♡ IKM UKE 26 ♡

Det er jo en fin ting å dele da :love017 samboer her har egentlig ikke brydd seg særlig med selve testingen, hvertfall ikke siden det har tatt så lang tid. Men kanskje jeg skal spørre om han ønsker å være med på det uansett, så har han valget hvertfall :Heartred
Han bryr seg mindre her også etterhvert som tiden går :laughing002 Men jeg sørger for at han aldri er langt unna når jeg tester så jeg kan si fra med en gang:Heartred Han har gjort det klart at ingen andre skal få vite noe før han!:laughing002 Pleier å spørre om han vil være med de gangene jeg tester nærmere ikm:angelic:

Er man i gang så er man i gang:hilarious: 10 dpo og siste testmulighet før sent 13 dpo, så jeg klarte ikke la sjansen gå fra meg:hilarious:
20250619_105126.jpg

Er vel 5-6 dpo, tenker å teste 8dpo men skal heldigvis på ferie til Tyskland 7 dpo så håper dagene går så fort at jeg ikke svir av mange per dag i det minste :hilarious: Du da??:Heartpink
Ja, det er greit å holde seg busy for å få det litt på avstand. Jeg er også 5-6 dpo. Skal prøve å holde meg til 10-11 dpo, men spørs om jeg klarer. :hilarious: På den ene siden så er det jo noe med spenningen rundt det og ikke vite - den spenningsfølelsen syns jeg på mange måter er bedre enn en evt negativ test. Samtidig, på den andre siden, er det jo nesten umulig og ikke ta en test når det potensielt sett er en sjanse for at det kan komme to streker... :joyful: Kjenner jeg meg sjøl rett så tar jeg en test seinest søndag :laughing001

Samboeren min er heller ikke så interessert i selve testingen haha. Det som spiller noen rolle for han er vel om jeg tester positivt og det varer i 3 dager nå, da kan jeg si ifra haha. Prøvde å spørre om han ville være med å teste, men det synes han var unødvendig. Det kunne jeg få til selv :hilarious: Men hver gang jeg har testet positivt han har alltid gått rett på YouTube og søkt på videoer og sånt om diverse ting da, men nå har det jo vært kjemisk 2 ganger på rad :smiley-ashamed004 Har jo ikke hatt barn før og har ikke satt meg helt inn i hva jeg ikke kan spise og sånt hehe!
Håper egentlig ikke at han ønsker være med på testingen heller, synes det er en unødvendig skuffelse for han å oppleve negative tester :hilarious: han har fått sett strimlene når de har vært positive, men ikke trudd at det var sant før det står gravid på en digital :hilarious:
Er ikke så vanskelig egentlig med mat, å man finner god opplysning om det på nett :)

Han bryr seg mindre her også etterhvert som tiden går :laughing002 Men jeg sørger for at han aldri er langt unna når jeg tester så jeg kan si fra med en gang:Heartred Han har gjort det klart at ingen andre skal få vite noe før han!:laughing002 Pleier å spørre om han vil være med de gangene jeg tester nærmere ikm:angelic:
Han er i nærheten når jeg tester morgen eller kveld, tester jeg på dagen er han jo ikke i nærheten da :hilarious: men tror ikke han egentlig ikke brys seg om det heller, så lenge han får vite om den er positiv da :happy:

Håper du får en fin babystrek når du kommer hjem igjen! I mellomtiden sender jeg maaaasse babystøv din vei :love017 kos deg på tur, hva en du skal :Heartred
Tusen takk :love017 Skal besøke familie og feire bursdagen til eldste nevøen min:Heartred Sender masse babystøv til deg også, og hele gjengen her inne:love017:smiley-angelic001 Kjenner det varmer i hjertet hvordan folk bryr seg her inne, og absolutt alle fortjener å få det de ønsker seg så sterkt!:love017:Heartred

Ja, det er greit å holde seg busy for å få det litt på avstand. Jeg er også 5-6 dpo. Skal prøve å holde meg til 10-11 dpo, men spørs om jeg klarer. :hilarious: På den ene siden så er det jo noe med spenningen rundt det og ikke vite - den spenningsfølelsen syns jeg på mange måter er bedre enn en evt negativ test. Samtidig, på den andre siden, er det jo nesten umulig og ikke ta en test når det potensielt sett er en sjanse for at det kan komme to streker... :joyful: Kjenner jeg meg sjøl rett så tar jeg en test seinest søndag :laughing001
Det er akkurat de samme tankene jeg har rundt testing. Skulle gjerne latt det være, men så er det den lille tanken i hodet som sier "men hva om du får positiv test i dag, da slipper du lure noe mer på det". Argh!

