♡ IKM Uke 25 ♡

Jeg har fått litt av det jeg betegner som skygger på testene igår ettermiddag/kveld og idag tidlig. Så da svei jeg av en first respons, og jeg tror ikke dette er skygge? :nailbiting:

Vedlegg

• PXL_20250621_051637508.jpg
    PXL_20250621_051637508.jpg
    694 KB · Visninger: 105
  • PXL_20250621_051612985.jpg
    PXL_20250621_051612985.jpg
    928,3 KB · Visninger: 106
Jeg har fått litt av det jeg betegner som skygger på testene igår ettermiddag/kveld og idag tidlig. Så da svei jeg av en first respons, og jeg tror ikke dette er skygge? :nailbiting:
Jeg ser på nederste og det bildet med den ene også :nailbiting: :shy: Det ser ut som litt farge i til og med :shy:

Fremdeles bare en spiseskje noe tykkere brunlig «grøt» som kommer ut av meg. Enten er det «mens» på dag tre, eller så er det en føkka 5 DPO. Forstår ikke hva som skjer :grumpy:

Fremdeles bare en spiseskje noe tykkere brunlig «grøt» som kommer ut av meg. Enten er det «mens» på dag tre, eller så er det en føkka 5 DPO. Forstår ikke hva som skjer :grumpy:
I alle dager :bored: Kanskje du må få legen til å sjekke hormonene? Og det finnes sånn test for å sjekke om eggløsning faktisk har tatt sted også :Heartred

Har ikke klart å teste i dag jeg, ble et vrak etter negativ i går 06:00, så tenkte bare på det hele dagen og dagen ble ødelagt :banghead: Jeg tror nesten det beste for meg mentalt er å vente på om mensen kommer :pompus::hilarious: Selv om det ikke gir meg indikasjoner på kjemisk ifht stigning ved evt. graviditet da… men vil kose meg med familien i dag :hilarious: Jeg kom meg til 11DPO hvertfall! (Mensen 10DPO sist!)

Som en person som ikke har vært gravid før, hvis jeg skal si til noen neste uke at jeg er gravid (skal på festival), sier jeg da at jeg er sånn noen dager/en uke på vei eller sier jeg da at jeg er 4 uker på vei? Regnet fra første dag i forrige TR (27. Mai for meg).

Har ikke klart å teste i dag jeg, ble et vrak etter negativ i går 06:00, så tenkte bare på det hele dagen og dagen ble ødelagt :banghead: Jeg tror nesten det beste for meg mentalt er å vente på om mensen kommer :pompus::hilarious: Selv om det ikke gir meg indikasjoner på kjemisk ifht stigning ved evt. graviditet da… men vil kose meg med familien i dag :hilarious: Jeg kom meg til 11DPO hvertfall! (Mensen 10DPO sist!)
Åååå så kjipt å høre :( Håper du tvinger mannen din med på en "deg" dag. Det er det jeg pleier å gjøre hvis jeg er veldig nedfor. Å bare gjøre ting jeg vil hele dagen.

Back
Topp