♡ IKM Uke 27 ♡

Jeg er frustrert! 11 DPO i dag og negativ test. Temperaturen min har gjort ennå et hopp - til 36,8 (fikk ikke til å legge inn i grafen) - så sånn sett ingen tegn til mensen på vei!? Jeg har så masse symptomer på graviditet. Burde jeg ikke i det minste fått en liten strek i dag da? :arghh:

Vedlegg

• IMG_1814.jpeg
    IMG_1814.jpeg
    133 KB · Visninger: 32
Jeg er frustrert! 11 DPO i dag og negativ test. Temperaturen min har gjort ennå et hopp - til 36,8 (fikk ikke til å legge inn i grafen) - så sånn sett ingen tegn til mensen på vei!? Jeg har så masse symptomer på graviditet. Burde jeg ikke i det minste fått en liten strek i dag da? :arghh:
Enkelte får ikke positiv test før 12, 13 eller 14 DPO, men grafen viser jo gode signaler så bare å smøre seg med tålmodighet og holde håpet oppe :happy:

Hei jenter!

Det ser ut til at eggløsning nok en gang kommer senere enn antatt. Dermed er jeg ikke lenger i uke 27 med IKM. Er rimelig sikker på at eggløsning var igår. Men det vet jeg mer om når jeg videre ser på LH testene.
Jeg kommer fremdeles til å holde gruppen og oppdatere listene :hello2 Allerede gravide i gruppa, og det er så gøy:Heartpink Si ifra om det er noen jeg har glemt å oppdatere her inne.

Blir bare så frustrert fordi jeg fikk min første svake positive med samme type test i 2021 med datteren min. Hadde vel kanskje forventet det. Det var derimot ut på ettermiddagen..
Hvilken test bruker du? Har hørt fra de kloke kvinnene her inne at morgenurin er dritt å teste på, så prøv igjen senere? Og ikke drikk noe på en stund? Vet ikke om det er 2 eller 4 timer de anbefaler, men de som har mer erfaring enn meg kommer kanskje til unnsetning her med sine gode råd :smiley-angelic003 Den ene gangen jeg var gravid og tok test så var jeg 4 dager for sen med menstruasjon (18DPO ish) og stirret på en sterk strek på et toalett på en bensinstasjon, bare «oisann!» :wideyed:Men skjønner frustrasjonen din, man vil liksom mane frem en strek på de fordømrade testene :hilarious:

Last edited:
Hvilken test bruker du? Har hørt fra de kloke kvinnene her inne at morgenurin er dritt å teste på, så prøv igjen senere? Og ikke drikk noe på en stund? Vet ikke om det er 2 eller 4 timer de anbefaler, men de som har mer erfaring enn meg kommer kanskje til unnsetning her med sine gode råd :smiley-angelic003 Den ene gangen jeg var gravid og tok test så var jeg 4 dager for sen med menstruasjon (18DPO ish) og stirret på en sterk strek på et toalett på en bensinstasjon, bare «oisann!» :wideyed:Men skjønner frustrasjonen din, man vil liksom mane frem en strek på de fordømrade testene :hilarious:
Ja det var vel det jeg gjorde i 2021. I 14 tiden var den så svak at jeg var usikker. Så drakk jeg ikke noe frem til 19 tiden og da kom det en tydeligere strek. Se bilder under hehe. Så kanskje jeg skal prøve det!!

Vedlegg

• IMG_1827.jpeg
    IMG_1827.jpeg
    181,9 KB · Visninger: 62
  • IMG_1826.jpeg
    IMG_1826.jpeg
    387,5 KB · Visninger: 60
Hvis jeg legger godvilja til skimter jeg noe der, men Clearblue er vel kjent for å gi litt ulike resultater de og? Er bare to dager til IKM nå. :wtf:

Vedlegg

• IMG_7926.jpeg
    IMG_7926.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 84
Tok test i dag, 8DPO, negativ. Blir altså like negativ som testene:( Ble så fort gravid med første, men er jo mange år siden, at nå som det tar tid så frykter jeg at det er alderen som gjør at det ikke går..selv om jeg vet det går for mange:Heartpink

