♡ IKM Uke 29 ♡

Ja nå er den godt på gang!
Jeg pleier å teste til jeg ser at den er negativ igjen, i tilfelle toppen er lang. Også legge aksjer dagen for positiv test + dagen derpå, hvis man kan :drunken_smilie

Da gjør jeg det! Er det litt sånn at man kan anta at egget har sluppet når LH faller/negativ test (om man ikke har syklus uten el eller får en ny topp)? :)
stakkars mann, da blir det ikke å hvile på laurbærene de neste dagene :dead:

Er du 2 dpo i dag? Blir snart testing da? :hilarious: :laughing002

Da gjør jeg det! Er det litt sånn at man kan anta at egget har sluppet når LH faller/negativ test (om man ikke har syklus uten el eller får en ny topp)? :)
stakkars mann, da blir det ikke å hvile på laurbærene de neste dagene :dead:

Er du 2 dpo i dag? Blir snart testing da? :hilarious: :laughing002
Ja, etter en lh-topp så slippes egget etter 12-36 timer. Derfor er dagen for positiv test fin å legge aksjer slik at det ligger mange soldater allerede klare til å møte egget når det slippes, og i tilfelle eggløsning skjer senere enn man antar er også selve eggløsningsdagen fin å sende inn noen soldater :laughing002

Haha oh yes! Tenkte faktisk på det tidligere i dag.. «Guri skukke tatt en test da..?» :laughing001

Ja, nei, ser ut som man er ute av dansen for denne måneden :( testa med clearblue advance digitale (den med runding å smilefjes) denne måneden. Sku i teorien ha el i går, men ingen smil og kun sirkel på testen og ingen tegn ellers. Sjekka alltid pinnen etter testen å ser også at strekene blir svakere å nåde aldri toppen. Så virker som det ikke ble noen el denne perioden på meg :banghead:

Ja, nei, ser ut som man er ute av dansen for denne måneden :( testa med clearblue advance digitale (den med runding å smilefjes) denne måneden. Sku i teorien ha el i går, men ingen smil og kun sirkel på testen og ingen tegn ellers. Sjekka alltid pinnen etter testen å ser også at strekene blir svakere å nåde aldri toppen. Så virker som det ikke ble noen el denne perioden på meg :banghead:
Så kjedelig :sorry: er du sikker på at kroppen ikke forsøker på en ny el senere i syklusen?

Så kjedelig! Men hvilken cd er du på? Jeg hadde flere sykluser hvor jeg fikk el på cd 22 og 23. Hadde aldri funnet ut av det hvis jeg ikke fortsatte å teste. Var sikker på at el kom før, hadde til og med tegn til det. Men nope, det ble cd22/23.

Så kjedelig :sorry: er du sikker på at kroppen ikke forsøker på en ny el senere i syklusen?
Nei er jo ikke sikker på det, men har mistanke om at det er game over forde. Lurer litt på om kroppen avslutta forsøket fordi jeg er forkjøla...
Så kjedelig! Men hvilken cd er du på? Jeg hadde flere sykluser hvor jeg fikk el på cd 22 og 23. Hadde aldri funnet ut av det hvis jeg ikke fortsatte å teste. Var sikker på at el kom før, hadde til og med tegn til det. Men nope, det ble cd22/23.
Er på 16 bare, men er nå jeg bruker å få el. Og det har holdt seg stabil siste tiden. Men kommer jo såklart til å fortsette å teste frem til søndag. Men på søndag drar vi på ferie å da gidder jeg ikke meir styr ein nødvendig.

Ser ut som det blir sen el igjen denne pp, var så herlig med tidlig el sist at jeg håpet det skulle være den nye normalen :hilarious: Får smøre meg med tålmodighet!
IMG_7011.png

Nei er jo ikke sikker på det, men har mistanke om at det er game over forde. Lurer litt på om kroppen avslutta forsøket fordi jeg er forkjøla...

Er på 16 bare, men er nå jeg bruker å få el. Og det har holdt seg stabil siste tiden. Men kommer jo såklart til å fortsette å teste frem til søndag. Men på søndag drar vi på ferie å da gidder jeg ikke meir styr ein nødvendig.
Krysser fingrene for at den bare kommer litt senere, det kan jo skje - spes når man er syk :Heartred

Åhh skjønner.. det er så kjedelig å måtte vente på el. Spesielt når man er litt presset på tid pga besøk, ferie eller liknende :bored: Du får jo sikkert symptomer når den den endelig kommer, så da er det bare å kjøre på :dance011

Skal straks i gang med EL testing. Men lurer da på hva deres erfaringer er med de forskjellige testene? Har babyplan med sånn stav som gir sirkel å sol denne runden men har prøvd metode fra apotek 1 og makesure sine også. Å Metode var for meg bortkasta bruk. Gav vidt forskjellig svar fra makesure, når de ble brukt samtidig
Sniker. Her ble aldri BP positiv, selv om MS og CB ble det. Vet ikke om flere har hatt samme problem med BP, men glad for at jeg hadde andre type EL tester :)

IMG_5210.jpeg

:) Sniker. Her ble aldri BP positiv, selv om MS og CB ble det. Vet ikke om flere har hatt samme problem med BP, men glad for at jeg hadde andre type EL tester :)

Vis vedlegget 464066
Se der ja! Nå skjer det greier :)
Jeg har bp sine som gikk ut i 2020 og de ble positive i hvert fall. Skjønner greia med ulik mengde fargestoff hos ulike merker, men det burde ikke påvirke hvorvidt testen blir positiv eller ikke?

Se der ja! Nå skjer det greier :)
Jeg har bp sine som gikk ut i 2020 og de ble positive i hvert fall. Skjønner greia med ulik mengde fargestoff hos ulike merker, men det burde ikke påvirke hvorvidt testen blir positiv eller ikke?
Burde jo ikke det. Synes det var veldig rart. Prøvde flere, da jeg tross alt har kjøpt hundre av de :hilarious: Men kanskje de bare ikke funker på «meg»

Veldig spent på når el dukker opp denne runden :shy:
IMG_3616.jpeg

Back
Topp