♡ IKM uke 28 ♡

El kom litt tidligere, så melder meg inn her.
BBYG - 35 - b3 - pp3 - el 29/6 - ikm 13/7

Velkommen inn hit til oss:smiley-angelic003 Ønsker deg masse lykke til❤️ lagt deg til❤️

CD 36, 5 dpo. Litt små uggen i dag, men det er for tidlig for symptomer så det er nok pga noe annet :) Fra og med i morgen blir det spennende dager :hello2

IMG_5293.jpeg

Virker som EL er idag, og det passer egt supert. Lagt aksjer natt til igår og natt til idag. Håper litt at det er nok, men mulig jeg tar med meg gubben på rommet når han kommer hjem fra jobb idag for å helgardere men da tror jeg han blir å få utfordringer med å levere. Han blir fort stressa og prestasjonsangst når han vet at han bør levere, og i tillegg når vi har kjørt to dager på rad :hilarious: Så lurer på om det er bedre å gi seg nå, enn å «tvinge» på noe mer. Får se an stemningen litt senere heh.

IMG_6584.jpeg

CD19/5DPO:

Kjenner veldig lite.. Leamus i øyet er dog fortsatt til stede for 4 dagen på rad:hilarious:

Vært på bursdagshopping med eldstesnupp som straks blir 18 år:cool05 Hun ønsket seg en alene- shopping med mammaen sin:love7:sad010 Og det fikk hun, ble en dyr fornøyelse, men det fortjener hun:Heartpink:love017 Etter vi kom hjem var det ute- og bassengkos i sola:flower Kjempefin dag sammen med jenta mi, men føler meg sliten og emosjonell samtidig :sad002❤️

Screenshot_20250630_155856_FF App.jpg

Screenshot_20250630_173320_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250630_173638_ChatGPT.jpg

Ååhh vet ikke hva jeg skal gjøre.. EL idag, sist samleie igår kveld. Hadde samleie nå, men hubby klarer såklart ikke å komme. Føler det er tapt, og vi kan såklart prøve igjen ikveld når vi legger oss- men i følge chatgpt sin tolkning av EL testene så er det typ nå som er siste frist i tillegg til at typen mest sannsynligvis ikke vil klare å komme ikveld heller da det er pga samleie flere dager på rad + prestasjonsangst.. Ugh.. hva ville dere gjort?

Ååhh vet ikke hva jeg skal gjøre.. EL idag, sist samleie igår kveld. Hadde samleie nå, men hubby klarer såklart ikke å komme. Føler det er tapt, og vi kan såklart prøve igjen ikveld når vi legger oss- men i følge chatgpt sin tolkning av EL testene så er det typ nå som er siste frist i tillegg til at typen mest sannsynligvis ikke vil klare å komme ikveld heller da det er pga samleie flere dager på rad + prestasjonsangst.. Ugh.. hva ville dere gjort?
Har du engangssprøyte? Det fikk jeg tips om hvis det var prestasjonsutfordringer..
Kan være lettere for de å komme alene på badet og så sprøyte det opp i høno etterpå med sprøyte :hilarious: :chicken:

Har du engangssprøyte? Det fikk jeg tips om hvis det var prestasjonsutfordringer..
Kan være lettere for de å komme alene på badet og så sprøyte det opp i høno etterpå med sprøyte :hilarious: :chicken:
Ja hvis det fortsetter å bli et problem (samme forrige PP) så må vi begynne å leke med den tanken ja! Er liksom litt krise med maks to aksjelegginger før det stopper opp :hilarious: Prøver å holde det litt «koselig» med aksjelegging til nå, men nå begynner jeg å bli lettere irritert hah. Men per nå så tror jeg toget har gått, for han kommer nok ikke alene på badet heller. Han sier det føles ut som det er «helt tomt» når han har kommet to dager på rad :happy8

Startet med fertility friend nå og lurer veldig på hva de trekantene på tempen er i forhold til prikkene? Fin graf forresten, jeg venter spendt på om jeg opplever ordentlig temp stigning de neste dagene, eggløsning skal ha vært på lørdag, litt opp i dag.
Jeg er litt usikker, så spurte Chatgpt. Den sier at tempen ikke er tatt til vanlig tid. Noe som kan gi mening siden jeg tester hver dag klokken 5, men ender noen ganger med å legge til tempen når jeg våkner, og glemmer noen ganger å endre tidspunktet :playful: Så nå har jeg fått endret klokkeslettet på tidligere data :D

Synes dagene går så sakte. Føler jeg har liten tro på denne PP, kanskje det er bare hodet som prøver å ikke bli for skuffet om det ikke skulle gå veien? Kanskje det.. :Heartred

Tiden går uendelig sakte- tikk takk...:happy3

9dpo idag..
Siden igår kveld har hatt særlig ømme pupper, og lette stikkinger der nede!
Håper virkelig det er tegn på noe :nailbiting:
Hatt skikkelig ømme pupper i mine graviditeter- veldig godt symptom:smiley-bounce012

Jeg hadde det forrige gang også. Et annet symptom jeg dog hadde tidlig var mye neseblod og blødning i tannkjøtt ved tannpuss:happy: dette pga tørre slimhinner i evt graviditet.. kjenner det er hardt å vente til i morgen med test..

Håper du får de to magiske strekene imorgen :smiley-angelic001 :love017 :dance011 Den første av mange positive tester her inne:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:happy093.

Håper du får de to magiske strekene imorgen :smiley-angelic001 :love017 :dance011 Den første av mange positive tester her inne:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:happy093.
Det håper jeg også!
Søren assa- det er vondt å være testetøs.. jeg har 2stk tidlig tester og en digital tidlig test til.. planlegger og ta de annenhver dag fremover..
drar på tur på fredag- kjenner det hadde vært såå godt å vite om mensen kom eller ikke :nailbiting:

Back
Topp