

Last edited:
Det er skikkelig frustrerende å starte opp igjen etter medisinsk abort… I går var fire uker siden Misoprostol, men jeg aner ikke om jeg har hatt eggløsning eller når TR kommer, hvis den kommer. Har startet på temping, men først for en uke siden… Så det er jo ikke til å se noe av det.

14 DPO. Jeg må si jeg ikke blir helt klok. Begynner å bli litt redd for exu med tanke på det ubehaget jeg har på venstre side, men aner ikke. Det er liksom ikke vondt, kun et konstant press. Aner ikke hva jeg skal tro . Dette var siste testen min også. Har bare clearblue ukesindikator igjen, men vil ikke helt bruke de enda når jeg vet den kun vil vise 1-2. Hva tror dere? Føler den er for svak til å være 14 DPO?
Vis vedlegget 464626Vis vedlegget 464627
Umiddelbart så tenker jeg at den ser bra ut. Den har jo doblet seg på 2 dager :Heartpink

Vis vedlegget 464626Vis vedlegget 464627
Jeg synes ikke den ser for svak ut :)

Jeg blir så stressa av det ubehaget jeg da kjenner på som er helt likt når jeg mistet forrige pp. Så glad for at jeg skal ta blodprøve på torsdag igjen for å se om det øker som det skal eller ikke
Skjønner det. Jeg har selv ikke noe ubehag, men om jeg kjenner godt etter,ø så føles det kanskje litt «ømt» på venstreside

Jeg blir så stressa av det ubehaget jeg da kjenner på som er helt likt når jeg mistet forrige pp. Så glad for at jeg skal ta blodprøve på torsdag igjen for å se om det øker som det skal eller ikke
Da blir det svar å få om to dager, heldigvis. Krysser alt for deg :Heartpink

Back
Topp