♡ IKM Uke 27 ♡

Håper det er peak ikveld og at det synker imorgen for selve eggløsningen, sånn at det blir siste aksjelegging imorgen, tror hubby må få hvile litt selv om han fremdeles er med godt mot som den avlshingsten han er :joyful:
Hehe, vrinsk!!
Jeg tror jeg har fått gnagsår på tissen. Og mannen også, sier han. Tror han er utslitt:hilarious: Så godt å se stigning for deg, straks eggløsning da!

Elvira - 40 - B3 - PP4 - EL 16/6 - IKM 01/07

Hiver meg inn her da! Vært med tidligere, men hatt en SA og en kjemisk. Trengte en pause, og hadde behov for å ha en vanlig mens før vi gjør et siste forsøk. Hadde EL den 16, den 20. hadde jeg en lite blødning med murringer til, så begynte å fundere på om det var en festeblødning. Men konkluderer med at det er kanskje for tidlig? Kjenner meg hvertfall roligere enn tidligere prøveperioder og har bestemt at jeg skal ikke teste før tidligst dagen før mens. Kjennes godt når jeg ikke stresser med å jage på å teste tidligst mulig :joyful: Ønsker alle sammen lykke til å at det tikker inn mange gravide etterhvert :happy:
Velkommen! Håper du klarer å beholde roen :Heartred Lykke til!

Hehe, vrinsk!!
Jeg tror jeg har fått gnagsår på tissen. Og mannen også, sier han. Tror han er utslitt:hilarious: Så godt å se stigning for deg, straks eggløsning da!
Haha godt vi ikke er alene selv om jeg ikke ønsker dere liggesår liksom :hilarious: @Ametyst83 hadde et bra tips med engangssprøyte hvis det blir for gale/sykdom etc. men det tipset kjenner du kanskje til allerede :smiley-bounce012

Begynte nettopp og blø neseblod. Kan ikke huske sist jeg gjorde det. Men det kan jo umulig være et tegn så tidlig? Er bare 5 dpo.

Haha godt vi ikke er alene selv om jeg ikke ønsker dere liggesår liksom :hilarious: @Ametyst83 hadde et bra tips med engangssprøyte hvis det blir for gale/sykdom etc. men det tipset kjenner du kanskje til allerede :smiley-bounce012
Har aldri prøvd med innsprøytning, men fint å vite om muligheten! Jeg fjaser litt, vi koser oss gløgg og finner på å ta en kjapp en der vi øyner mulighet den dagen det trengs. Så litt yrkesskader tåler vi :cool:

Denne runden starter jeg tidlig med testing, for jeg er vanligvis en testetøs og hvis dette er måneden vår og dette er det siste barnet.. da skal jeg jammen meg teste!! :hilarious:

7 dpo, første 1-2 min etter dypp og andre 3-4 min. Jeg skvatt litt først da jeg tenkte jeg kanskje så en skygge. Men det er tidligtester og jeg vet det er folk som har fått skygger på disse, og så er 7 dpo for tidlig å teste egentlig. Tenkte siden jeg kjente de stikka 5 dpo at jeg kaaan jo starte å teste i dag, haha. Tester igjen i morgen! Er på kjøring nå, skal bo på hytte i kveld. Får teste der imorgen tidlig :)

Vedlegg

• IMG_4304.jpeg
    IMG_4304.jpeg
    264,7 KB · Visninger: 64
  • IMG_4321.jpeg
    IMG_4321.jpeg
    647,4 KB · Visninger: 64
Denne runden starter jeg tidlig med testing, for jeg er vanligvis en testetøs og hvis dette er måneden vår og dette er det siste barnet.. da skal jeg jammen meg teste!! :hilarious:

7 dpo, første 1-2 min etter dypp og andre 3-4 min. Jeg skvatt litt først da jeg tenkte jeg kanskje så en skygge. Men det er tidligtester og jeg vet det er folk som har fått skygger på disse, og så er 7 dpo for tidlig å teste egentlig. Tenkte siden jeg kjente de stikka 5 dpo at jeg kaaan jo starte å teste i dag, haha. Tester igjen i morgen! Er på kjøring nå, skal bo på hytte i kveld. Får teste der imorgen tidlig :)
Jey!! Allerede spenning i gruppen! Gleder meg til neste test :hello2

Jeg ser en svak strek! Blir spennende dette!

Spennende! Synes øynene vil se noe der, men vet jo og at mange har litt basis-hcg som den kan slå ut skygger på, så.. blir heller spennende og se om de blir mer tydelige :love017

Spennende! Synes øynene vil se noe der, men vet jo og at mange har litt basis-hcg som den kan slå ut skygger på, så.. blir heller spennende og se om de blir mer tydelige :love017
Ja det er det som er.. Er ikke godt å vite! Spesielt med de tidligtestene :oops: Får se i morgen, eller 9 dpo om det skjer noe. :joyful:

Ja det er det som er.. Er ikke godt å vite! Spesielt med de tidligtestene :oops: Får se i morgen, eller 9 dpo om det skjer noe. :joyful:
Ja, men tror det kommer an på; hvis du ALLTID har blanke tester ellers, så er det jo et godt tegn!
Jeg pleier aldri få strek uten at det er noe :p

Ja, men tror det kommer an på; hvis du ALLTID har blanke tester ellers, så er det jo et godt tegn!
Jeg pleier aldri få strek uten at det er noe :p
Er årevis siden jeg brukte tidligtestene fra babyplan, kan ikke huske å ha hatt streker på de da. Men ting kan jo ha endret seg på 5 år! :happy: Får bare vente.. Er heldigvis en stund til IKM.

Back
Topp