Hvor langt er du på vei.

Jeg er 4+5, ifølge forrige mens 31.mai. Hadde innsett i naturlig syklus. 5 dagers blasto den 20.juni, så vet egentlig ikke hva som telles? El var 15.juni, så jeg er iallefall 17 dpo.

Jeg er 4+5, ifølge forrige mens 31.mai. Hadde innsett i naturlig syklus. 5 dagers blasto den 20.juni, så vet egentlig ikke hva som telles? El var 15.juni, så jeg er iallefall 17 dpo.
Du var 2+5 på innsettsdagen. Når det er ivf bruker man ikke menstermin :) Riktig med EL 15 juni da ja ♥️

Da er du 5 dager før meg, så.. 4+3? Jeg er 3+5, hadde innsett 5-dagers den 25. Juni :p

5+0 :Heartred

Ved IVF brukes ikke mens-utregning, men dpo-utregning. Ved dpo utregning er du 2 uker på eggløsningsdagen (dagen for uttak). Når du tar IVF plusser vi på dagene for hvor gammel blastocysten din er (i ditt tilfelle 5). Så på innsett-dagen er du 2+5. Det betyr at du er 4+4 idag?

Det er greit å snakke med jordmor om at du har tatt IVF. Jeg ville også nektet å bli flyttet på (termin). IVF er litt spesielt sånn sett med at man vet 100% sikkert når EL og befruktning har skjedd. Dpo utregning er MYE mer nøyaktig enn mens utregning.

Back
Topp