Forholdet mellom kontrollstreken og teststreken har alltid vært sånn at teststreken er mye sterkere. Denne gangen er de ikke like sterk engang. Så jeg er veldig usikkerMen var det ikke topp CD26 14:14?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forholdet mellom kontrollstreken og teststreken har alltid vært sånn at teststreken er mye sterkere. Denne gangen er de ikke like sterk engang. Så jeg er veldig usikkerMen var det ikke topp CD26 14:14?
Men hva om du testet rett etter toppen? Det står flere plasser at den kan være ca. like sterk, MÅ ikke være sterkere, den skilte seg kraftig ut fra de andre hvertfall, ingen symptomer?Forholdet mellom kontrollstreken og teststreken har alltid vært sånn at teststreken er mye sterkere. Denne gangen er de ikke like sterk engang. Så jeg er veldig usikker
Jeg er veldig usikker. Det har brukt å vært sterkere i rundt en dag før, så det har vart lenge. Men nå har jeg igjen en økning, og forholdet ligger på 0.49. Så jeg skal teste noen ganger til i dag og i morgen (har hatt tulle«topper» før. Og hvis det ikke kommer over 1 så gir jeg opp ass. Så får det bli som det blirMen hva om du testet rett etter toppen? Det står flere plasser at den kan være ca. like sterk, MÅ ikke være sterkere, den skilte seg kraftig ut fra de andre hvertfall, ingen symptomer?
Skal i allefall legge aksjer.Herlighet, for en frustrasjon det må være jaJeg er veldig usikker. Det har brukt å vært sterkere i rundt en dag før, så det har vart lenge. Men nå har jeg igjen en økning, og forholdet ligger på 0.49. Så jeg skal teste noen ganger til i dag og i morgen (har hatt tulle«topper» før. Og hvis det ikke kommer over 1 så gir jeg opp ass. Så får det bli som det blirSkal i allefall legge aksjer.

Hjeeelp!
Tok bare for å ta en... Så ser jeg strek, måtte ta en til for å bekrefte at ikkedet var ødelagt test. Mensen skulle ha kommet i dag. Hadde litt blod på papiret på morningen i går. Shit - nå må jeg løpe til apoteket og kjøpe ny test fra Clearblue.
Herreguud! Gratulerer så myeJeg kan settes på gravid![]()

Oii så gøy! Men pleier du ikke å ha det? Jeg har det ofte fra 1DPO, så er ikke noe spennende tegn herhaha ikke sant. Ja hadde skikkelig ømme pupper som fikk meg til å mistenke.
Andre ting da?
Ohoi!Herreguud! Gratulerer så mye
For en gravidbølge![]()

Gratulerer!!!Jeg kan settes på gravid![]()

Gratulerer så myeJeg kan settes på gravid![]()
Jeg håååper vi blir med i bølgenOhoi!
Beklager for at jeg mest sannsynlig ødelegger statistikken deres![]()

Skjønner godt du ble revet medBle revet med av alle testene her, men blenda test 8 dpo her. Og jeg som skulle vente til torsdag
Vis vedlegget 462747
Ny sjanse i morgen!! Krysser fingrene!Hvordan går det der?Så gøy med alle de positive testene her![]()

Du har fremdeles noen dager igjen, hvordan går det med formen ellers?Blendahvit test.. 9dpo![]()