5+3 idag, og våknet til minimalt med symptomer. Jeg har blitt vant med trykk, strekk og murring i livmor og litt tunge bryster, men nå var det ingenting. Noen andre som opp opplevde at symptomer ble litt mindre/annerledes på denne tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg opplever at det svinger fra dag til dag. Min teori er at hver gang det har vært et «hopp» i hcg eller andre hormoner så vil symptomene forandre seg litt. Så ca annenhver dag kjenner jeg på ømme bryst og økt kvalme - så tror det er veldig normalt at det svinger5+3 idag, og våknet til minimalt med symptomer. Jeg har blitt vant med trykk, strekk og murring i livmor og litt tunge bryster, men nå var det ingenting. Noen andre som opp opplevde at symptomer ble litt mindre/annerledes på denne tiden?
Ok, får håpe at det kommer noe mer symptomer utover dagen. Dette var første gang jeg våknet og nesten ikke følte meg gravid i det hele tatt… skummelt!Jeg opplever at det svinger fra dag til dag. Min teori er at hver gang det har vært et «hopp» i hcg eller andre hormoner så vil symptomene forandre seg litt. Så ca annenhver dag kjenner jeg på ømme bryst og økt kvalme - så tror det er veldig normalt at det svinger
Tror det aller aller meste er normalt! Kanskje kroppen begynner å venne seg litt til at du er gravid så den første «bølgen» med symptomer roer seg litt - ville tatt det med roOk, får håpe at det kommer noe mer symptomer utover dagen. Dette var første gang jeg våknet og nesten ikke følte meg gravid i det hele tatt… skummelt!
Uff da, da har vi motsatt utfordring. Håper du slipper å finne ut av hva som skjer hvis du får omgangssyke!Haha. Det høres egentlig veldig godt ut. Jeg har ødelagt brekningsrefleksen ganske kraftig etter mange år med spiseforstyrrelser i ungdommen, så må alltid jobbe litt for å få kastet opp. Men verdt det når man føler seg så mye mer «normal» etterpå. Lurer på om det er sånn hvis jeg blir smittet av omgangssyke også, eller om jeg faktisk spur som normale folk dag![]()
![]()
TakkTror det aller aller meste er normalt! Kanskje kroppen begynner å venne seg litt til at du er gravid så den første «bølgen» med symptomer roer seg litt - ville tatt det med ro
Ja, du har sikkert rett
Jeg blør ikke og har ingen smerter så jeg er jo fortsatt gravid! Jeg får puste med magen, og på fredag skal jeg på UL og da får jeg vel se hvordan ståa er uansett. Kan godt være kroppen begynner å forberede seg på at det kanskje ikke er liv og at det blir unaturlig stresset over helt minimale, uskyldige ting
Jeg hadde flere dager med bekymring rundt der du er nå (du husker kanskje den ene dagen med panikk i dagboka miOk, får håpe at det kommer noe mer symptomer utover dagen. Dette var første gang jeg våknet og nesten ikke følte meg gravid i det hele tatt… skummelt!
) men symptomer kommer og går og det er helt normalt Kjenner meg så igjen. Jeg synes fremdeles det varierer fra dag til dag her. Og det er ikke noe mønster. Helt random virker det som. I dag er det eneste jeg foreløpig kjenner på halsbrann.Ok, får håpe at det kommer noe mer symptomer utover dagen. Dette var første gang jeg våknet og nesten ikke følte meg gravid i det hele tatt… skummelt!
Det er sant! Det husker jegJeg hadde flere dager med bekymring rundt der du er nå (du husker kanskje den ene dagen med panikk i dagboka mi) men symptomer kommer og går og det er helt normalt
Jeg hadde noen dager der puppene plutselig ikke var ømme lengre, så det gjorde meg veldig bekymret. Men det kom tilbake
![]()
Det var kanskje rundt denne tiden, ja! Jeg har kjent litt stikking i livmor etter jeg sto opp- så roet meg litt, selvom det er annerledes enn tidligere. Jeg merker jo at jeg har begynt å bekymre meg for UL på fredag, at jeg tenker at det ikke er noe liv… Og så begynner det jo å bli noen dager siden forrige test og en bekreftelse på at jeg faktisk er gravid. Tror det er litt psykisk også dette her
Å, så godt å høre at det ikke bare er megKjenner meg så igjen. Jeg synes fremdeles det varierer fra dag til dag her. Og det er ikke noe mønster. Helt random virker det som. I dag er det eneste jeg foreløpig kjenner på halsbrann.
Noen ganger er jeg uvel, noen ganger har jeg halsbrann, noen ganger er puppene ømme, noen ganger murrer det, noen ganger er jeg stuuuptrøtt. Og andre ganger er det absolutt ingenting….
Akkurat sånn har jeg det også. Prøver å si til meg selv at det er helt vanlig. Men det er vanskelig. Både ser fram til og gruer meg for ultralyd på fredagÅ, så godt å høre at det ikke bare er megNoen ganger er jeg uvel, noen ganger har jeg halsbrann, noen ganger er puppene ømme, noen ganger murrer det, noen ganger er jeg stuuuptrøtt. Og andre ganger er det absolutt ingenting….
![]()

