Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek på begge ! Hvilken DPO er du?Noen som ser noe her?![]()
Har ikke testet for EL denne gangen, så vet ikke sikkert. Men i følge app 11 dpo!Ser strek på begge ! Hvilken DPO er du?
Med min første hadde jeg svaaaak strek som dette 11 dpo som ble tydeligere dagen etter med morgenurinen. Så det blir spennende fremover! Se bilde fra 2021!Har ikke testet for EL denne gangen, så vet ikke sikkert. Men i følge app 11 dpo!

Ja! Herremin så spennende!!!Noen som ser noe her?![]()
Høres lovende ut! Pleier du å ha vond korsrygg før mensen?6 DPO i dag! Tiden går så sakte.Jeg har symptomer i dag som vondt i korsrygg, økt kremhvit utflod, ufattelig sliten, murringer og stikk i magen og såre brystvorter. Begynner jo med en gang å lure om det kan være noe på gang, men jeg er redd for å overtolke
![]()
Sniker! Den ene stoler jeg ikke på, men ser noe på den andre ogsåNoen som ser noe her?![]()
Hvilken av dem? Babyplan stavtest har jeg aldri brukt før. MakeSure tidlig fikk jeg denne 10 dpo for to år siden. Det ble babySniker! Den ene stoler jeg ikke på, men ser noe på den andre også![]()

Makesure tidlig, mener jeg. Jeg har ikke opplevd skygger på bp stavHvilken av dem? Babyplan stavtest har jeg aldri brukt før. MakeSure tidlig fikk jeg denne 10 dpo for to år siden. Det ble baby![]()
Så dumt du måtte gjennom en saAldri prøvd meg på sånn forum før, men kanskje dette er tidspunktet for det
Hadde en SA forrige pp. Håper på bedre lykke denne gangen
Tullhøna4-30-B2-PP2-EL 19/6-IKM 3/7
Krysser for at den sitter skikkelig denne runden. Vet det er mange som det klaffer for syklus etter sa, meg selv inkludert. Velkommen
Fremdeles tidlig9 dpo, negativ testMen været er nydelig og vi har mange planer for dagene framover. Blir å holde meg opptatt for å si det sånn
![]()
Synes jeg kanskje ser noeNoen som ser noe her?![]()
Åh så kjedelig at du måtte gjennom det...Aldri prøvd meg på sånn forum før, men kanskje dette er tidspunktet for det
Hadde en SA forrige pp. Håper på bedre lykke denne gangen
Tullhøna4-30-B2-PP2-EL 19/6-IKM 3/7
Jepp. Men også som gravid, av erfaring. Inkl siste syklusen som endte i kjemisk abortHøres lovende ut! Pleier du å ha vond korsrygg før mensen?
Metode slår ut seeeent.Noen som har erfaringer med Metode tidlig test? Tok en i kveld og den var blenda..
Var sikkert bare skygger på de andre da![]()