Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
veksler mellom å føle meg veldig gravid, og å tenke at det ikke har funnet denne gangen
kan vel være mengden Progesteron som tuller med meg også!Vi håper at spiren fester seg og testen slår ut positivt veldig snartEr oppblåst og ser ca 15 uker på vei ut. Vært uggen i magen, og fått flere små kvalmebølger.. men er bare 8 dpo og testene er blendaveksler mellom å føle meg veldig gravid, og å tenke at det ikke har funnet denne gangen
kan vel være mengden Progesteron som tuller med meg også!
Jeg vet ikke hvordan det er med IVF (enda) men 8 dpo er vel tidlig for IVF også eller?Åå, dette høres for spennende ut!!Er oppblåst og ser ca 15 uker på vei ut. Vært uggen i magen, og fått flere små kvalmebølger.. men er bare 8 dpo og testene er blendaveksler mellom å føle meg veldig gravid, og å tenke at det ikke har funnet denne gangen
kan vel være mengden Progesteron som tuller med meg også!
Vi håper at spiren fester seg og testen slår ut positivt veldig snart![]()
Jeg vet ikke hvordan det er med IVF (enda) men 8 dpo er vel tidlig for IVF også eller?
Jeg KUNNE skrevet 3dp5dt, men det blir jo strengt tatt 8 dpo. (Dvs, jeg er 7dpo ifg EL, men 8dpo ift embryoet som ble satt inn).Er jo litt spennende, ja! Men er også litt redd (og prøver også å mentalt forberede meg på det) for at det kanskje bare er progesteronet som tuller med meg.Åå, dette høres for spennende ut!!
Forstår. Det er jo ikke lett å vite. Hvordan er humøret ditt da? I forhold til pms og sånt? Er det noe forskjell?Er jo litt spennende, ja! Men er også litt redd (og prøver også å mentalt forberede meg på det) for at det kanskje bare er progesteronet som tuller med meg.
Ah da skjønner jeg! Har sett den nummereringen før men ikke forstått hva det betyr før nå, takk for forklaringenJa, jeg har regnet det om til vanlig dpo, sånn at det er lettere for meg og andre å skjønne.Jeg KUNNE skrevet 3dp5dt, men det blir jo strengt tatt 8 dpo. (Dvs, jeg er 7dpo ifg EL, men 8dpo ift embryoet som ble satt inn).
Så.. ja, blir litt tidlig, og jeg regner ikke med strek før TIDLIGST i morgen kveld uansett! Kanskje ikke før mandag heller.
Så.. blir ikke så overrasket over negativ test enda, altså![]()
Vi følger med i spenning fra sidelinjen her 

Egentlig helt fint humør tror jeg? Merker ikke noe irritabilitet enda i alle fall, men usikker på om jeg pleier detForstår. Det er jo ikke lett å vite. Hvordan er humøret ditt da? I forhold til pms og sånt? Er det noe forskjell?
Står vel for 3 days past 5 day transfer (3 dager etter et 5-dagers innsett).Ah da skjønner jeg! Har sett den nummereringen før men ikke forstått hva det betyr før nå, takk for forklaringenVi følger med i spenning fra sidelinjen her
3 dager til jeg skal teste på tirsdag, da er jeg 9 DPO men jeg har ikke streksyn så uansett om det er noe der så er den sikkert negativ![]()
Okei. Jeg merker noen ekstreme humørsvingninger om jeg er gravid. Så det kan jo være et tegn ogsåEgentlig helt fint humør tror jeg? Merker ikke noe irritabilitet enda i alle fall, men usikker på om jeg pleier det
Står vel for 3 days past 5 day transfer (3 dager etter et 5-dagers innsett).
Blir spennende å sehåper vi blir mange som får gå over til mars
![]()
Okei. Jeg merker noen ekstreme humørsvingninger om jeg er gravid. Så det kan jo være et tegn også

Venter i spenning på ny test fra deg imorgenAh, nei, jeg husker ikke hvordan tegn jeg har hatt tidligere heller, så..![]()
![]()

Åh, så spennende!! Øynene mine har også lyst til å se noe, spesielt på bp, men jeg har litt streksynVis vedlegget 463737
9 dpo. Øynene har på en måte lyst å se "noe" på BP sin test.
(Nederst er makesure 25 mIU, de andre er 10mIU. Kom bare på at jeg så noe først på makesure sist).
Men, det kan være øynene som tuller, eller skygge![]()

Er bare BP selv som øynene vil se "noe" på, men er nok for tidlig til å evt se strekÅh, så spennende!! Øynene mine har også lyst til å se noe, spesielt på bp, men jeg har litt streksyn![]()
Øynene mine ser også «noe» på BP testen. Håper det er strek på gang![]()
Krysser fingrene for deg!
Håper for harde livetKan skimte noe jeg også! Satser på det vises bedre utover dagen![]()