♡ IKM uke 24 ♡

What hva skjer :Heartred Gikk bare å venta på TR pga masse mensensmerter! Kan ikke huske jeg hadde det sist..:love2 Så glad:Heartpink
IMG_7924.jpeg
IMG_7925.jpeg

Sniker fra en annen gruppe og må bare spørre her også: Hvordan er deres humør i lutealfasen? Kan dere huske hvordan humøret har vært som tidlig gravid vs dagene før mensen kom? Sist PP var jeg så sjukt nedfor og irritabel.

♡Alfakrøll - 38 - B2 - PP4 - EL 30/05 - IKM 13/06
♡Franskboble - 28 - B1 - PP3 - EL 31/5 - IKM 13/6

hvordan går det med dere?❤️

Sniker fra en annen gruppe og må bare spørre her også: Hvordan er deres humør i lutealfasen? Kan dere huske hvordan humøret har vært som tidlig gravid vs dagene før mensen kom? Sist PP var jeg så sjukt nedfor og irritabel.

Det varierer i mine sykluser, men kan føle meg litt mere irritabel, ja❤️

Jeg er såå forvirra nå! Økende ømme pupper de siste 5 dagene og tempen holder seg oppe (36,8 i dag), men fortsatt negativ test i dag tidlig 13 dpo (vanlig MakeSure strimmel). Hadde bittelitt brun utflod i går kveld, men ingenting mer siden :schocked028 blir helt gæreeen

Jeg er såå forvirra nå! Økende ømme pupper de siste 5 dagene og tempen holder seg oppe (36,8 i dag), men fortsatt negativ test i dag tidlig 13 dpo (vanlig MakeSure strimmel). Hadde bittelitt brun utflod i går kveld, men ingenting mer siden :schocked028 blir helt gæreeen
Sniker jeg da :knegg: har du bilde av charten?

Kan være for tidlig å teste, noen tester ikke positivt før IKM eller senere også, faktisk❤️

Denne ikm-gruppas siste medlem: ♡ @Havfruen90 - 34 - B3 - PP1 - El 30/5 IKM 15/6 hvordan går det med deg?❤️

@Honningbie - 32 - B2 - PP1 etter MA i mars - EL 28/5 - IKM 11/6

@Alfakrøll - 38 - B2 - PP4 - EL 30/05 - IKM 13/06

hvordan går det med dere?❤️

Da var den siste dagen av IKM uka vår kommet :flower Synd det ble så få gravide, lei statistikk igjen:bag: Ønsker å gratulere alle gravide med spirene:smiley-bounce012:smiley-bounce015:cool05:dance008:gen014:dance011:happy093:hug007:love017:talk017:hello2:love7:Heartblue:HeartpinkOg til oss andre som ikke var så heldige å bli gravide denne PP ønsker jeg masse, masse lykke til i neste PP❤️:smiley-bounce012 Takker så mye for følget❤️:smiley-angelic003

Back
Topp