Det er nok ganske vanlig med en sånn knekk på et eller annet tidspunkt, spesielt når man blir værende en stund i prøvebobla. Jeg hadde min første knekk i januar, men da sjekket vi svømmerne til mannen som viste seg å være mye dårligere enn vi ventet. Etter litt tid fikk jeg likevel tilbake optimismen og troaJa, jeg merker at jeg syns det er vanskelig å tro på at jeg får se en positiv test igjen, etter de 3 siste rundene nå som har vært en berg og dalbane. Og jeg vil jo ikke miste troa på at jeg kan bli gravid heller, men det er vel kanskje ikke uvanlig at man kommer til et slikt punkt iløpet av prøvingen?Enig, jeg ser tilbake til IKM-gruppene for 2-3 sykluser siden, og nesten halvparten av de vi snakket med er jo blitt gravide nå, så sånn sett så burde det være sannsynlig at det blir vår tur, har bare plutselig fått så vanskelig for å tro det for min egen del, jeg som har vært sååå positiv til nå
Ja, la oss håpe, det er flere her inne som ligger på 7-8-10-12+ PP, håper virkelig noen av de får se dobbeltstreker på gravidtester denne runden!
Ny knekk nå, men jeg håper og tror det går seg til igjen. Men det er lov å bli sliten av dette. Alt vil være verdt det den dagen vi sitter der med spirene våre 
Frustrerende å aldri være trygg på timing pga ustabile sykluserEggstokk-smertene og slim tok seg opp i kveld… og jeg som tenkte å spare testene mine.. ble så nervøs etter ustabile sykluser at jeg bare måtte fyre av en til. Ser en liten stigning, håper bare det er en liten bølge med hormoner og ikke at EL er så tidlig ute.. nå må jeg jo fortsette å teste i morgen da
Vis vedlegget 464060
Jeg har hatt sånne lurerunder med både slim og økning på testene et par ganger, og så blir det borte
Du får bare teste videre, kanskje det er gullegget som er utålmodig denne runden?
Enig, jeg ser tilbake til IKM-gruppene for 2-3 sykluser siden, og nesten halvparten av de vi snakket med er jo blitt gravide nå, så sånn sett så burde det være sannsynlig at det blir vår tur, har bare plutselig fått så vanskelig for å tro det for min egen del, jeg som har vært sååå positiv til nå
Ja, la oss håpe, det er flere her inne som ligger på 7-8-10-12+ PP, håper virkelig noen av de får se dobbeltstreker på gravidtester denne runden!

Det vil vel skje etterhvert, men det går sååå saaakte

Ååå var det du som postet om negativ strips med positiv digital? Det var jo det rareste å få det! Fant du ut hvorfor det kan bli sånn, kontaktet du de?
Regner med at EL blir på søndag
Men i morgest kom plutselig det den 10-15 cm eggehviten! Og testen har steget enda mer! Så nå er jeg litt nervøs her.. tar jeg en 
Mens ChatGPT mente vi ikke kunne anse oss som "aktive prøvere" før 6 mnd etter uttak
Så litt demotivernde hvis det betyr at vi er i PP2 nå, det orker jeg ikke 

Det er nok av naturlige ting som varierer i kroppen som kan gjøre at det tar litt lenger tid! Broren og dama ble likevel gravide etter 2 år med prøving, rett før de skulle ha ivf! Uten vektnedgang (han veier mer enn mannen min) eller andre tiltak. Så det gir jo håp
Kanskje kroppen din er veldig klar, og dette er pp'en!
Ja cd11 skal være innafor, og ingen grunn til bekymring. Deilig om det blir topp i kveld da, så er du ferdig med det! Hvordan har det gått med aksjelegging?