Jeg ser noe på den nederste testen jeg også10 dpo, kan det være noe på den nederste testen her? Føler jeg ser noe, men jeg har veldig strekøyne
Vis vedlegget 463744
Ønsker jo så inderlig det skal være noe der![]()
krysser fingrene for sterkere strek !Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe på den nederste testen jeg også10 dpo, kan det være noe på den nederste testen her? Føler jeg ser noe, men jeg har veldig strekøyne
Vis vedlegget 463744
krysser fingrene for sterkere strek !Så noe uten å trykke innpå bildet! Håper den er sterkere på neste test!10 dpo, kan det være noe på den nederste testen her? Føler jeg ser noe, men jeg har veldig strekøyne
Vis vedlegget 463744

Synes jeg ser noe, ja!10 dpo, kan det være noe på den nederste testen her? Føler jeg ser noe, men jeg har veldig strekøyne
Vis vedlegget 463744
Negativ CB digital ultra tidligDen bruker ikke jeg før jeg har fått strek på andre tester førstBestemte meg i går kveld for at jeg ikke skulle teste i dag. Ble det test? Så klartNegativ CB digital ultra tidlig

Den forstår jeg! Gjør det som føles riktig. Krysser fingrene for at det vises bedre i ettermiddagOoh, har egentlig lovet meg selv å ikke teste oftere enn annenhver dag, men jeg har lyst til å ta en test i ettermiddag, er så svak strek at jeg tror jeg hallusinerer på en måte. Også blir skuffelsen veldig stor om testen da er negativ om to dager, da er det bedre å få skuffelsen i dag på en måte![]()

Tenkte det var større håp med den siden den het ultra tidlig og di andre bare heter tidligDen bruker ikke jeg før jeg har fått strek på andre tester først![]()
![]()

Sett meg bare på TR, har negative tester og har begynt å spotte.
Da prøver vi oss på April-baby da
Gratulerer sååå masse til dere som har fått to streker allerede! 

Krysser fingrene for positiv testÅåh, nå fikk jeg store forhåpninger, kommer til å bli så skuffa om det ikke kommer en positiv test de neste dagene. Har litt brunlig spotting nå, eneste gangen jeg har opplevd det før er da jeg ble gravid sist![]()

Nå gikk det opp for meg at det også kan være skorpen etter prøvene gyn tok forrige ukeÅåh, nå fikk jeg store forhåpninger, kommer til å bli så skuffa om det ikke kommer en positiv test de neste dagene. Har litt brunlig spotting nå, eneste gangen jeg har opplevd det før er da jeg ble gravid sist![]()
Å, neineinei, du må ha tydelig strek førstTenkte det var større håp med den siden den het ultra tidlig og di andre bare heter tidlig![]()

Så syndDet var nok skyggestrek i går!Sett meg bare på TR, har negative tester og har begynt å spotte.
Da prøver vi oss på April-baby da
Gratulerer sååå masse til dere som har fått to streker allerede!
![]()
Ooh lykke til med testingenÅåh, nå fikk jeg store forhåpninger, kommer til å bli så skuffa om det ikke kommer en positiv test de neste dagene. Har litt brunlig spotting nå, eneste gangen jeg har opplevd det før er da jeg ble gravid sist![]()
DagligOoh lykke til med testingennår tester du?
Blir spennende å se. Hvor mange dpo nå?DagligNeida, men tirsdag tenker jeg det i hvert fall kan være noe der om jeg er gravid.
Litt usikker, men mellom 9 og 12 et sted tror jeg?Blir spennende å se. Hvor mange dpo nå?
Såpass ja, da er det ikke så lett å beregne testingen hellerLitt usikker, men mellom 9 og 12 et sted tror jeg?Testet negativt helt til dagen før mens sist, da var syklus veldig stabil. Nå er den litt mer varierende
Nei, er ikke det. Appen sa tirsdag forrige uke, jordmor sa jeg var rundt eggløsning torsdag, så får prøve å være tålmodig, men det er ikke lett!Såpass ja, da er det ikke så lett å beregne testingen heller![]()