Skravletråd Generelt!

Eldste datteren sitter på gulvet i gangen og har musejakt.. fordelen med katteluke, si.. :dead: Jeg prøvde hjelpe litt først, men vi gikk bare oppå hverandre, også ble jeg bare svett :bag:

Hva gjør folk i kveld, da? Sitter her og ser på Friends, jeg :p godt å sitte litt alene og innimellom

En stund siden jag var her.
Før ett år siden veide jeg 62 kg.
Da jag for ett år siden måtte begynne på tamoxifen pga brystkreft så skjedde det mye med kroppen min. Ble satt i kunstig overgangs alder i alder av 39. Jævla surt.
Operasjonen og stråling gikk sin vei men senskader og alt som skjer med kroppen etter fast tamoxifen etter 1 år og Sarotex pga smerte siden slutten av april har resultert til att jeg har lagt på meg. Jeg har totalt lagt på meg 20 kg på 1 år.
Jag kan ikke slutte på Tamofixen skal helst gå på de i 10 år. Men Sarotex vil jeg gjør noe med. Men hva bruker jeg eller?
Noen som har erfaring??

En stund siden jag var her.
Før ett år siden veide jeg 62 kg.
Da jag for ett år siden måtte begynne på tamoxifen pga brystkreft så skjedde det mye med kroppen min. Ble satt i kunstig overgangs alder i alder av 39. Jævla surt.
Operasjonen og stråling gikk sin vei men senskader og alt som skjer med kroppen etter fast tamoxifen etter 1 år og Sarotex pga smerte siden slutten av april har resultert til att jeg har lagt på meg. Jeg har totalt lagt på meg 20 kg på 1 år.
Jag kan ikke slutte på Tamofixen skal helst gå på de i 10 år. Men Sarotex vil jeg gjør noe med. Men hva bruker jeg eller?
Noen som har erfaring??
Ouch, utrolig kjedelig.
Jeg la forresten også på meg av Sarotex. Men jeg gikk på.dem pga migrene, og sluttet bare (fordi jeg mistenkte migrenen var periodebestemt, og kanskje var gått over.). Så jeg har jo dessverre ikke noe tips til hva annet du kan gå på..

Ouch, utrolig kjedelig.
Jeg la forresten også på meg av Sarotex. Men jeg gikk på.dem pga migrene, og sluttet bare (fordi jeg mistenkte migrenen var periodebestemt, og kanskje var gått over.). Så jeg har jo dessverre ikke noe tips til hva annet du kan gå på..
Uff så kjedelig med vektøkning.
Trappet du ned på Sarotex eller slutte du rett av??

Uff så kjedelig med vektøkning.
Trappet du ned på Sarotex eller slutte du rett av??
Mener jeg trappet ned over 2 uker, men var under konsultasjon med lege i alle fall. :)

Jeg har en dose på 50 mg så ja jeg må trappe ned. Har bestilt en time hos lege om akurat dette problemet.
Pga krøll hos apoteket er tok det en uke før jeg fikk ny pakke, så jeg fikk erfare bivirkninger «av å slutte brått».

Back
Topp