Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jo nesten der! Er vel ca ved positiv EL det er beste tidspunktet, sånn at svømmerne får ligge vente på egget, så er vel bare å hoppe i høyet nå
Typisk får du TR ganske fort etterpå (5-10 dager etter sprøyta? Noe sånt.), men neste syklus kommer sannsynligvis til å være lengre enn normalt. Bare så du er forberedt på det.
Ok takk for svarTypisk får du TR ganske fort etterpå (5-10 dager etter sprøyta? Noe sånt.), men neste syklus kommer sannsynligvis til å være lengre enn normalt. Bare så du er forberedt på det.

Så kjekt!Slenger meg med. Er så hyggelig å være i en gruppe og ekstra hyggelig om man kan dele noen positive nyheter…
stjerna80 - 44 - b2 - pp 22ish - el 18/6 - ikm 2/7
Det er det!Åh så bra at du har fått skikkelig økning, endelig
Tenker at det er bare å humpe i vei når de er så sterk. Jeg har nå også fått såpass sterk EL test, vi la aksjer igår og skal prøve å få lagt aksjer idag også 

Første gang jeg har fått smilefjes på den CB EL test så det var litt kjekt å se 
Og lykke til til deg når det blir din tur å sette innOk takk for svar
Lykke til med innsett neste uke![]()
YessCD16 - Og der kom smilefjeset
LH verdiene gikk ned igjen igår kveld så jeg ble litt fortvila igjen og tenkte det bare var en «lureøkning» jeg hadde sett på morningen igår. Men jaggu meg, idag fikk jeg både smilefjes og høy verdi på LH testenFørste gang jeg har fått smilefjes på den CB EL test så det var litt kjekt å se
Vis vedlegget 463109
Fikk lagt inn aksjer i går kveld, så får vi prøve ikveld ogsåÅh så bra at du har fått skikkelig økning, endelig![]()
Tenker at det er bare å humpe i vei når de er så sterk. Jeg har nå også fått såpass sterk EL test, vi la aksjer igår og skal prøve å få lagt aksjer idag
Håper på tydelig hopp til i morgen, for er så kjekt å få bekreftet EL før jeg begynner på cyclogest! 
Gleder oss til testing!!6 dpo plutselig! Har økt utflod, men ellers ingenting annet å bemerke. Snart reiser vi på ferie, så det blir testing mens vi er på biltur![]()
![]()

Ønsker alle sammen lykke til å at det tikker inn mange gravide etterhvert 
Føler samme ro! Krysser fingre for at vi beholder roen ennå litt til1dpo i dag, føler en veldig ro denne PP! Kanskje jeg unngår den voldsomme testetrang denne perioden, men den kommer vel om noen dager![]()

Gratulerer så mye med dagen!!Du kan gjerne endre dato for el til 21.06og jeg har bursdag i morgen, så du kan også endre alder til 33!