Juni 2025

@Skogsjente kan du sette meg som ruger? Hadde innsett i dag så nå er alle fingre og tær krysset :smiley-angelic001

Så at jeg hadde glemt alder denne runden, så gjerne kopier inn den under om du har tid :happy:.

IvfPernille - B2 -31 år - UNN - 2. innsett av 1. uttak - Estradot og Cyclogest - innsett 13.06
Gratulerer som ruger! Jeg krysser :Heartred:Heartred

IMG_7664.jpeg
Kan man skimte en strek her? :) Satte inn for 6 dager siden.

Hei. :) Sniker her, hører egentlig til mai gruppen. Lurte på når dere snakker om måling av progesteron - får dere dette automatisk med i ivf forløpet, klinikken/sykehuset tar dette, eller går dere til fastlegen og etterspør dette?

Det hadde vært fantastisk. Men tenker det er litt tidlig for det også. Så antar der bare er Ovitrelle som er leeeeei denne runden. Men takk for kryssing. Jeg trenger all kryssing jeg kan få tror jeg :Heartpink :laughing002

Hjelper til med kryssingen, og håper på testene begynner snu i morgen ;)

Hjelper til med kryssingen, og håper på testene begynner snu i morgen ;)
Tusen takk :Heartpink fikk den velkjente klumpen i magen i stad. Den jeg får hver syklus. Med en overbevist følelse av at det ikke skjer nå heller. Selv om jeg jo vet man ikke kan si det 8dpo :wacky:

Tusen takk :Heartpink fikk den velkjente klumpen i magen i stad. Den jeg får hver syklus. Med en overbevist følelse av at det ikke skjer nå heller. Selv om jeg jo vet man ikke kan si det 8dpo :wacky:
Det kan vel like fort være frykten for at det ikke går som henger i, satser på at det er strek om noen dager!

Du kan også trøste deg med at metode er ELENDIGE tester, og vil ikke gi strek før ganske sent - selv om de lover tidlige streker :p Så det er ikke for sent å få strek på disse! Får vi bilder Av neste test evt? Er så koselig å myse etter skygger :hilarious:
Tok en test til i morges, men glemte å ta det av morgenurin og drakk noen kopper og tissa 15 minutter jeg tissa morgenurinen. Da var det en enda mer utydelig skyggestrek enn i går kveld. Ser den til og med ikke om jeg vil det på bilde jeg tar. Samme med testen jeg tok i kveld. Får være flink i morgen og ta det på morgenurin da. Kjøpt inn vanlig digital clearblue, men tror ikke jeg gidder å bruke den nå som det ser dårlig ut, at streken er mer utydelig...
Har brukt vanlig Babyplan sin tidligere, hvordan er den i forhold til Metode+ sin tidligtest?

Whaaat!! Shit det må jeg få sjekke ut i morgen Hvilken test anbefaler du? Takk for tips
Makesure synes jeg er best (og den er relativt tilgjengelig overalt). Hvis ikke, er jo Clearblue ganske greie og. Babyplan har jeg ikke personlig hatt noe problemer med, men de selges ikke i butikk noe sted, så.. Metode gir vel sjeldent skygger i alle fall, da, så er vel ikke så gærent at det ikke er godt for noe - så jeg tror absolutt det er noe på gang! Men prøv make sure om du finner :)

Makesure synes jeg er best (og den er relativt tilgjengelig overalt). Hvis ikke, er jo Clearblue ganske greie og. Babyplan har jeg ikke personlig hatt noe problemer med, men de selges ikke i butikk noe sted, så.. Metode gir vel sjeldent skygger i alle fall, da, så er vel ikke så gærent at det ikke er godt for noe - så jeg tror absolutt det er noe på gang! Men prøv make sure om du finner :)
Tuusen takk for tips! ❤️❤️

Tok en test til i morges, men glemte å ta det av morgenurin og drakk noen kopper og tissa 15 minutter jeg tissa morgenurinen. Da var det en enda mer utydelig skyggestrek enn i går kveld. Ser den til og med ikke om jeg vil det på bilde jeg tar. Samme med testen jeg tok i kveld. Får være flink i morgen og ta det på morgenurin da. Kjøpt inn vanlig digital clearblue, men tror ikke jeg gidder å bruke den nå som det ser dårlig ut, at streken er mer utydelig...
Har brukt vanlig Babyplan sin tidligere, hvordan er den i forhold til Metode+ sin tidligtest?
Babyplan slår ut tidligere. :bag:
Men håper på å få se morgendagens da! :) spennende ❤️

Hei. :) Sniker her, hører egentlig til mai gruppen. Lurte på når dere snakker om måling av progesteron - får dere dette automatisk med i ivf forløpet, klinikken/sykehuset tar dette, eller går dere til fastlegen og etterspør dette?
Ved fersk forsøk måler klinikken min alltid LH, østradiol og progesteron to ganger. Ved trigger og ved uttak. Jeg har bedt om måling ved innsett også fordi progesteron har ikke alltid oppført seg som det skal. Nå ved fryseforsøk fikk jeg også tatt blodprøve ved trigger (som ikke er rutine) og skal måle dagen før innsett. Men det må jeg be om. Fastlegen min tar ingen prøver selv når jeg spør. Hun sier at alt som har med IVF å gjøre må klinikken min ta seg av :dead: Men der vet jeg at fastleger er forskjellig. Min er kjip sånn sett…

Back
Topp