Gynekologi er jo for de spesielt interesserte i kvinnehelse. Det er nok ikke uvanlig at fastleger nøler når det kommer til utskrivelse av progesteronstøtte, som egentlig er veldig lavterskel. Tror at de fleste som får progesteron, får det via sin gynekolog. Samtidig er det jo betryggende at FL ønsker å forhøre seg spesielt når det ikke er hans bord sånn sett. Lykke til!Er hos legen nå for å sjekke opp hormoner. Blir blodprøver som jeg ikke får svar på før neste uke. Fastlegen sa han aldri har skrevet ut progesteronstøtte før, han ville høre med gyn. Så dette kan ta tid. Hvordan får dere andre til ting så fort?![]()

Æsj, det var de luresymptomene ja
Jeg skal ikke høre på noen symptomer denne gangen!

Men nok et bevis på hvor komplisert og sammensatt kroppen er - vi forstår ikke alt engang! Håper de finner ut av ting for deg etterhvert
Blir spennende å se når du får svar på blodprøvene da! Kanskje ting akkurat rekker å ordne seg i tide til denne pp'en
så får bare kjøre på
Da er det bare å stå på ja 

Satser jo på at du ikke egentlig trenger det! Men man blir utålmodig av dette her så alt skal helst skje med en gang man tenker det
Fikk selvsagt ChatGPT til å «oversette». Folikkelen er ikke modnet ferdig enda, LH er stigende men ikke høy - jeg har herved ikke hatt eggløsning enda, noe som var deilig å faktisk få bekreftet. Da blir det nok kanskje ikke EL før vanlig tid, etter CD16 engang:

men glad for å høre at du begynner å bli klar for ny runde! Runden der spiren sitter!