3+6 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

innsett av 5-dagers 20.juniSer vi hadde innsett samme dag. Jeg fikk beskjed av klinikken om at jeg er 4+3 idag?Jeg er 4+5, ifølge forrige mens 31.mai. Hadde innsett i naturlig syklus. 5 dagers blasto den 20.juni, så vet egentlig ikke hva som telles? El var 15.juni, så jeg er iallefall 17 dpo.
Jeg tror kanskje vi er 4+4? El den 15, som blir 2+0 også 2 uker og 4 dager til i dag.Ser vi hadde innsett samme dag. Jeg fikk beskjed av klinikken om at jeg er 4+3 idag?
Ja, det kan hende. Jeg forstår ingenting av det der og må bare forholde meg til hva klinikken sierJeg tror kanskje vi er 4+4? El den 15, som blir 2+0 også 2 uker og 4 dager til i dag.

Hadde dere uttak 15. juni? En søndag?Jeg tror kanskje vi er 4+4? El den 15, som blir 2+0 også 2 uker og 4 dager til i dag.

Jeg satte inn blasto (5-dagers) den 20.juni. Hva er riktig da? 4+4 eller 4+5 idag?Hadde dere uttak 15. juni? En søndag?
Det er kanskje lettere å regne fra innsett-dagen (altså 2 uker + antall dager blasto er). Dere vil kun være like langt hvis begge satte inn en 5-dagers![]()
Jeg kan ikke forstå noe annet enn at det må være 4+5 idag? På innsett er du 2+5, altså er du 3+0 22.juni. 4+0 29.juni og det er 5 dager siden. Så 4+5?Jeg satte inn blasto (5-dagers) den 20.juni. Hva er riktig da? 4+4 eller 4+5 idag?
Ja, jeg skjønner ikke. De skrev til meg at jeg var 4+1 på tirsdag, men det var en sykepleier som svarte fort på en sånn meldingsapp, men jeg og trodde jeg var 4+5 idag.Jeg kan ikke forstå noe annet enn at det må være 4+5 idag? På innsett er du 2+5, altså er du 3+0 22.juni. 4+0 29.juni og det er 5 dager siden. Så 4+5?
Jeg klarer ikke forstå hvordan hun har regnet, da? Hvis du vil kan du jo høre om hun kan vise utregningen sin for du trodde du var 4+5 idag? Og se hva hun sier? Hvis ikke tror jeg kanskje jeg ville tenkt 4+5 altså. Det er den utregningen jeg bruker iallfall, og det stemmer ganske greit med min termindato som jeg fikk fra Spiren kalkulator. Uten at jeg har kontroll-regnet på det. Men hvis du er 4+4, så er jeg 4+6 og da har jeg VIRKELIG hatt høy hcg-målingJa, jeg skjønner ikke. De skrev til meg at jeg var 4+1 på tirsdag, men det var en sykepleier som svarte fort på en sånn meldingsapp, men jeg og trodde jeg var 4+5 idag.

Ja, men når jeg bruker kalkulatoren til Spiren så sier den 4+5, med termin 11.03.2026, så det må jo ha vært feil det sykepleieren saJeg klarer ikke forstå hvordan hun har regnet, da? Hvis du vil kan du jo høre om hun kan vise utregningen sin for du trodde du var 4+5 idag? Og se hva hun sier? Hvis ikke tror jeg kanskje jeg ville tenkt 4+5 altså. Det er den utregningen jeg bruker iallfall, og det stemmer ganske greit med min termindato som jeg fikk fra Spiren kalkulator. Uten at jeg har kontroll-regnet på det. Men hvis du er 4+4, så er jeg 4+6 og da har jeg VIRKELIG hatt høy hcg-måling![]()