Skravletråd

Har så utrolig craving på sushi, kan man spise det som gravid? Har hørt så mye frem og tilbake om det at jeg har ikke turt å spise det

Nå kom jeg på at jeg kan begynne på gravidsvømming igjen etter sommeren, hvis dette går veien

Prøvde linser i dag, funket ikke i det hele tatt. Har så stramme øyelokk og sterk blunkerefleks, måtte gå inn på et mørkt rom for at en optiker skulle dra de ut. :hilarious: Jeg får spare til laser
Det tar tid å lære det! Jeg brukte to uker med mye klundring før jeg fikk der til.. laughing6

Allerede komt inn bud på prisantydning på en av leilighetene vi skal på visning på i morgen :banghead: Blir nok en heftig budrunde på den, siden den har nytt kjøkken og bad.

Allerede komt inn bud på prisantydning på en av leilighetene vi skal på visning på i morgen :banghead: Blir nok en heftig budrunde på den, siden den har nytt kjøkken og bad.
Ååååh det er leit!! Håper det ikke blir så heftig som dere tror ☹️ krysser fingrene for dere!

Ååååh det er leit!! Håper det ikke blir så heftig som dere tror ☹️ krysser fingrene for dere!
Leilighetene er ganske billigere, så vi har en del å gå på, det spørs bare hvor langt vi er villig til å gå :smiley-ashamed004
Takk! Får se an feelingen når vi faktisk ser dem, det kan jo utgjøre stor forskjell :p

Leilighetene er ganske billigere, så vi har en del å gå på, det spørs bare hvor langt vi er villig til å gå :smiley-ashamed004
Takk! Får se an feelingen når vi faktisk ser dem, det kan jo utgjøre stor forskjell :p
Det er bra da! Virker som populære leiligheter når det alt har kommet inn bud og det er jo alltid positivt Jaa kan fort endre seg når man ser de ja. Håper dere finner det rette for dere

jeg skal til optikeren imorgen, som sikkert er en idiotisk ting å gjøre når man akkurat er blitt gravid siden det jo kan endre synet, men sist jeg var på kontroll og kjøpte nye briller var i 2021, så begynner å bli ganske på tide. Brillene mine er blitt så løse og slitt at de sklir av fjeset mitt konstant, og hjelper ikke stramme de heller

Det er bra da! Virker som populære leiligheter når det alt har kommet inn bud og det er jo alltid positivt Jaa kan fort endre seg når man ser de ja. Håper dere finner det rette for dere
Markedet er hett, spesielt i starten av året, fy faen, vi har opplevd en god del kupping, private visninger med masse folk, budrunder som gikk oppi 800k over prisantydning.. :dead: Tviler på at disse går mer enn 500k over da, men vi får se om vi er villige til å by såpass for en av disse :p Litt dumt det er visning på samme dag, så vi ikke kan legge inn bud på begge

Markedet er hett, spesielt i starten av året, fy faen, vi har opplevd en god del kupping, private visninger med masse folk, budrunder som gikk oppi 800k over prisantydning.. :dead: Tviler på at disse går mer enn 500k over da, men vi får se om vi er villige til å by såpass for en av disse :p Litt dumt det er visning på samme dag, så vi ikke kan legge inn bud på begge
Høres ut som mye man må følge med på! Boligkjøp ekke bare bare altså!

Høres ut som mye man må følge med på! Boligkjøp ekke bare bare altså!
Vi har vært på jakt siden høsten, men begynte å hive oss på i januar, fortsatt ikke noe napp! Ikke verdens undergang, men nå har vi jo en tikkende bombe i livmoren min :hilarious: Så nå utvider vi søket og senker kravene litt. Hadde vært fint å være på plass i god tid før fødsel, så nestingen kan foregå i ny og egen leilighet! :happy:

jeg skal til optikeren imorgen, som sikkert er en idiotisk ting å gjøre når man akkurat er blitt gravid siden det jo kan endre synet, men sist jeg var på kontroll og kjøpte nye briller var i 2021, så begynner å bli ganske på tide. Brillene mine er blitt så løse og slitt at de sklir av fjeset mitt konstant, og hjelper ikke stramme de heller
Men er jo viktig med godt syn i graviditeten også. Kanskje du kan kjøpe noen litt rimeligere i tilfelle du må bytte igjen etter graviditeten?

Litt fullt opp her denne uken. Ingen planer på lørdag da. Legetime på fredag, spent på hvordan legen kommer til å reagere på at jeg er gravid. Var først redd for å skulle ta test der og at den skulle være så svak at sykepleieren sa den var negativ. Men nå kom det heldigvis tydelig strek fort.
Åh, hurra for sterkere strek!! Dette går veien! :love017

Kjenner meg 100 % igjen! Jeg rakk akkurat å kjøpe en body og krem for å smøre på magen, før jeg opplevde SA sist. Å kjøpe ting var omtrent det første jeg gjorde. Skikkelig happy-go-lucky sist. Tenkte at ingenting kunne gå galt hvis det var to streker. Hehe. Nå skal jeg ikke kjøpe før etter den første ordinære UL.
Godt å høre at det ikke bare er meg :laughing002 gleder meg til jeg tørr å være med på diskusjoner om babyutstyr o.l. fordi jeg trenger mye tips!

Jeg er også litt påpasselig med å kjøpe babyting før jeg er over 12 uker. Men jeg tillater meg å handle litt gravid-relaterte produkter, som gravidklær, kremer, hudpleie, vitaminer osv. Hva med en kjempefin bøtte man kan spy i? :hilarious: Er jo mye kjipe symptomer og bekymringer nå i starten
Hahahah, den bøtta kan jeg jo faktisk kjøpe!

Jeg skal til første time hos jordmor i morgen! Så sprøtt å tenke på, for føler nesten ikke at jeg har innsett at jeg er gravid. :laughing002 Gleder meg!
Jeg vil gjerne høre hvordan det gikk om du vil dele etter at du har vært der :) Jeg vurderer å bestille time selv snart

Back
Topp