♡ IKM Uke 27 ♡

Ny test, 9dpo i dag. Dette må vel være noe? :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_8965.jpeg
    IMG_8965.jpeg
    83,4 KB · Visninger: 96
I morgen skal jeg til gynekolog. Har bedt om time for å sjekke om det er noe som kan gjøres for å øke sjansene. Noen som har tips til hva jeg bør be om? (Er 44 år og vil ikke helt gi opp håpet om et søsken til 4-åringen vår…).
Du kan jo prøve Letrozol, be om resept på 1 MG folsyre, og Cylogest evt :) Masse lykke til

Så gøy at det er flere som ser ut til å teste positivt allerede!! Gratulerer! :Heartred

Jeg kom på at jeg har jo glemt å oppdatere eggløsning og ikm. Ifølge ff hadde jeg el samme dag som positiv test og ifølge premom dagen etter. Selv tror jeg kanskje et sted midt i mellom, altså nattestid, men tror bare jeg følger ff og sier el 23.6 og ikm 6.7 :happy: i hvert fall vet jeg om det ble noe eller ikke innen den tid.

Jeg pleier alltid ha ekstremt ømme bryst helt fra el til tr, men denne ganga ikke et snev! Til gjengjeld har jeg mye mer utflod enn jeg pleier. Også helt ekstremt irritabel og trøtt og tåkete i hodet, men det kan likegodt være en reaksjon på flyttesjau og oppussing. Og nå er "ferien" min over og jeg skal tilbake på jobbbbb nei og nei :hilarious:

9 DPO

Strimlene skimter helt klart noe, er det bare jeg som ser det? Clearblue på bilde ser negativ ut, og clearblue digital var negativ, men det er å forvente når det er såpass tidlig da. Nervepirrende greier

Vedlegg

• IMG_3116.jpeg
    IMG_3116.jpeg
    942,5 KB · Visninger: 92
Back
Topp