♡ IKM Uke 25 ♡

Prøvde å laste opp bilde fra kamerarull, men står at filen er for stor. Men uansett, er på dpo 10, fikk en svak svak strek, tenkte det mest sannsynlig er skyggestrek, men ChatGPT mente at her var det farge og ikke skyggestrek og at det mest sannsynlig er en svak positiv. Det er SÅ irriterende at jeg ikke klarer å laste opp bilde til dere. Her er jo det mange trente øyne! Blir uansett super spennende å ta test i morgen og se om det faktisk er noe i denne streken

Prøvde å laste opp bilde fra kamerarull, men står at filen er for stor. Men uansett, er på dpo 10, fikk en svak svak strek, tenkte det mest sannsynlig er skyggestrek, men ChatGPT mente at her var det farge og ikke skyggestrek og at det mest sannsynlig er en svak positiv. Det er SÅ irriterende at jeg ikke klarer å laste opp bilde til dere. Her er jo det mange trente øyne! Blir uansett super spennende å ta test i morgen og se om det faktisk er noe i denne streken
Jeg må enten screenshote bilde eller klippe det mindre for å poste det

Prøv å ta screenshot? Da blir filen mindre :wideyed:

Testet du første positive i går eller dagen før? For jeg skulle innpå en gammel chat for å sjekke dpo-symptomene mine tidligere, og da skrev du at bla. 15. (i går?) var et signifikant tall i spådommen din :shy:
Jeg fikk første positive 9dpo. Men siden jeg har brukt Ovitrelle fikk jeg bekreftelse på stigningen på 9dpo faktisk var reell, i går. Den spådommen sier mai/juni som viktige måneder. Så kan jo nevne at egget ble «høstet» i mai og frosset ned. Og satt inn i juni. Har glemt de tallene litt. Skal jammen se om noen kan passe :laughing002

Lurer meg forsiktig inn her:angelic:

Abbie90 - 34 - B3 - PP 12(?) - EL 08/06 - IKM 21/06

Å fikk disse testene idag:bag:
IMG_5016.jpeg
IMG_5012.jpeg
IMG_5011.jpeg

Jeg må enten screenshote bilde eller klippe det mindre for å poste det
Funket når jeg klippet det! Men jeg mener enda at dette minner om en skyggestrek. Hva ser dere? Kan det være håp? Har ChatGPT rett?!

Vedlegg

• IMG_8758.jpeg
    IMG_8758.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 85
Hvor mange DPO er du @lilleperle ? Når skal du teste :love017
Jeg er bare 6DPO enda :hilarious: Det går tregt, er i seigeste perioden :hungry: Mulig jeg tør å teste 9DPO denne gangen, for å få med meg en evt kjemisk om det skulle skje, for det var så rart sist syklus etter kjemisk - med mens plutselig 10DPO.. så med tanke på evt. videre oppfølging :pompus: Holder du av plass på februarforumet?? :shy:

Jeg er bare 6DPO enda :hilarious: Det går tregt, er i seigeste perioden :hungry: Mulig jeg tør å teste 9DPO denne gangen, for å få med meg en evt kjemisk om det skulle skje, for det var så rart sist syklus etter kjemisk - med mens plutselig 10DPO.. så med tanke på evt. videre oppfølging :pompus: Holder du av plass på februarforumet?? :shy:
Det kan være lurt for da kan du si det for å få progestrone støtte❤️ jeg fikk regnet termin til 2.03….

Funket når jeg klippet det! Men jeg mener enda at dette minner om en skyggestrek. Hva ser dere? Kan det være håp? Har ChatGPT rett?!
Det kaaaan se ut som noen mørkere pixler det streken skal komme, men litt for uklart ut i fra bildet enda. Stol heller på eget syn enn chatgpt, den ser ut til å finne streker andre plasser enn der den skal være (er en egen tråd her inne om dette) :bookworm:

Det kaaaan se ut som noen mørkere pixler det streken skal komme, men litt for uklart ut i fra bildet enda. Stol heller på eget syn enn chatgpt, den ser ut til å finne streker andre plasser enn der den skal være (er en egen tråd her inne om dette) :bookworm:
Ja, godt å vite! Kom litt dårligere frem på bildet når jeg sendte det her enn det er på kamerarullen. Men jeg får teste i morgen og se

Jeg hadde skikkelig migrene når jeg testet positivt.. Rundt de dagene! Det var skikkelig ille
Åhh det gir jo litt håp da :Heartpink Det eneste er at jeg får en spesiell type migrene når jeg skal ha mensen, ikke til å ta feil av liksom. Så jeg tror dessverre det kjørt for meg denne runden.. men skal ta en test senere i dag og i morgen bare for å dobbeltsjekke.. :sorry:

Back
Topp