Jeg ogsåAkkurat sånn har jeg det også. Prøver å si til meg selv at det er helt vanlig. Men det er vanskelig. Både ser fram til og gruer meg for ultralyd på fredag![]()
Men uansett hvordan det går, så er det bedre å vite enn å ikke vite, tenker jeg
Jeg tror det verste som kan skje er hvis alt ser bra ut, men de ikke finner hjerteslag… Da blir jeg urolig. Hadde nok ventet noen dager til hvis jeg ikke skulle på ferie…Akkurat sånn har jeg det også. Prøver å si til meg selv at det er helt vanlig. Men det er vanskelig. Både ser fram til og gruer meg for ultralyd på fredag![]()
Heier skikkelig på dere begge og håper virkelig at dere får sett små knøtt med hjerteslag på fredagDet er sant! Det husker jegDet var kanskje rundt denne tiden, ja! Jeg har kjent litt stikking i livmor etter jeg sto opp- så roet meg litt, selvom det er annerledes enn tidligere. Jeg merker jo at jeg har begynt å bekymre meg for UL på fredag, at jeg tenker at det ikke er noe liv… Og så begynner det jo å bli noen dager siden forrige test og en bekreftelse på at jeg faktisk er gravid. Tror det er litt psykisk også dette her
![]()
Naturlig å være litt ekstra nervøs nå som UL nærmer seg. Men alt tyder på at det skal gå bra for dere begge 

Jeg våkner sjeldent opp og merker noe som helst egentligOk, får håpe at det kommer noe mer symptomer utover dagen. Dette var første gang jeg våknet og nesten ikke følte meg gravid i det hele tatt… skummelt!
Det var bare en dag/natt at jeg merket veldig mye i livmor, men etter det har ikke myomet mitt presset like mye i bekkenet. Tror bare ting tilpasset seg litt ser nede den dagen. Blir spennende med legetime om 2 uker iallfall 
Jeg ogsåMen uansett hvordan det går, så er det bedre å vite enn å ikke vite, tenker jeg
Jeg tror det verste som kan skje er hvis alt ser bra ut, men de ikke finner hjerteslag… Da blir jeg urolig. Hadde nok ventet noen dager til hvis jeg ikke skulle på ferie…

Håper ingen møter til UL og ikke får høre noe hjerteslag! 

Jeg skal la meg bli inspirert av roen dinJeg våkner sjeldent opp og merker noe som helst egentligMerker litt trykk i magen nå, men jeg tror det er myomet og ikke relatert til graviditeten. Må bare stole på at ting går riktig vei egentlig
Det var bare en dag/natt at jeg merket veldig mye i livmor, men etter det har ikke myomet mitt presset like mye i bekkenet. Tror bare ting tilpasset seg litt ser nede den dagen. Blir spennende med legetime om 2 uker iallfall
![]()
Jeg tror det verste med symptomene er ikke at de ikke er der, men at de VAR der og ikke er der lenger. Det er ikke egentlig mangelen på symptomene i seg selv som jeg synes er skummelt - men endringen…Hvis det ga mening?
Det skjønner jeg. Jeg feiget jo ut av den tidlig-tidlige ultralyden av den grunnen. Men jeg kvier meg for ultralyd nå også. Men håper jo selvsagt inderlig at vi får se et knøtt med hjerteslag. Også har vi selvsagt ikke fått time før 14.30… det er brutalt!!Jeg ogsåMen uansett hvordan det går, så er det bedre å vite enn å ikke vite, tenker jeg
Jeg tror det verste som kan skje er hvis alt ser bra ut, men de ikke finner hjerteslag… Da blir jeg urolig. Hadde nok ventet noen dager til hvis jeg ikke skulle på ferie…

Det gir veldig mye meningJeg skal la meg bli inspirert av roen dinJeg tror det verste med symptomene er ikke at de ikke er der, men at de VAR der og ikke er der lenger. Det er ikke egentlig mangelen på symptomene i seg selv som jeg synes er skummelt - men endringen…Hvis det ga mening?
![]()
Også kom mensen rett etterpå i stedet hahaDet var sent, ja! Jeg har kl 12. Så ikke altfor lenge å vente, men lenge nokDet skjønner jeg. Jeg feiget jo ut av den tidlig-tidlige ultralyden av den grunnen. Men jeg kvier meg for ultralyd nå også. Men håper jo selvsagt inderlig at vi får se et knøtt med hjerteslag. Også har vi selvsagt ikke fått time før 14.30… det er brutalt!!![]()
![]()