Lisianthus
Første møte med forumet
Oi, så forskjellig. Ja, det kan hende, men de må gjennom livmorveggen min da den eggstokken sitter fast oppå livmoren min, så tenkte det hadde noe med det å gjøre.Uttak er så forskjellig - kan godt hende du bare var uheldig? Jeg har hatt 5 uttak, hvor et var ganske vondt og jeg fikk en skikkelig reaksjon etterpå (som var verre enn selve uttaket). Blødde MYE. De andre fire var helt ok. Og det siste jeg hadde var ikke vondt i det hele tatt. Jeg merket det knapt, og hadde minimalt med ømhet etterpå. Jeg dro rett tilbake på jobb, faktisk.
Jeg har vært veldig nøye med å fortelle legen om at jeg har hatt et smertefullt uttak da. Og de har tatt veldig hensyn til det.
De sa de merket det i journalen min slik at det dukket opp en evt neste gang også og at de skulle se på mer mulighet for smertelindring - men det er jo kjekt å sjekke litt selv også synes jeg

Synes ikke oxynorm gav noe effekt i det hele tatt, også måtte de dytte ganske for å få "tak" i ene eggstokken min, mener de sa den lå litt bak livmoren 

Jeg har satt 2 klikk ovitrelle annenhver dag etter innsett, så kaoset er komplett

Men vi kan godt bli her i junitråden også om