♡ IKM UKE 30 ♡

Takk for svar! Jeg kjenner fortsatt litt stikkinger i kveld, så tror jeg har beregnet riktig og at det slipper snart.

Hadde bestemt meg for å ikke teste fordi jeg er redd jeg skal bli for opphengt i prøvinga og mer stressa, men ser jo nå at det kunne vært lurt :laughing002
Ja, ser den! Å teste kan være både stressende og betryggende på samme tid. Hvis man har sex regelmessig så er det uansett ikke nødvendig, men det har ikke vi :dead:

Åh, jeg vet ikke om jeg har gått glipp av EL eller om den fortsatt kommer. Håper på det siste. Fikk bare testet en gang om dagen da jeg var bortreist, men det var jo fortsatt tidlig i syklusen.
Evt så har jeg hatt toppen CD 11 eller CD 12. Vi fikk lagt inn aksjer i 22-tiden CD 11, så om jeg mistet toppen er det i det minste fortsatt håp.

Vedlegg

• 1000039730.png
    1000039730.png
    654,2 KB · Visninger: 38
Åh, jeg vet ikke om jeg har gått glipp av EL eller om den fortsatt kommer. Håper på det siste. Fikk bare testet en gang om dagen da jeg var bortreist, men det var jo fortsatt tidlig i syklusen.
Evt så har jeg hatt toppen CD 11 eller CD 12. Vi fikk lagt inn aksjer i 22-tiden CD 11, så om jeg mistet toppen er det i det minste fortsatt håp.
Ahh føler de testene er ganske likt som hos meg, at LH går opp og ned i bølger noen ganger. Men for meg så er det mer sannsynlig å få EL nærmere CD16-18 - så logisk sett så forventer ikke jeg tidlig EL. Men noen kan jo plutselig få tidlig så fint dere la inn noe, just in case :couchpotato::Heartpink

Samme her, vet ikke om jeg misset toppen eller om den kommer senere

Vedlegg

• Screenshot_20250708_094204_Premom.jpg
    Screenshot_20250708_094204_Premom.jpg
    211,6 KB · Visninger: 35
Her hadde jeg gått ut i fra topp 7/7! Inseminerte du? Eller ventet dere med samleie til i dag? :Heartpink
Inseminerte i går morges for sikkerhets skyld. Litt usikker på om det høye nivået er reelt og om jeg skal gjøre det i dag og. Kanskje helgardere og gjøre det og fortsette å teste
Men hvilken syklusdag ble 7/7 i såfall?
CD 10, så hvis det blir eggløsning i dag cd 11, er det en dag tidligere enn vanlig

Noe økning i alle fall :gen014 Muligens positiv i løpet av de neste to dagene da. Har kunnet gå fra ca 0,3 til 0,6-0,8 på samme dag, men ikke alltid, så jeg får teste igjen til kvelden og se:happy: Premom mener nå at el kommer en dag tidligere enn i går, så nå mener den søndag (CD 21):laughing002 Aksjer allerede lagt i dag:dance011 Våknet ekstra tidlig med "a burning desire" så måtte bare vekke mannen:angelic: Ikke at han hadde noe imot å våkne sånn:hilarious: Jeg er vanligvis veldig morgengretten:hilarious::angelic:
Screenshot_20250708_114934_Premom.jpg

Ja, ser den! Å teste kan være både stressende og betryggende på samme tid. Hvis man har sex regelmessig så er det uansett ikke nødvendig, men det har ikke vi :dead:
Vi har sex regelmessig, men ikke når jeg tror det nærmer seg eggløsning for da blir det prestasjonsangst :banghead:
Har ikke sagt noe om det denne måneden, og det fungerte jo faktisk! Men nå merker han at noe er på gang, så blir spennende å se om det blir noe mer på meg :happy090

Inseminerte i går morges for sikkerhets skyld. Litt usikker på om det høye nivået er reelt og om jeg skal gjøre det i dag og. Kanskje helgardere og gjøre det og fortsette å teste

CD 10, så hvis det blir eggløsning i dag cd 11, er det en dag tidligere enn vanlig
Ja men det høres ikke helt fjernt ut hvis du kan få EL på CD12! Da ville jeg peiset på med :sign17:sign19:sign17:sign19

Noe økning i alle fall :gen014 Muligens positiv i løpet av de neste to dagene da. Har kunnet gå fra ca 0,3 til 0,6-0,8 på samme dag, men ikke alltid, så jeg får teste igjen til kvelden og se:happy: Premom mener nå at el kommer en dag tidligere enn i går, så nå mener den søndag (CD 21):laughing002 Aksjer allerede lagt i dag:dance011 Våknet ekstra tidlig med "a burning desire" så måtte bare vekke mannen:angelic: Ikke at han hadde noe imot å våkne sånn:hilarious: Jeg er vanligvis veldig morgengretten:hilarious::angelic:Vis vedlegget 464624
«Burning desire» er jo et jækla bra tegn da! Høres fortreffelig ut å ta en sånn runde :notworthy
Vi prøver å få inn en 2-minutters annenhver dag nå frem til stigning. Da kan vi ta noen mer hyggelige runder. Må ikke få gnagsår har jeg lært :blackeye:

Føler jeg kjente et stikk og mer smerte, spent på om det er eggløsning
Nå var det akkurat en lyseblå sommerfugl som fløy bort til oss. Var tegnet jeg skulle se etter. Sikkert ikke noe i det, men artig for det. Den dagen blødningen startet var det en sommerfugl som hang med oss i en time
Det var litt av et sammentreff da, når det var tegnet :smiley-angelic001 Nå har jeg skikkelig troa for deg! Kroppen ordner opp :Heartpink

Vi har sex regelmessig, men ikke når jeg tror det nærmer seg eggløsning for da blir det prestasjonsangst :banghead:
Har ikke sagt noe om det denne måneden, og det fungerte jo faktisk! Men nå merker han at noe er på gang, så blir spennende å se om det blir noe mer på meg :happy090
Ahh håper det ordner seg og at dere får lagt inn godt med svømmere :sign19

Wow! Lovende den forskningen om flere graviditeter, sol, sommer, d-vitaminer og lengre dager, IKM 28 har MANGE begynnende babystreker også! Håper det sitter og håper gravidbølgen varer helt til vår tur :hilarious::Heartpink

Wow! Lovende den forskningen om flere graviditeter, sol, sommer, d-vitaminer og lengre dager, IKM 28 har MANGE begynnende babystreker også! Håper det sitter og håper gravidbølgen varer helt til vår tur :hilarious::Heartpink
Ja, nå blir det vår tur, velger å heller være positiv :HeartredHeier masse på oss alle :dummy1:

Det er så typisk! Håper det blir noe i dag :happy:

Jaa, nå syns jeg det er vår tur!

En venninne sa nylig at de hadde begynt prøvingen på nr 2, så vi har pratet masse om det. Men på lørdag sendte hun bilde av positiv graviditetstest i pp 2 allerede, så da fikk jeg meg en knekk. Hvorfor skal det ta så lang tid for så mange av oss? :sorry:

Back
Topp