Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå du har begynt å fortelle det allerede? Har hørt man burde vente til uke 10 siden de fleste aborter skjer før dette, så tenkte jeg skulle prøve meg på det. Eneste er lillesøsteren min i morgen siden vi skal på festival. Skal besøke foreldrene mine i en uke uken etter det, men tenkte ikke at de skulle få vite noe endaHer tror jeg besteforeldrene kommer til å bli veldig overrasket. Vi har 2 barn og yngste er 5 år så de tror nok vi er ferdig med å få barn.
Når tenker dere å fortelle det?
Jeg er 4+2 og nå vet søster, en vennine og mannen min det. Jeg forteller det nok til noen flere venninner de neste ukene. Men venter med barna til vi er litt sikrere på at det går bra.

Kanskje jeg kan bruke hun for å beskytte meg selv hvis jeg vil bli med de ut uken etterpå. Åååå dilemma!Jeg har gjort litt forskjellig i de andre graviditetene, men et par venninner har vist det fra uke 4/5. Denne gangen har vi vært veldig åpne om at vi prøver og at det har tatt litt tid så da tenker jeg det er greit å fortelle det tidlig. Da kan de forhåpentligvis være til støtte om det ikke skulle gå bra.Ååå du har begynt å fortelle det allerede? Har hørt man burde vente til uke 10 siden de fleste aborter skjer før dette, så tenkte jeg skulle prøve meg på det. Eneste er lillesøsteren min i morgen siden vi skal på festival. Skal besøke foreldrene mine i en uke uken etter det, men tenkte ikke at de skulle få vite noe enda
Har også ei venninne som skal bli med på festival en dag, og jeg klarer ikke bestemme meg for om hun skal få vite det eller ikke? Jeg ser for meg at hun er ute med hele gjengen vår uken etter når jeg besøker foreldrene mine (i hjembyen der hun også bor) og forteller det til sånn ALLE mens hun er full haha. Men tror hun vil klare å holde hemmeligheten veldig bra med mindre hun er fullKanskje jeg kan bruke hun for å beskytte meg selv hvis jeg vil bli med de ut uken etterpå. Åååå dilemma!
Jeg tenker at det ikke finnes noen «regler» for å vente til et visst antall uker. Det er også veldig stor sjanse for å lykkes dersom du hører hjerteslag og er forbi uke 7, men det er alltid noen som mister etter det likevel.Ååå du har begynt å fortelle det allerede? Har hørt man burde vente til uke 10 siden de fleste aborter skjer før dette, så tenkte jeg skulle prøve meg på det. Eneste er lillesøsteren min i morgen siden vi skal på festival. Skal besøke foreldrene mine i en uke uken etter det, men tenkte ikke at de skulle få vite noe enda
Har også ei venninne som skal bli med på festival en dag, og jeg klarer ikke bestemme meg for om hun skal få vite det eller ikke? Jeg ser for meg at hun er ute med hele gjengen vår uken etter når jeg besøker foreldrene mine (i hjembyen der hun også bor) og forteller det til sånn ALLE mens hun er full haha. Men tror hun vil klare å holde hemmeligheten veldig bra med mindre hun er fullKanskje jeg kan bruke hun for å beskytte meg selv hvis jeg vil bli med de ut uken etterpå. Åååå dilemma!
Det er jo en veldig fin måte for venner å føle seg litt spesielle på også når de får vite det veldig tidligJeg har gjort litt forskjellig i de andre graviditetene, men et par venninner har vist det fra uke 4/5. Denne gangen har vi vært veldig åpne om at vi prøver og at det har tatt litt tid så da tenker jeg det er greit å fortelle det tidlig. Da kan de forhåpentligvis være til støtte om det ikke skulle gå bra.
Jeg blir så dårlig når jeg er gravid at det nok er uunngåelig at ikke storfamilien får vite det når vi skal på ferie sammen i et par uker i sommer.
Vanskelig dilemma, det er kjipt om hun forteller det videre før du er klar. Men jeg skjønner så godt at du har lyst til å fortelle det. Det virker som tidspunktet folk forteller det på varierer veldig.
Det er sant, det setter de sikkert pris påDet er jo en veldig fin måte for venner å føle seg litt spesielle på også når de får vite det veldig tidligVennegjengen min fra hjembyen er foreløpig alle uten barn (vi blir 30 i år), så der blir jeg nok den første. Derfor jeg tror det vil bli vanskelig for venninna mi å holde den hemmeligheten haha
Men ja, ferie er en veldig god grunn til å fortelle om graviditeten ganske tidlig. Vanskelig å skjule at man er gravid da. Og tror ikke det vil bli noe gøy for deg heller å måtte komme opp med masse unnskyldninger for ting du ikke kan spise eller gjøre.
Så gøy at du er først, det er stas når den første babyen kommer.Vi kommer til å gjøre det samme som dere. Mamma var faktisk med på innsett denne gangen da mannen ikke kunne. Så foreldrene mine er de eneste som "vet alt". Mamma var med på innsettet av sønnen vår også, så at det gikk denne gangen var spesielt hyggelig sånn settHer ble det litt spesielt med å fortelle, mamma og pappa fikk vite det to dager etter positiv test.
Vi totalrenoverer huset vårt for tiden, og bor hjemme hos mine foreldre. I tillegg er vi gravide med ivf, så de har vært med på hele reisen med først stimulering, uttak og deretter innsett. Da ble det til at vi følte at det hadde vært rart å ikke si noe når testen ble positiv... Mannens foreldre venter vi nok med til uke 12![]()

Så koselig! Ekstra hyggelig at det gikk den gangen jaVi kommer til å gjøre det samme som dere. Mamma var faktisk med på innsett denne gangen da mannen ikke kunne. Så foreldrene mine er de eneste som "vet alt". Mamma var med på innsettet av sønnen vår også, så at det gikk denne gangen var spesielt hyggelig sånn sett![]()
Det er kjempe hyggelig! Gleder meg til å bli bedre kjent med alleSå koselig! Ekstra hyggelig at det gikk den gangen ja
Og hyggelig at det er flere som er gravide med ivf, da er vi endel i mars-gruppa som er det![]()

. Men samtidig så hadde det vært så koselig om hun formidlet det, hun har flere ganger spurt det siste året om mamma har/kan få baby i magen.På snart 4 ramlet ut av teksten.Litt usikker når vi skal dele, men trur muligens det blir at de aller nærmeste får vite den en plass etter tidlig ultralyd i uke 7 om vi kommer så langt. Nærmeste familie og nære venner vet at vi hadde innsett i juni men ikke at vi er blitt gravide.
Fremtidige storesøster på snart må vi nok vente en del lengre med dersom vi ikke vil at ALLE skal vite det. Men samtidig så hadde det vært så koselig om hun formidlet det, hun har flere ganger spurt det siste året om mamma har/kan få baby i magen.

Men vi vet at det er tidlige dager så vi tar alle en dag av gangen!Var det litt tårer involvert, eller klarte dere å holde dere?I går fortalte jeg det til søsteren min, og det var så koselig!![]()

Hehe neidaVar det litt tårer involvert, eller klarte dere å holde dere?![]()
Hun synes det var sååå koselig, men jeg måtte påpeke at det fortsatt er veldig tidlig, så måtte holde igjen gleden hennes litt. Sa at vi kan juble i midten av august, når jeg bikker 12 uker