♡ IKM Uke 27 ♡

Det forklarer! Men ja, beklager misforståelsen, jeg er bare vant med dem vi har her :bag: Irriterende at de ikke kan ha lik :p Har du flere så du evt kan teste i morgen?
Ingen problem! Trur du nivåene kan ha økt nok til I kveld at den blir positiv? Om den var negativ I går på dag 10/11

Her er testene mine fra tirsdag-fredag. Nederste er fra idag. Idag skal jeg være 13dpo. Ser nesten ingen økning fra 11dpo til 13dpo. Har en kjemisk bak meg så er veldig bekymret for at det ikke går veien nå heller :( Hva tenker dere?
IMG_7684.jpeg

Her er testene mine fra tirsdag-fredag. Nederste er fra idag. Idag skal jeg være 13dpo. Ser nesten ingen økning fra 11dpo til 13dpo. Har en kjemisk bak meg så er veldig bekymret for at det ikke går veien nå heller :( Hva tenker dere?Vis vedlegget 464208
Jeg synes de ser helt fine ut :Heartpink Helt normalt at det ikke er økning på et døgn. Er ikke så lett å se økning heller så tidlig. Tror dette går bra, jeg

Her er testene mine fra tirsdag-fredag. Nederste er fra idag. Idag skal jeg være 13dpo. Ser nesten ingen økning fra 11dpo til 13dpo. Har en kjemisk bak meg så er veldig bekymret for at det ikke går veien nå heller :( Hva tenker dere?Vis vedlegget 464208
2 stk per dag? Har økt greit fra 11-13 da, jo. Ta å sammenligne KUN 11 med 13, legg vekk de andre. :)

Jeg blir ikke klok på hva som vil være min neste EL og IKM så må høre hva dere tenker.. Får fire forskjellige svar fra Flo, Helseappen på mobilen, babyverden og chatGPT. Alle har samme opplysninger og syklusen min har vært 24 dager siste to rundene. Hva ville dere regnet som neste EL og IKM?:angelic::hilarious:

Vedlegg

• IMG_5818.png
    IMG_5818.png
    214,6 KB · Visninger: 30
  • IMG_5817.png
    IMG_5817.png
    453,2 KB · Visninger: 28
  • IMG_5819.png
    IMG_5819.png
    212,9 KB · Visninger: 26
  • IMG_5820.png
    IMG_5820.png
    235,6 KB · Visninger: 27
Jeg blir ikke klok på hva som vil være min neste EL og IKM så må høre hva dere tenker.. Får fire forskjellige svar fra Flo, Helseappen på mobilen, babyverden og chatGPT. Alle har samme opplysninger og syklusen min har vært 24 dager siste to rundene. Hva ville dere regnet som neste EL og IKM?:angelic::hilarious:
Chat gpt har jo fått en dag før på nåværende mens, og regner da 23d syklus, og blir derfor 2 dager kortere enn de andre. To av de andre regner 28.07 som ikm. Flo sier 29., men tipper den kanskje har mer data - at du har hatt lengre sykluser før de to siste?
Jeg ville uansett regnet ikm som 28/7, basert på 24d syklus. Når du har eggløsning, kommer an på lutealfasen din og sånt, men sikkert mellom 12.-16. en gang.

Den 13.07 ved 14 dagers lutealfase, så om du ikke vet; ca da.

Virkelig moro å se så mange bli gravide! Lykke til til resten, og til meg :hilarious: Jeg kan settes på TR, spotter litt i dag og kjenner det er rett rundt hjørnet. Men ved godt mot, som jeg ofte er når PMSen slipper taket og TR er helt tydelig på trappene hehe :happy: dpo 8-11 er verst tror jeg!

Virkelig moro å se så mange bli gravide! Lykke til til resten, og til meg :hilarious: Jeg kan settes på TR, spotter litt i dag og kjenner det er rett rundt hjørnet. Men ved godt mot, som jeg ofte er når PMSen slipper taket og TR er helt tydelig på trappene hehe :happy: dpo 8-11 er verst tror jeg!
Der kom mensen som bestilt! Da er i alle fall syklus som før fødsel:joyful: Veldig motivert for ny PP og får jo på en måte litt ekstra forhåpninger for PP2 siden det var da det klaffet sist:love017
Lykke til neste runde ❤️

Ok eg er sykt irriterande no etter min første strek siden nov 2021 men dette er den samme som eg tok torsdags natt og har stirret på den siden då. Klarer ikkje å legge den I fra meg. Åpna heile testen for å få streken på bilde. Ser det ut som ein skygge eller babystrek???? Veit ikkje kva som teller som ein skygge strek
IMG_20250705_223531_132 (1).jpg

Ok eg er sykt irriterande no etter min første strek siden nov 2021 men dette er den samme som eg tok torsdags natt og har stirret på den siden då. Klarer ikkje å legge den I fra meg. Åpna heile testen for å få streken på bilde. Ser det ut som ein skygge eller babystrek???? Veit ikkje kva som teller som ein skygge strek
Vis vedlegget 464396
Skygge er grå, babystrek er rosa. Men så svake er vanskelig å si noe på, spesielt når den er tørka. Tenker du burde ha fått sterkere tester til nå; 48t etter forrige test, om det er noe.

Skygge er grå, babystrek er rosa. Men så svake er vanskelig å si noe på, spesielt når den er tørka. Tenker du burde ha fått sterkere tester til nå; 48t etter forrige test, om det er noe.
Har bare ein vanleg test av eit Merke som heiter pregcheck. Tenkte eg kunne ta den I morgen sjølv om det er ein dag før forventa mens

Back
Topp