Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hurra gratulerer!Hehe tror den satt ja! Håper den sitter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra gratulerer!Hehe tror den satt ja! Håper den sitter
Jeg ser!!Ik er det en liten strek eller kan det være skyggetøys?!?Ser ihvertfall en strek der fra alle vinkler, men syns jeg ser så mange tydelige skyggestreker her inne! To bilder av samme test. Har ikke flere tidlig-tester og vanlig er negativ. 9 dpo.
Åå så spennende! Krysser fingrene for at vi får positiv test begge to i morgen!Ja altså vi er sååå i samme båt! Blir spennende å teste fremover. 10 dpo i morgen !

Nå trenger jeg sårt litt råd jenterJeg er typen som vanlig har ganske rett/flat mage, blir litt oppblåst i lutealfasen vanligvis men denne mnd er det heeeelt ekstremt! Ser skikkelig gravid ut og kan ikke gå utenfor døra uten å ta på meg baggy klær
9 dpo og stigende temp, ømme bryster osv. Kan det være et tegn eller kan det være tilfeldig? Har også brått gått opp 2 kg, jeg har vært veldig nøyaktig på samme vekten helt siden forrige graviditet, så veldig uvanlig for meg
Noen som har opplevd samme?
Ja samme her. Tror jeg er blitt gal om jeg får mensen nå. Synes til og med puppene er vondere i dag, 10 DPO. Eller lurer jeg meg selv? Haha. Jeg hadde negativ test i dag tidlig… men sist graviditet testet jeg ikke svakt positiv før 11 DPO. Har fortsatt høy temperatur, så det er bra!Åå så spennende! Krysser fingrene for at vi får positiv test begge to i morgen!![]()
Vet ikke helt hva jeg gjør hvis den magen her ikke er pga graviditet - da er det rett på treningssenteret
Du får oppdatere meg i morgen da!![]()
Så bra tempen fortsatt er høy! Har du graf du kan sende? Artig å sammenligne.Ja samme her. Tror jeg er blitt gal om jeg får mensen nå. Synes til og med puppene er vondere i dag, 10 DPO. Eller lurer jeg meg selv? Haha. Jeg hadde negativ test i dag tidlig… men sist graviditet testet jeg ikke svakt positiv før 11 DPO. Har fortsatt høy temperatur, så det er bra!
Hva med deg?

Ja samme her. Tror jeg er blitt gal om jeg får mensen nå. Synes til og med puppene er vondere i dag, 10 DPO. Eller lurer jeg meg selv? Haha. Jeg hadde negativ test i dag tidlig… men sist graviditet testet jeg ikke svakt positiv før 11 DPO. Har fortsatt høy temperatur, så det er bra!
Hva med deg?
Men har ikke tidligtester, og fant ikke på noe butikk heller. De vanlige testene har hittil vært negative. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra tidligtest viser svar strek til man kan se noe på vanlig? Syns jeg kan skimte noe på make sure i dag, men kan også være innbilning. Nervepirrende dette!Liten oppdatering etter svak strek på tidligtest i går. Har selvsagt testet hver urin sidenMen har ikke tidligtester, og fant ikke på noe butikk heller. De vanlige testene har hittil vært negative. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra tidligtest viser svar strek til man kan se noe på vanlig? Syns jeg kan skimte noe på make sure i dag, men kan også være innbilning. Nervepirrende dette!
men make sure synes jeg at jeg kanskje skimter noeJaa det er den som har det ryktet altså? Har fått med meg at det er en som er treig, men så denne 25-pakningen og tenkte at det er et greit volumVel, du må ha ganske tydelig streker på vanlig før det synes på rfsumen make sure synes jeg at jeg kanskje skimter noe

Vel, ja. Også var den en tråd tilbake i 2022(?) hvor noen hadde testet med rfsu, og fått TYDELIG strek som var falsk.. deretter mailet rfsu, og fikk til svar at testene deres ikke måtte tolkes som positive før teststreken er like sterk som kontrollstreken.Jaa det er den som har det ryktet altså? Har fått med meg at det er en som er treig, men så denne 25-pakningen og tenkte at det er et greit volum![]()
Dvs, det er nesten så du rekker komme deg gjennom otul først
Åå takk for oppklaring! Men herlighet da rsfu!! Det går jo ikke an! Nei okei da var det dårlig kjøpVel, ja. Også var den en tråd tilbake i 2022(?) hvor noen hadde testet med rfsu, og fått TYDELIG strek som var falsk.. deretter mailet rfsu, og fikk til svar at testene deres ikke måtte tolkes som positive før teststreken er like sterk som kontrollstreken.Dvs, det er nesten så du rekker komme deg gjennom otul først
De tok absolutt null ansvar.
De slår ut seint - OG kan gi falsk positiv, så er nesten litt usikker på om de er bedre enn ingenting.
Metode+ er også kjent for å være trege, men til gjengjeld har jeg ikke hørt om falsk positiv eller skygge på dem.
Men så lenge jeg vet det kan jeg i hvert fall ta de i kombinasjon med andre. Da er det sikkert metode jeg har hørt om som trege men troverdige. Heller det! (Men helst supersensitiv og troverdig
)
Du må jo teste snartJa den tempgrafen din er ikke akkurat lovende, dessverre
Her er min.
Jeg har skikkelig murringer, sår korsrygg, nyser mye (?), ømme bryster, livlige drømmer, sliten. Basert på tempen virker ikke mensen nært forestående, men det kjennes ut som mensen kommer snart. Sist syklus med kjemisk graviditet droppet kurven min drastisk 10 dpo og jeg fikk mensen samme dag. Så jeg får bare teste igjen i morgen…

Eller, jaja, ordrett sa de visst at de måtte være "sterke streker".Åå takk for oppklaring! Men herlighet da rsfu!! Det går jo ikke an! Nei okei da var det dårlig kjøpMen så lenge jeg vet det kan jeg i hvert fall ta de i kombinasjon med andre. Da er det sikkert metode jeg har hørt om som trege men troverdige. Heller det! (Men helst supersensitiv og troverdig
)
Nemlig. Jeg fikk negativ blodprøve nå.
Kontaktet RFSU for å høre hva de hadde å si:
De sa at "svak" rosa strek ikke gjaldt. Den måtte være "sterk" (hva enn det skal bety)
for å være positiv, selv på early detection testen deres.
Så tullete. Hele greia med tidlig testing er jo å se etter svak strek![]()
Er subfebril og har en stygg hoste så ikke så troen på at det blir denne perioden, kroppen fokuserer nok på andre ting nå, men holder litt liv i håpet alikevell
Ellers litt ømme bryst, tidvis murringer nederst i magen og oppblåst men det pleier jeg å være i denne tiden av syklus. Hvordan står det til med resten her inne?

Jeg testet i dag tidlig med tidlig-test... negativ!!Du må jo teste snart![]()