Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der jaNy test, 9dpo i dag. Dette må vel være noe?![]()
Fin rosa strek på den 
Ja definitivtNy test, 9dpo i dag. Dette må vel være noe?![]()
Så gøy å se så tydelig rosa strek på barr 9DPO 
Du kan jo prøve Letrozol, be om resept på 1 MG folsyre, og Cylogest evtI morgen skal jeg til gynekolog. Har bedt om time for å sjekke om det er noe som kan gjøres for å øke sjansene. Noen som har tips til hva jeg bør be om? (Er 44 år og vil ikke helt gi opp håpet om et søsken til 4-åringen vår…).
Det er noe som trekker blikket mot seg iallefall! Håper for degDagens test 11 dpo, vet ikke hva jeg tenker lenger, har jo veldig lyst til å se en strek
Vis vedlegget 463812

Jeg ser!!! Tror du er gravid!Dagens test 11 dpo, vet ikke hva jeg tenker lenger, har jo veldig lyst til å se en strek
Vis vedlegget 463812
Graviiid!Ny test, 9dpo i dag. Dette må vel være noe?![]()
Hurra hurra hurra!!! Skal jeg sette deg på gravid???
Det kan du gjøre - for uansett hvordan dette går, så er det jo ingen tvil om at jeg er gravid akkurat nåHurra hurra hurra!!! Skal jeg sette deg på gravid???

Den ser positiv ut ja, gratulererNy test, 9dpo i dag. Dette må vel være noe?![]()

Det er santDet kan du gjøre - for uansett hvordan dette går, så er det jo ingen tvil om at jeg er gravid akkurat nå![]()

Kjedelig :/Vis vedlegget 463826 Dagens tester, 10DPO.. blenda![]()
i hvert fall vet jeg om det ble noe eller ikke innen den tid.
Jeg ser noe på strimlene, såå spennende!9 DPO
Strimlene skimter helt klart noe, er det bare jeg som ser det? Clearblue på bilde ser negativ ut, og clearblue digital var negativ, men det er å forvente når det er såpass tidlig da. Nervepirrende greier

Jeg skimter streker! Spennende!!9 DPO
Strimlene skimter helt klart noe, er det bare jeg som ser det? Clearblue på bilde ser negativ ut, og clearblue digital var negativ, men det er å forvente når det er såpass tidlig da. Nervepirrende greier