♡ IKM Uke 27 ♡

Wæ rart å høre noen kalle meg gravid! Er som det ikke er virkelig før jeg ser det på digital. Er jo ganske svakt fortsatt! Bare vent med å føre litt med å føre meg opp som gravid :Heartred
Ja det blir veldig stas å fortelle. Tenkte å pakke inn digital test med gravid på, er liksom ikke helt det samme å vise frem en liten strimmel :joyful: Han skal legge ungene, så mens han gjør det får jeg finne på noe avhengig av hva testen viser.

Spennende tester da, håper du oppdaterer når du har nye resultater! ❤️

Ja er tidlig (selv om jeg forventer strek allerede:hilarious:) så får klamre meg til litt håp noen dager til :love7

Jeg får som regel ikke noe strek å skryte av før 10 dpo, så 8 dpo er altså supertidlig. :p
Men har jeg testet selv i dag (8dpo) likevel? Ja, flere ganger :hilarious:

Er oppblåst og ser ca 15 uker på vei ut. Vært uggen i magen, og fått flere små kvalmebølger.. men er bare 8 dpo og testene er blenda :hilarious: veksler mellom å føle meg veldig gravid, og å tenke at det ikke har funnet denne gangen :bag: kan vel være mengden Progesteron som tuller med meg også!

Jeg får som regel ikke noe strek å skryte av før 10 dpo, så 8 dpo er altså supertidlig. :p
Men har jeg testet selv i dag (8dpo) likevel? Ja, flere ganger :hilarious:
Hehehe det er noe med det, man vet så godt hvor liten sannsynligheten er for positiv test så tidlig, alikevell tester man og alikevell blir man skuffet når det da er negativt :hilarious: Satser på vi får fine resultater om noen dager:angelic::Heartpink

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste i dag, men måtte ta en nå på kvelden allikevel. Kritthvit, men jeg er fortsatt tre dager unna da jeg testet positivt forrige gang, så lever i håpet

I dag tidlig var plutselig rsfu ganske sterk og make sure veldig svak. Hmmm skal spare litt urin nå og se hva testen viser i kveld. Hadde egentlig håpt på å prøve meg på en digital i kveld, så jeg kunne vise til samboer som ikke vet noe ennå om disse svake strekene. Får se hvor sterk strimmel er først. Veksler veldig mellom å være superoptimist og veldig pessimist! 11 dpo i dag :happy:
Har du tatt ny test nå ikveld? :angelic:

Uvirkelig!! :Heartred:love7
Samboer ble selvsagt veldig glad for gaven :joyful:

Vedlegg

• 20250628_212423.jpg
    20250628_212423.jpg
    433,6 KB · Visninger: 49
  • 20250628_212449.jpg
    20250628_212449.jpg
    702,5 KB · Visninger: 46
Hehehe det er noe med det, man vet så godt hvor liten sannsynligheten er for positiv test så tidlig, alikevell tester man og alikevell blir man skuffet når det da er negativt :hilarious: Satser på vi får fine resultater om noen dager:angelic::Heartpink
Blir egentlig ikke så skuffet heller, for vet jo det tar litt tid for meg. Jeg bare er spent på om det dukker opp noe i morgen eller evt mandag :nailbiting:

Fort gjort å ryke på! Hvor mange dpo er du? :Heartpink:love017
Litt usikker, har ikke testet. Ifølge app 11, men gynekologen sa jeg hadde eggløsning da jeg var der - vet ikke hvor nøyaktig de klarer å se det? Det var to dager senere, så 9 om jeg skal følge henne. :)

Litt usikker, har ikke testet. Ifølge app 11, men gynekologen sa jeg hadde eggløsning da jeg var der - vet ikke hvor nøyaktig de klarer å se det? Det var to dager senere, så 9 om jeg skal følge henne. :)
Åh ja nei det vet ikke jeg heller :dontknow Blir spennende å følge med fremover da :hello2

Ja det var vel det jeg gjorde i 2021. I 14 tiden var den så svak at jeg var usikker. Så drakk jeg ikke noe frem til 19 tiden og da kom det en tydeligere strek. Se bilder under hehe. Så kanskje jeg skal prøve det!!
Hvordan går det i dag? :smiley-bounce022 Vi er 12 dpo i dag, bare et par dager igjen før det er enten eller :nailbiting:
Jeg har ikke testet i dag, tester først i morgen :smiley-angelic001 Tempen har gått ned litt men ikke mye, er fortsatt på den høye delen av skalaen :smiley-bounce022 Syyykt ømme pupper, og kramper.

Screenshot_2025-06-29-07-58-01-17_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Skintemp er noe tull :hilarious: lite korrelasjon mellom faktisk temp og skin temp. Men synes det var litt kult at tempen plutselig gikk opp i går. 9 dpo i dag, testene er sånn, men.

Snapchat-302647602.jpg

Hvordan går det i dag? :smiley-bounce022 Vi er 12 dpo i dag, bare et par dager igjen før det er enten eller :nailbiting:
Jeg har ikke testet i dag, tester først i morgen :smiley-angelic001 Tempen har gått ned litt men ikke mye, er fortsatt på den høye delen av skalaen :smiley-bounce022 Syyykt ømme pupper, og kramper.
Jeg har også ømme bryster og murringer, tempen er fortsatt høy, men testen forblir ekstremt svak/negativ. Så da tenker jeg det er over for meg. Enten er det skygger på testene eller enda en kjemisk. :arghh:

Krysser fingrene for deg!

Vedlegg

• IMG_1847.png
    IMG_1847.png
    320,1 KB · Visninger: 53
  • IMG_1850.jpeg
    IMG_1850.jpeg
    85,5 KB · Visninger: 52
10 dpo, kan det være noe på den nederste testen her? Føler jeg ser noe, men jeg har veldig strekøyne :laughing002
IMG_9081.jpeg
Ønsker jo så inderlig det skal være noe der :smiley-angelic001

Back
Topp