Skravletråd Generelt!

God søndag!
Hva gjør dere i dag, da?
Her holder jeg på å heve litt brød så ungene får lunsj i dag, også må jeg på jobb en tur etterpå. :)

Good mornings, søta❤️

Her skjer det lite, egentlig. Skal sole meg litt også hive meg i bassenget med ungene etterpå:flower

I dag skal jeg ta facial også møte en venninne (og fortelle henne at jeg er gravid!) :D

I dag skal jeg ta facial også møte en venninne (og fortelle henne at jeg er gravid!) :D
Hyggelig med litt egenpleie ❤️ hvordan gikk avsløringen av graviditeten? :)

Hyggelig med litt egenpleie ❤️ hvordan gikk avsløringen av graviditeten? :)
Var skikkelig deilig, fikk også massasje av hodebunn, skuldre og armer :D
Hun ble veldig glad og spent! Stilte mye spm, hun er glad i barn, men tror egentlig ikke hun vil ha barn selv, så hun syns det er gøy med venner med barn :happy:

Minstemor våknet, og ble kun fornøyd om hun lå i min seng. Men gikk ellers veldig greit :p heldigvis

Deilig det ble søvn, tross unge i senga:p Har alltid en eller annen kid i senga jeg også, kommer tassene ila natta:hilarious:

Var skikkelig deilig, fikk også massasje av hodebunn, skuldre og armer :D
Hun ble veldig glad og spent! Stilte mye spm, hun er glad i barn, men tror egentlig ikke hun vil ha barn selv, så hun syns det er gøy med venner med barn :happy:
Kanskje veldig greit å få være en sånn bonustante evt da, ja :p

Fort gjort det :hilarious:
Har ofte minstemor oppi senga ila natta, men hender seg at 3 åringen kommer luskende også :p

Jeg synes det er koselig, så det er helt okei❤️ Bare kjedelig å bli vekt, som regel alltid når jeg nettopp har sovnet :hilarious:

Jeg synes det er koselig, så det er helt okei❤️ Bare kjedelig å bli vekt, som regel alltid når jeg nettopp har sovnet :hilarious:
Som regel vekker mine meg før jeg har sovnet skikkelig; eneste er at mine sover med føtter og armer i alle veier, så jeg får sjeldent ligge bra. Spesielt om jeg får en unge på hver side. Må ligge som en S :hilarious:

Mista bankkortet mitt; bestilt nytt. Men ååh, må det ta så lang tid før det popper opp under "kort" i nettbanken, da? :dead:

Mista bankkortet mitt; bestilt nytt. Men ååh, må det ta så lang tid før det popper opp under "kort" i nettbanken, da? :dead:
Jeg var på vill leit etter lommeboka i går! Heldigvis - så for meg skrekken med sperring og drit, så fant jeg den i baksetet på gulvet i bilen.
For det å måtte ordne alt på nytt er styr :bag:

Jeg var på vill leit etter lommeboka i går! Heldigvis - så for meg skrekken med sperring og drit, så fant jeg den i baksetet på gulvet i bilen.
For det å måtte ordne alt på nytt er styr :bag:

Ja, her har jeg bare tatt ut kortet mitt. Og jeg vet hvor jeg brukte det sist, og hadde vel lagt det i bilen.. men fant det plutselig ikke. Så har sperret kortet og bestilt nytt, men tar så lang tiiiid. :p håpte det skulle dukke opp i nettbanken i alle fall så jeg kunne legge det inn på Google pay osv, men.

Ja, her har jeg bare tatt ut kortet mitt. Og jeg vet hvor jeg brukte det sist, og hadde vel lagt det i bilen.. men fant det plutselig ikke. Så har sperret kortet og bestilt nytt, men tar så lang tiiiid. :p håpte det skulle dukke opp i nettbanken i alle fall så jeg kunne legge det inn på Google pay osv, men.
Skulle tro det skjedde ganske radig, men tydeligvis ikke!

Back
Topp