Krysser fingrene for at det er på plass hos deg i morgen!Ja, skjønner at de bruker litt tid på selve produksjonen, men digitalt burde vel gått halvautomatisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det er på plass hos deg i morgen!Ja, skjønner at de bruker litt tid på selve produksjonen, men digitalt burde vel gått halvautomatisk![]()
Satser på det!Krysser fingrene for at det er på plass hos deg i morgen!
Som regel vekker mine meg før jeg har sovnet skikkelig; eneste er at mine sover med føtter og armer i alle veier, så jeg får sjeldent ligge bra. Spesielt om jeg får en unge på hver side. Må ligge som en S![]()

Og vått. Haha, har vært 12-15 grader mye nå, og jeg har strengt tatt bodd i tskjorte likevel.. men, det er så innmari vått. Liksom, bakken er tvers gjennom våt og soggy, ikke bare "fuktig gress"![]()

Mista bankkortet mitt; bestilt nytt. Men ååh, må det ta så lang tid før det popper opp under "kort" i nettbanken, da?![]()

Ja, skjønner at de bruker litt tid på selve produksjonen, men digitalt burde vel gått halvautomatisk![]()
Neeeijjj, det er det ikkeIkke så veldig behagelig å sove i en krokbøyd S-stilling![]()
Nei, det er litt kjedeligHadde 15 dager i strekk hvor det regnet og ALT var vått, bløtt og soggy- ingenting å finne på med kidsa![]()

Litt kjedelig å være uten kort, jaÅneeei, det er skikkelig dritt![]()

Har det løst seg?Litt kjedelig å være uten kort, ja![]()
Ja, dukket heldigvis opp i nettbanken i går, så fikk lagt det inn på Google Wallet så jeg får betalt ting og tang. Må bare vente på fysisk kort for å ta betalt ned Klarna, dogHar det løst seg?

Enda godt du har fått de i wallet, men ja - man er avhengig av de korteneJa, dukket heldigvis opp i nettbanken i går, så fikk lagt det inn på Google Wallet så jeg får betalt ting og tang. Må bare vente på fysisk kort for å ta betalt ned Klarna, dog![]()

Jepp! Veldig greit å kunne betale ting og tangEnda godt du har fått de i wallet, men ja - man er avhengig av de kortene![]()

Litt kjedelig å være uten kort, ja![]()

Fikk heldigvis ordnet kortet digitalt nå, så nå er det ingen fare. Jeg bare glemte hvor jeg fant "se digitalt kort" i nettbankenDet går dårlig!

Åh hurra! Stearinlys og brettspill daFarevarsel om 20mm regn på én time og det skal brake løs med tordenvær og, bare sånn.. prikken over i'en![]()

Haha, noe slikt, jaÅh hurra! Stearinlys og brettspill da![]()

Koselig det ogHaha, noe slikt, jaFår kjøre nettbrettene over mobildata, så har vi "TV"
![]()
Koselig det ogLitt tordenvær går greit om man bare får forberedt seg litt. Mørkt og frakoblet er ikke så ille!
Ingen tv-lyder=våken kid
Javisst, er koselig det og