Det er akkurat de samme tankene jeg har rundt testing. Skulle gjerne latt det være, men så er det den lille tanken i hodet som sier "men hva om du får positiv test i dag, da slipper du lure noe mer på det". Argh!
Ja jeg blir ikke så skuffet hvis jeg får negativ test de første dagene uansett, så hvorfor ikke teste? :smiley-ashamed004 12-13 DPO begynner det å synke inn at løpet er kjørt da.

Ja, ikke sant. Jeg kan ha bestemt meg lenge for og ikke teste før "da og da", men så plutselig står jeg der på badet på med testen i urindypp og teller sekunder mens jeg plutselig kommer tilbake til meg selv og tenker "Neimen...HVA GJORDE DU NÅ?!" (I stigende småaggresiv tone). :smiley-ashamed005

Begynte testinga i går (7DPO), og i dag (8DPO) var den også negativ. Med lave eggreserver innser jeg at det nå går mot IVF. :sorry: Jeg må få booket den siste konsultasjonstimen slik at jeg kan starte opp med behandling etter ferien. Tar min siste test i morgen, og hvis negativ - er det bare å slutte på progresteron og starte å forberede meg til siste naturlige PP.
Det positive er at det er meldt nydelig vær i helgen, og da kan jeg nyte litt deilig vin :cat:
IMG_5733.jpeg

Begynte testinga i går (7DPO), og i dag (8DPO) var den også negativ. Med lave eggreserver innser jeg at det nå går mot IVF. :sorry: Jeg må få booket den siste konsultasjonstimen slik at jeg kan starte opp med behandling etter ferien. Tar min siste test i morgen, og hvis negativ - er det bare å slutte på progresteron og starte å forberede meg til siste naturlige PP.
Det positive er at det er meldt nydelig vær i helgen, og da kan jeg nyte litt deilig vin :cat:Vis vedlegget 463004
8 dpo er jo veldig tidlig for positiv test da, veldig få som får positiv så tidlig. Vil påstå at 9 dpo også er veldig tidlig, så ville ikke gitt opp håpet enda :Heartred

Det positive er at det er meldt nydelig vær i helgen, og da kan jeg nyte litt deilig vin :cat:Vis vedlegget 463004
Enig med @Maya91 at det er tidlig å miste håpet (selvom jeg kjenner følelsen). Personlig gir jeg ikke helt opp før 12 DPO, selvom håpet daler etter 10 DPO og negativ test. Men du kjenner selvfølgelig din egen kropp best!

Ikke så dumt med solskinn og vin til helgen da. Og så håper jeg at IVF gjør susen for dere om ikke spiren sitter før :Heartred

Her har DPO dagene gått ganske raskt foreløpig. Jeg har ikke rukket å tenke så mye over (mangel på) symptomer eller noe. Ikke før min gravide venninne spurte hvordan det gikk nå i dag. Vi var prøvere sammen og hun heier veldig på at vi skal få babyer ca samtidig :hilarious:

Jeg har ikke trua denne måneden, uten at jeg vet hvorfor. Kanskje jeg bare har brent meg på å være for optimistisk før.

Jeg som skulle vente til 10dpo, men røyk på første test i går ettermiddag 7dpo :hilarious: Negativ. Aldri testet positivt så tidlig før, men nå er visst testingen igang. Ingen vei tilbake nå kjenner jeg! Tok en test tidligere i dag også, fortsatt negativ. Håååper jeg ser en svak strek snart..

Enig med @Maya91 at det er tidlig å miste håpet (selvom jeg kjenner følelsen). Personlig gir jeg ikke helt opp før 12 DPO, selvom håpet daler etter 10 DPO og negativ test. Men du kjenner selvfølgelig din egen kropp best!

Ikke så dumt med solskinn og vin til helgen da. Og så håper jeg at IVF gjør susen for dere om ikke spiren sitter før :Heartred
Jeg vet at det er tidlig.:) Men, kan samtidig ikke ikke huske sist jeg hadde en lutealfase så lang som 12-14 dpo (selv med prog-støtte), og da blir også håpet deretter. Skal ikke gi helt opp naturligvis, men innser for hver PP at det muligens ikke vil skje naturlig. Har blitt også blitt eldre med årene :joyful: Denne alderdommen, altså!

Back
Topp