Skravletråd Generelt!

Som regel vekker mine meg før jeg har sovnet skikkelig; eneste er at mine sover med føtter og armer i alle veier, så jeg får sjeldent ligge bra. Spesielt om jeg får en unge på hver side. Må ligge som en S :hilarious:

Ikke så veldig behagelig å sove i en krokbøyd S-stilling:hilarious::dead:

Og vått. Haha, har vært 12-15 grader mye nå, og jeg har strengt tatt bodd i tskjorte likevel.. men, det er så innmari vått. Liksom, bakken er tvers gjennom våt og soggy, ikke bare "fuktig gress" :dead:

Hadde 15 dager i strekk hvor det regnet og ALT var vått, bløtt og soggy- ingenting å finne på med kidsa:arghh:

Mista bankkortet mitt; bestilt nytt. Men ååh, må det ta så lang tid før det popper opp under "kort" i nettbanken, da? :dead:

Åneeei, det er skikkelig dritt:bag::sorry:

Ja, skjønner at de bruker litt tid på selve produksjonen, men digitalt burde vel gått halvautomatisk :bag:

Håper det går fort og at det er på plass imorgen❤️

Ja, dukket heldigvis opp i nettbanken i går, så fikk lagt det inn på Google Wallet så jeg får betalt ting og tang. Må bare vente på fysisk kort for å ta betalt ned Klarna, dog :bag:
Enda godt du har fått de i wallet, men ja - man er avhengig av de kortene :bag:

Farevarsel om 20mm regn på én time og det skal brake løs med tordenvær og, bare sånn.. prikken over i'en:bag:

Koselig det og :P Litt tordenvær går greit om man bare får forberedt seg litt. Mørkt og frakoblet er ikke så ille!

Er den ene gutten vår som trenger lyder i huset for å sove, ellers våkner han:hilarious: Ingen tv-lyder=våken kid:laughing002 Javisst, er koselig det og❤️

Back
Topp