Hvor langt er du på vei.

Jeg tror kanskje vi er 4+4? El den 15, som blir 2+0 også 2 uker og 4 dager til i dag.
Hadde dere uttak 15. juni? En søndag?

Det er kanskje lettere å regne fra innsett-dagen (altså 2 uker + antall dager blasto er)? Hvis dere hadde innsett 20.juni med en 5-dagers kan jeg ikke forstå noe annet enn at dere var 4+4 igår og 4+5 idag? :bag:

Last edited:
5+1

Jeg kan ikke forstå noe annet enn at det må være 4+5 idag? På innsett er du 2+5, altså er du 3+0 22.juni. 4+0 29.juni og det er 5 dager siden. Så 4+5?
Ja, jeg skjønner ikke. De skrev til meg at jeg var 4+1 på tirsdag, men det var en sykepleier som svarte fort på en sånn meldingsapp, men jeg og trodde jeg var 4+5 idag.

Ja, jeg skjønner ikke. De skrev til meg at jeg var 4+1 på tirsdag, men det var en sykepleier som svarte fort på en sånn meldingsapp, men jeg og trodde jeg var 4+5 idag.
Jeg klarer ikke forstå hvordan hun har regnet, da? Hvis du vil kan du jo høre om hun kan vise utregningen sin for du trodde du var 4+5 idag? Og se hva hun sier? Hvis ikke tror jeg kanskje jeg ville tenkt 4+5 altså. Det er den utregningen jeg bruker iallfall, og det stemmer ganske greit med min termindato som jeg fikk fra Spiren kalkulator. Uten at jeg har kontroll-regnet på det. Men hvis du er 4+4, så er jeg 4+6 og da har jeg VIRKELIG hatt høy hcg-måling :laughing002

Jeg klarer ikke forstå hvordan hun har regnet, da? Hvis du vil kan du jo høre om hun kan vise utregningen sin for du trodde du var 4+5 idag? Og se hva hun sier? Hvis ikke tror jeg kanskje jeg ville tenkt 4+5 altså. Det er den utregningen jeg bruker iallfall, og det stemmer ganske greit med min termindato som jeg fikk fra Spiren kalkulator. Uten at jeg har kontroll-regnet på det. Men hvis du er 4+4, så er jeg 4+6 og da har jeg VIRKELIG hatt høy hcg-måling :laughing002
Ja, men når jeg bruker kalkulatoren til Spiren så sier den 4+5, med termin 11.03.2026, så det må jo ha vært feil det sykepleieren sa

Back
Topp