♡ IKM uke 28 ♡

Det håper jeg også!
Søren assa- det er vondt å være testetøs.. jeg har 2stk tidlig tester og en digital tidlig test til.. planlegger og ta de annenhver dag fremover..
drar på tur på fredag- kjenner det hadde vært såå godt å vite om mensen kom eller ikke :nailbiting:

Uff, er testetøs deluxe jeg og( har samlet og kjøpt opp tester over mange mnd, og straks ligger det 400 tester inne i kommoden):smiley-ashamed005 Er så flaut atte:smiley-ashamed004 Ryker fort 10-15 tester på bare én dag hos meg:smiley-angelic006 Huff, skulle ikke gått ann:gen113

Håper to vakre streker lyser mot deg imorgen:love017:smiley-angelic001 Drar du på ferie?❤️

Uff, er testetøs deluxe jeg og( har samlet og kjøpt opp tester over mange mnd, og straks ligger det 400 tester inne i kommoden):smiley-ashamed005 Er så flaut atte:smiley-ashamed004 Ryker fort 10-15 tester på bare én dag hos meg:smiley-angelic006 Huff, skulle ikke gått ann:gen113

Håper to vakre streker lyser mot deg imorgen:love017:smiley-angelic001 Drar du på ferie?❤️
Jeg prøver å holde meg til en om dagen og kjøper kun inn ved behov :nailbiting: så det er forsovet ok.. det blir fort 3-4 på en dag når jeg setter igang:taunt014

Ja vi reiser til Sverige på ferie- sammen med resten av familien til min far! Håper virkelig vi får se to streker snart!!:Heartred

Ååhh vet ikke hva jeg skal gjøre.. EL idag, sist samleie igår kveld. Hadde samleie nå, men hubby klarer såklart ikke å komme. Føler det er tapt, og vi kan såklart prøve igjen ikveld når vi legger oss- men i følge chatgpt sin tolkning av EL testene så er det typ nå som er siste frist i tillegg til at typen mest sannsynligvis ikke vil klare å komme ikveld heller da det er pga samleie flere dager på rad + prestasjonsangst.. Ugh.. hva ville dere gjort?
Uff da, tror kanskje jeg ville forsøkt å forføre, bruke ekstra tid på forspill og lek for å få han til å slappe av og la tankene bare gå, ha det litt gøy, kanskje litt kinky plasser eller stillinger?

Jeg prøver å holde meg til en om dagen og kjøper kun inn ved behov :nailbiting: så det er forsovet ok.. det blir fort 3-4 på en dag når jeg setter igang:taunt014

Ja vi reiser til Sverige på ferie- sammen med resten av familien til min far! Håper virkelig vi får se to streker snart!!:Heartred

Altså, elsker å teste, det er så sykt tilfredsstillende og spennende på én og samme gang :love017 :nailbiting: Dyr "hobby", men SÅ verdt det:knegg:

Åååh, tenk å reise på ferie med den hemmeligheten i bagasjen:love7 Håper virkelig du får positiv test imorgen:smiley-angelic001:love017

Uff da, tror kanskje jeg ville forsøkt å forføre, bruke ekstra tid på forspill og lek for å få han til å slappe av og la tankene bare gå, ha det litt gøy, kanskje litt kinky plasser eller stillinger?
Takk for tipsene, det hjalp på!!
Bruker å være litt klein med alt seksuelt, så jeg prøvde når vi la oss å kose på han og fortelle at jeg ville ha han osv (som er veldig ulikt meg å si høyt haha), og det funket faktisk! :hilarious: Så vi fikk en runde til nå ikveld (med full pott hah), juhuu!! :angelic:

Å kjære vene!!! Det lyser 3 svaaaake babystreker imot meg:eek::nailbiting::smiley-bounce016:Heartred

Vedlegg

• IMG_6682.jpeg
    IMG_6682.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 107
CD 37, 6 dpo. Ingen symptomer. Men i stad så fikk jeg en rar smerte i livmoren som «spredde» seg utover livmoren før det forsvant helt. Litt sånn stikk blandet med varmhetfølelse. Trenger ikke å være noe, men skriver det opp :bookworm:

IMG_5312.jpeg

CD20/6DPO:

Kjenner absolutt ingenting:smiley-ashamed005 Eneste er at jeg har leamus i øyet for 5 dagen på rad:hilarious:
Screenshot_20250701_091652_FF App.jpg
Screenshot_20250701_091847_ChatGPT.jpg
Screenshot_20250701_091902_ChatGPT.jpg

Takktakk! Over i dpo land nå, så lurer på når jeg skal begynne å teste, klarer som regel ikke holde meg til dpo10 :nailbiting:
Haha jeg er helt lik! Vi er vel også på akkurat samme sted i dpo-land? 2dpo i dag? :Heartpink :drunken_smilie Tipper jeg fyrer av en test allerede på 7dpo :shy:

Det er rart for denne gangen har jeg ikke kjent noe til el.. har vanligvis mye på gang på venstresiden, men denne gangen har det ikke vært noe som helst :bored:

CD 20 / 3 DPO.

Tenkte å holde oversikt over symptomer dag for dag! Så får vi se om de betyr noe

DPO 1: Generell sykdomsfølelse
DPO 2: Generell sykdomsfølelse, hodepine, EL-aktige smerter.
DPO 3: Generell sykdomsfølelse, hodepine

Teller ned til fredag som blir 6DPO, da ryker første test ! :-D

Ømme pupper, og stikkinger nederst i magen :Heartred det er noe inni meg som har sagt at jeg er gravid hele veien- den siste uka:eek:
Herlig. Med eldste hadde jeg ingen symptomer, kun den «stemmen» inni meg som sa jeg var gravid :hilarious:

Når begynte du å kjenne stillinger?

Takk:love7
Jeg vil vente med å settes på gravid før digital testen slår ut- har vært å hamstret litt tester så jeg må bare dobbeltsjekke en gang til!!

Hahah, skal godt gjøres å ikke få testedilla når testetøsa er sluppet frii og positive tester :gen014 :dance011 :love7 :talk017 :love017 :hello2 :binkybaby

Back
Topp