♡ IKM Uke 27 ♡

Ooh, har egentlig lovet meg selv å ikke teste oftere enn annenhver dag, men jeg har lyst til å ta en test i ettermiddag, er så svak strek at jeg tror jeg hallusinerer på en måte. Også blir skuffelsen veldig stor om testen da er negativ om to dager, da er det bedre å få skuffelsen i dag på en måte :smiley-ashamed004

Bestemte meg i går kveld for at jeg ikke skulle teste i dag. Ble det test? Så klart :hilarious: Negativ CB digital ultra tidlig
Den bruker ikke jeg før jeg har fått strek på andre tester først :hilarious: :hilarious:

Ooh, har egentlig lovet meg selv å ikke teste oftere enn annenhver dag, men jeg har lyst til å ta en test i ettermiddag, er så svak strek at jeg tror jeg hallusinerer på en måte. Også blir skuffelsen veldig stor om testen da er negativ om to dager, da er det bedre å få skuffelsen i dag på en måte :smiley-ashamed004
Den forstår jeg! Gjør det som føles riktig. Krysser fingrene for at det vises bedre i ettermiddag :hello2

Ååh, nå fikk jeg store forhåpninger, kommer til å bli så skuffa om det ikke kommer en positiv test de neste dagene. Har litt brunlig spotting nå, eneste gangen jeg har opplevd det før er da jeg ble gravid sist :Heartpink

Ååh, nå fikk jeg store forhåpninger, kommer til å bli så skuffa om det ikke kommer en positiv test de neste dagene. Har litt brunlig spotting nå, eneste gangen jeg har opplevd det før er da jeg ble gravid sist :Heartpink
Nå gikk det opp for meg at det også kan være skorpen etter prøvene gyn tok forrige uke :rolleyes:

Det var nok skyggestrek i går! :shifty: Sett meg bare på TR, har negative tester og har begynt å spotte. :wtf: Da prøver vi oss på April-baby da :Heartred Gratulerer sååå masse til dere som har fått to streker allerede! :love017:hello2
Så synd ❤️

Ooh lykke til med testingen ❤️ når tester du?

Litt usikker, men mellom 9 og 12 et sted tror jeg? :D Testet negativt helt til dagen før mens sist, da var syklus veldig stabil. Nå er den litt mer varierende
Såpass ja, da er det ikke så lett å beregne testingen heller:p

Back
Topp