Tok test i dag, 8DPO, negativ. Blir altså like negativ som testene:( Ble så fort gravid med første, men er jo mange år siden, at nå som det tar tid så frykter jeg at det er alderen som gjør at det ikke går..selv om jeg vet det går for mange:Heartpink
Kjenner meg igjen - jeg ble også veldig fort gravid med førstemann, da regner man liksom med at det skal gå like fort neste gang og :Heartred
Men håpet er absolutt ikke ute - 8 dpo er fortsatt veldig tidlig. Mange får jo ikke positiv før 10-14 dpo :smiley-bounce022

Kjenner meg igjen - jeg ble også veldig fort gravid med førstemann, da regner man liksom med at det skal gå like fort neste gang og :Heartred
Men håpet er absolutt ikke ute - 8 dpo er fortsatt veldig tidlig. Mange får jo ikke positiv før 10-14 dpo :smiley-bounce022
Ja er tidlig (selv om jeg forventer strek allerede:hilarious:) så får klamre meg til litt håp noen dager til :love7

Nei, jeg sjekka det heller ikke ut siden jeg ikke visste at jeg var gravid. Men det var ikke som en mensblødning, fordi det var mer rent blod, og ikke med klumper og mørk farge som mensen kan være. Tenkte kanskje i ettertid at det kan ha vært en tvilling? Det blir i så fall bare spekulasjoner:confused013

Blødde to ganger til i svangerskapet, uke 9 og 10, men det var relatert til morkaken. Og den er jo ikke på plass så tidlig som 10-11 dpo.

Støtter at gynekolog-David Attenborough hadde vært kjekt å ha :hilarious:
Har heller ikke klumper og slikt, men det var en del blod første dagen. Det som er annerledes enn vanlig mens er stikningene jeg har på høyreside. Igår kveld var de kraftige og vonde. Idag er det ikke så vondt men fortsatt der. Det er liksom ikke den samme murringen jeg bruker å ha under mens. Så får se da, om jeg er like heldig som du var! :nailbiting: :D Men skal ikke lage meg forventninger, skal prøve å være like avslappet jeg var før jeg begynte å blø :happy:

I dag tidlig var plutselig rsfu ganske sterk og make sure veldig svak. Hmmm skal spare litt urin nå og se hva testen viser i kveld. Hadde egentlig håpt på å prøve meg på en digital i kveld, så jeg kunne vise til samboer som ikke vet noe ennå om disse svake strekene. Får se hvor sterk strimmel er først. Veksler veldig mellom å være superoptimist og veldig pessimist! 11 dpo i dag :happy:

Vedlegg

• 20250628_100443.jpg
    20250628_100443.jpg
    1,4 MB · Visninger: 78
I dag tidlig var plutselig rsfu ganske sterk og make sure veldig svak. Hmmm skal spare litt urin nå og se hva testen viser i kveld. Hadde egentlig håpt på å prøve meg på en digital i kveld, så jeg kunne vise til samboer som ikke vet noe ennå om disse svake strekene. Får se hvor sterk strimmel er først. Veksler veldig mellom å være superoptimist og veldig pessimist! 11 dpo i dag :happy:
Det kommer vel gjerne an på fargestoffet. Men gravid er du jo! Blir kos å fortelle samboer da! :happy:

Skal jeg føre deg opp på gravid, forresten?

Det kommer vel gjerne an på fargestoffet. Men gravid er du jo! Blir kos å fortelle samboer da! :happy:
Wæ rart å høre noen kalle meg gravid! Er som det ikke er virkelig før jeg ser det på digital. Er jo ganske svakt fortsatt! Bare vent med å føre litt med å føre meg opp som gravid :Heartred
Ja det blir veldig stas å fortelle. Tenkte å pakke inn digital test med gravid på, er liksom ikke helt det samme å vise frem en liten strimmel :joyful: Han skal legge ungene, så mens han gjør det får jeg finne på noe avhengig av hva testen viser.

Wæ rart å høre noen kalle meg gravid! Er som det ikke er virkelig før jeg ser det på digital. Er jo ganske svakt fortsatt! Bare vent med å føre litt med å føre meg opp som gravid :Heartred
Ja det blir veldig stas å fortelle. Tenkte å pakke inn digital test med gravid på, er liksom ikke helt det samme å vise frem en liten strimmel :joyful: Han skal legge ungene, så mens han gjør det får jeg finne på noe avhengig av hva testen viser.
Det føles litt uvirkelig i starten. Da venter vi til du sier ifra. Kjekt om du holder oss oppdatert ila kvelden :Heartpink

Back
Topp