♡ IKM Uke 27 ♡

Begynner å nærme seg noe :) når er det lurest å legge inn aksjer?

IMG_7557.jpeg

Slenger meg med. Er så hyggelig å være i en gruppe og ekstra hyggelig om man kan dele noen positive nyheter…

stjerna80 - 44 - b2 - pp 22ish - el 18/6 - ikm 2/7

CD16 - Og der kom smilefjeset :happy:

LH verdiene gikk ned igjen igår kveld så jeg ble litt fortvila igjen og tenkte det bare var en «lureøkning» jeg hadde sett på morningen igår. Men jaggu meg, idag fikk jeg både smilefjes og høy verdi på LH testen :joyful: Første gang jeg har fått smilefjes på den CB EL test så det var litt kjekt å se :Heartpink
IMG_4223.jpeg

Vedlegg

• IMG_4221.jpeg
    IMG_4221.jpeg
    297,4 KB · Visninger: 48
Hva tenker dere om denne grafen med morgentemp? Må legge til at jeg har en til to oppvåkninger hver natt, og starter dagen kl 5 hver morgen pga en 3 åring som ikke liker å sove. Samtidig hadde jeg høyere luteal-temp sist syklus…

Har luteal-symptomer, da. Hmm.

Videre sier denne at jeg mest sannsynlig hadde EL den 17, men jeg tror den 18. Fordi kveld til den 18 hadde jeg usannsynlig sexlyst og ville mengder slim.. hva tenker dere? Masse slim forsåvidt fra 16 juni. Blinkende smiley fra 13 juni, men fikk aldri fanget fast smiley.

Vedlegg

• IMG_1740.jpeg
    IMG_1740.jpeg
    90,1 KB · Visninger: 30
CD16 - Og der kom smilefjeset :happy:

LH verdiene gikk ned igjen igår kveld så jeg ble litt fortvila igjen og tenkte det bare var en «lureøkning» jeg hadde sett på morningen igår. Men jaggu meg, idag fikk jeg både smilefjes og høy verdi på LH testen :joyful: Første gang jeg har fått smilefjes på den CB EL test så det var litt kjekt å se :HeartpinkVis vedlegget 463109
Yess❤️
Åh så bra at du har fått skikkelig økning, endelig :woot: :Heartpink Tenker at det er bare å humpe i vei når de er så sterk. Jeg har nå også fått såpass sterk EL test, vi la aksjer igår og skal prøve å få lagt aksjer idag
Fikk lagt inn aksjer i går kveld, så får vi prøve ikveld også :D Fint å se at vi begge fikk god økning likevel❤️

Lurer på om EL ble i natt eller morges, altså. Hadde mye murring i går kveld/natt, men ingenting nå på morran. Tempen var pre-EL, men om eggløsning skjedde tidlig i morges ish, så ville vel ikke tempen ha gått opp enda :bag: Håper på tydelig hopp til i morgen, for er så kjekt å få bekreftet EL før jeg begynner på cyclogest! :p

Elvira - 40 - B3 - PP4 - EL 16/6 - IKM 01/07

Hiver meg inn her da! Vært med tidligere, men hatt en SA og en kjemisk. Trengte en pause, og hadde behov for å ha en vanlig mens før vi gjør et siste forsøk. Hadde EL den 16, den 20. hadde jeg en lite blødning med murringer til, så begynte å fundere på om det var en festeblødning. Men konkluderer med at det er kanskje for tidlig? Kjenner meg hvertfall roligere enn tidligere prøveperioder og har bestemt at jeg skal ikke teste før tidligst dagen før mens. Kjennes godt når jeg ikke stresser med å jage på å teste tidligst mulig :joyful: Ønsker alle sammen lykke til å at det tikker inn mange gravide etterhvert :happy:

Håper det er peak ikveld og at det synker imorgen for selve eggløsningen, sånn at det blir siste aksjelegging imorgen, tror hubby må få hvile litt selv om han fremdeles er med godt mot som den avlshingsten han er :joyful:

Vedlegg

• IMG_4228.jpeg
    IMG_4228.jpeg
    820,7 KB · Visninger: 39
Back
Topp