Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Mhm, det er akkurat DEN samme følelsen jeg sitter med nå, når han ikke klarte å levere igår :bag:

I din situasjon tror jeg det har veldig lite å si, men man blir urolig, og krisemaksimere uten grunn:smiley-ashamed005 Og du hadde mye godt EL-slim i livmoren også:dance011:chicken:Sikker på du får positive tester om 3 dager, søta❤️

Har kjent på den følelsen et par ganger ja :bag:
Tok litt i kveld i alle fall. Bare sånn for å håpe det hjelper litt; men burde nok helst tatt fra etter EL.
Synes det murrer en del, men tipper symptomene kommer mest av progesteronet. Håper sånn at spiren sitter uansett ❤️
Babyklister har nå vel ingen dokumentert effekt heller sånn sett, mer anekdotiske resultater. Men håper nå det gjør nytten.
Det ER jo et egg som har begynt å utvikle seg inni der, så.. må vel kunne gå bra? Det er nå vel stopp i utviklingen som gjør at det ikke fester seg og blir graviditet, vel?!

Tipper jeg begynner å teste i morgen, jeg. Null sjanse for positive tester så tidlig, men da er jeg 7 dpo, og jeg har MASSE tester å svi av :hilarious:

Tok litt i kveld i alle fall. Bare sånn for å håpe det hjelper litt; men burde nok helst tatt fra etter EL.
Synes det murrer en del, men tipper symptomene kommer mest av progesteronet. Håper sånn at spiren sitter uansett ❤️
Babyklister har nå vel ingen dokumentert effekt heller sånn sett, mer anekdotiske resultater. Men håper nå det gjør nytten.
Det ER jo et egg som har begynt å utvikle seg inni der, så.. må vel kunne gå bra? Det er nå vel stopp i utviklingen som gjør at det ikke fester seg og blir graviditet, vel?!

Tipper jeg begynner å teste i morgen, jeg. Null sjanse for positive tester så tidlig, men da er jeg 7 dpo, og jeg har MASSE tester å svi av :hilarious:
Koffer e det null sjanse? Starte ikkje kroppen å produsere hCG stort sett med ein gang det fester seg?:think005
Alt har iallefall gått på skinner til nå så det må jo berre fortsette:happy093.:love017

Koffer e det null sjanse? Starte ikkje kroppen å produsere hCG stort sett med ein gang det fester seg?:think005
Alt har iallefall gått på skinner til nå så det må jo berre fortsette:happy093.:love017

Fordi, i mine siste tre graviditeter, (nr1 vet jeg ikke med :p) har jeg ikke sett noe før 10 dpo; men med mulig "rosa noe??" på 9dpo kveld på de to siste.. Så da regner jeg det ikke som mulig å få strek i morgen. Ikke sikkert egget har festet seg enda engang, det skjer vel gjerne typisk rundt 7 dpo :p også produserer jeg ikke sånn superkjapt hcg heller, har jeg sett :P får som regel ikke 2-3 på digital før 4+2, og må godt over 5 uker (måtte passere 6 sist!) før jeg får 3+ :bag:

Men teste for å teste likevel, det må jeg vel :hilarious:

Huff, det er så kjipt når man entrer dpo-land på den måten, for da føler en jo ikke på de følelsene vi forbinder med dpo-land❤️ Jeg har nullstilt meg, men denne PP har jeg ingen tro på, nei!

Forstår du er bekymret og hjernen løper litt løpsk nå, men jeg er sikker på at du er gravid :love017 :binkybaby :love7 Begynne å teste, hvorfor ikke?laughing1:flower

Huff, det er så kjipt når man entrer dpo-land på den måten, for da føler en jo ikke på de følelsene vi forbinder med dpo-land❤️ Jeg har nullstilt meg, men denne PP har jeg ingen tro på, nei!

Forstår du er bekymret og hjernen løper litt løpsk nå, men jeg er sikker på at du er gravid :love017 :binkybaby :love7 Begynne å teste, hvorfor ikke?laughing1:flower

Ja, men som forventet er den ganske blenda! :p
Har sjekket med lommelykt just in case :hilarious: :hilarious:

Snapchat-1153038343.jpg

Men, liksom, om det går, så blir jo uansett ikke testene positiv enda :hilarious:

Ja, men som forventet er den ganske blenda! :p
Har sjekket med lommelykt just in case :hilarious: :hilarious:

Vis vedlegget 463584

Men, liksom, om det går, så blir jo uansett ikke testene positiv enda :hilarious:

Haha, sjekket med lommlykt:laughing021 8dpo imorgen,kan komme en strek til syne da:happy119:love017 Da var testekjøret offisielt igang:dance011Gleder meg til de neste dagenes testekjør:smiley-bounce012

Ja, selvsagt, det er nå ikke ordentlig testing før man lyser med lommelykta :laughing002

Pleier å ta bilde med blits, så ser man lettere streker :smiley-bounce022 Så blir vel det samma greia:p

Jeg tok aldri bp tidlig denne gangen, men av de andre, så var wondfo en av de første jeg kunne skimte noe på :p
Ahh, okei, jeg har begge deler, så var usikker på hvilken jeg burde gå for :happy3

8 dpo, blenda enda. :p Men sparer dem litt og kikker på dem når de er inntørka og ugyldige, i tilfelle det kommer noe strek senere :hilarious:

Snapchat-939932272.jpg

Imorgen kommer det streeeker :happy119 :flower

Back
Topp