Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja du får holde deg her med ossDa ble det eggløsning på meg idag, noe som vil si at Ikm forskyves én dag til uka etter. Men jeg blir her i vår uke likevelEndelig dpo dager!!

Det gjorde vi! Skal jeg fikse deg på listen?Ja du får holde deg her med oss
Vi endte opp med EL samme dag da![]()
Ja gjerne det, tusen takkDet gjorde vi! Skal jeg fikse deg på listen?

Ja man vet jo aldri, men er jo et godt tegn uansett. 7 dpo er tidlig da, men likevel. Blir spennende!Er årevis siden jeg brukte tidligtestene fra babyplan, kan ikke huske å ha hatt streker på de da. Men ting kan jo ha endret seg på 5 år!Får bare vente.. Er heldigvis en stund til IKM.
Hurra for dpo!Da ble det eggløsning på meg idag, noe som vil si at Ikm forskyves én dag til uka etter. Men jeg blir her i vår uke likevelEndelig dpo dager!!
Det ser jo bra ut, da får du sikkert LH toppen enten i kveld eller i morgen formiddag, og EL enten i morgen eller onsdag?Vis vedlegget 463271
Endelig
Premom sier low men jeg sier high enough. Selv om EL vel kan drøye en dag eller to, så er alle kjente mistenkte på plass: slimet er blankt og rikelig, jeg er småkvalm og humørsyk, sex i går kveld var ekstra nice.
Gidder ikke teste mer! Hater lange sykluser!!
IKM blir vel strengt tatt i uke 28 nå, kanskje mandag?? Får se om jeg får en avklarende tempstigning etter hvert.
Antakelig!Det ser jo bra ut, da får du sikkert LH toppen enten i kveld eller i morgen formiddag, og EL enten i morgen eller onsdag?![]()
Pleier ikke få så mye sterkere tester enn den siste der, så tror nok det er like før.Absolutt, jeg får ikke antydning engang før tidligst 9dpo kveldDet var nok skygge! Negativ test i dag. Men er bare 8 dpo. Håpet er enda der![]()
Antakelig!Pleier ikke få så mye sterkere tester enn den siste der, så tror nok det er like før.
Off ja det var lenge å vente på ELVis vedlegget 463271
Endelig
Premom sier low men jeg sier high enough. Selv om EL vel kan drøye en dag eller to, så er alle kjente mistenkte på plass: slimet er blankt og rikelig, jeg er småkvalm og humørsyk, sex i går kveld var ekstra nice.
Gidder ikke teste mer! Hater lange sykluser!!
IKM blir vel strengt tatt i uke 28 nå, kanskje mandag?? Får se om jeg får en avklarende tempstigning etter hvert.
Når jeg fikk 0,69 i premom så fikk jeg topp senere på kvelden og da eggløsning dagen etterpå. Clear blue digital EL test slo ut på 0,69 som mest fertile dag, så bare å legge aksjer
Det er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person, jeg har visst rask økning istedetfor gradvis økning, men legger ved mine bilder for sammenligning hvis det er noe hjelp 
Ja definitivt! Implantasjon kan skje alt fra 6-12 dpo, og så begynner hcg å produseres, slik jeg har forstått biologienDet var nok skygge! Negativ test i dag. Men er bare 8 dpo. Håpet er enda der![]()

Endrer IKM seg når EL er forsinket 2 dager? Isåfall er IKM 06.07, men dette vet jeg ikke, første PP med forsinket ELDet gjorde vi! Skal jeg fikse deg på listen?

Lutealfasen pleier være relativt konstant, mens folikkelfasen er den som kan variere. Så dersom eggløsning blir noen dager senere enn den pleier, så pleier også IKM bli forskjøvet like lengeEndrer IKM seg når EL er forsinket 2 dager? Isåfall er IKM 06.07, men dette vet jeg ikke, første PP med forsinket EL![]()
Takk for svar og forklaringLutealfasen pleier være relativt konstant, mens folikkelfasen er den som kan variere. Så dersom eggløsning blir noen dager senere enn den pleier, så pleier også IKM bli forskjøvet like lenge![]()
@Trinity85 setter du meg opp på IKM 06.07? Sorry dobbeltarbeid for deg 
Hvilken dpo begynner dere å teste? Jeg har satt nedtelling til 9 dpo selv om jeg ikke tror jeg vil se noe så tidlig.