♡ IKM Uke 27 ♡

Er årevis siden jeg brukte tidligtestene fra babyplan, kan ikke huske å ha hatt streker på de da. Men ting kan jo ha endret seg på 5 år! :happy: Får bare vente.. Er heldigvis en stund til IKM.
Ja man vet jo aldri, men er jo et godt tegn uansett. 7 dpo er tidlig da, men likevel. Blir spennende!

6 dpo, tempen holder seg stigende :smiley-bounce022

Vedlegg

• IMG_20250623_103348.jpg
    IMG_20250623_103348.jpg
    121,9 KB · Visninger: 25
IMG_9218.jpeg

Endelig :rolleyes:

Premom sier low men jeg sier high enough. Selv om EL vel kan drøye en dag eller to, så er alle kjente mistenkte på plass: slimet er blankt og rikelig, jeg er småkvalm og humørsyk, sex i går kveld var ekstra nice.

Gidder ikke teste mer! Hater lange sykluser!!

IKM blir vel strengt tatt i uke 28 nå, kanskje mandag?? Får se om jeg får en avklarende tempstigning etter hvert.

Vis vedlegget 463271

Premom sier low men jeg sier high enough. Selv om EL vel kan drøye en dag eller to, så er alle kjente mistenkte på plass: slimet er blankt og rikelig, jeg er småkvalm og humørsyk, sex i går kveld var ekstra nice.

IKM blir vel strengt tatt i uke 28 nå, kanskje mandag?? Får se om jeg får en avklarende tempstigning etter hvert.
Det ser jo bra ut, da får du sikkert LH toppen enten i kveld eller i morgen formiddag, og EL enten i morgen eller onsdag? :)

Vis vedlegget 463271

Off ja det var lenge å vente på EL :bored: Når jeg fikk 0,69 i premom så fikk jeg topp senere på kvelden og da eggløsning dagen etterpå. Clear blue digital EL test slo ut på 0,69 som mest fertile dag, så bare å legge aksjer :woot: Det er jo selvfølgelig forskjellig fra person til person, jeg har visst rask økning istedetfor gradvis økning, men legger ved mine bilder for sammenligning hvis det er noe hjelp :Heartpink
IMG_4239.jpeg

Endrer IKM seg når EL er forsinket 2 dager? Isåfall er IKM 06.07, men dette vet jeg ikke, første PP med forsinket EL :pompus:
Lutealfasen pleier være relativt konstant, mens folikkelfasen er den som kan variere. Så dersom eggløsning blir noen dager senere enn den pleier, så pleier også IKM bli forskjøvet like lenge :)

Åååååh tenkte jeg skulle nyte dpo land men klarer ikke å vente til testingen kan begynne, mistet tålmodigheten min på dag 1 haha :hilarious: Hvilken dpo begynner dere å teste? Jeg har satt nedtelling til 9 dpo selv om jeg ikke tror jeg vil se noe så tidlig.

IMG_4245.jpeg

Back
Topp