♡ IKM UKE 26 ♡

Tipper el kommer onsdag/torsdag, så aksjer ble lagt i går! Er ikke helt fornøyd med syklusen om ikke el økning skjer på cd 11/12 :hilarious: mest fordi det var da jeg ble gravid sist. Mulig vi har vært litt sent ute med aksjer i noen sykluser, men full gass denne syklusen :HeartredBegynner å bli litt motløs... Endometriose symptomer blir bare verre og verre for hver syklus.. om ikke det går nå så går jeg til privat gyn å høre om jeg kan få noe støtte medisin hvertfall. Ser noen har fått prednisolon. Har allerede progesteron som jeg skal ta fra positiv test, men det hjelper lite om ingenting vil feste seg.
EL på en bestemt dag har heldigvis ingen betydning for graviditet da :Heartred er det ingenting dem kan gjøre med endometriose? Har ikke satt meg inn i det.

EL på en bestemt dag har heldigvis ingen betydning for graviditet da :Heartred er det ingenting dem kan gjøre med endometriose? Har ikke satt meg inn i det.
Ikke sånn egentlig så lenge vi prøver, ofte er det hormonell behandling og det kan man ikke når man prøver. Men vet noen har fått prednisolon mens man prøver (betennelsesdempende)

Har gjerne ikke lang nok lutealfase om el kommer for sent, da den ikke blir noe særlig lenger om el lar vente på seg. Så hos meg har det litt å si :Heartred :happy:

Jeg har lest at sædceller kan overleve opptil 5 døgn, så vi startet aksjeleggingen idag, antatt EL på lørdag :excited001
Ja og det tror jeg på, med andremann la vi kun aksjer 3 dager før EL og that’s it. Og da ble jeg gravid!
Vi starter i dag, er planen! Her vil vi forsikre oss vi og :hilarious: :Heartred

Har begynt å få økning av utflod og litt stikk i dag, men tviler på at det er EL som kommer så tidlig. Men skal begynne å teste i dag pga det. Man vet aldri…

Ikke sånn egentlig så lenge vi prøver, ofte er det hormonell behandling og det kan man ikke når man prøver. Men vet noen har fått prednisolon mens man prøver (betennelsesdempende)
Har gjerne ikke lang nok lutealfase om el kommer for sent, da den ikke blir noe særlig lenger om el lar vente på seg. Så hos meg har det litt å si :Heartred :happy:
Håper du får prøve det da! :happy: du kan vel få noe for å forlenge lutealfasen din litt da? :HeartredHar ikke satt meg helt inn i dette, siden lutealfasen min er såpass stabil.

Ja og det tror jeg på, med andremann la vi kun aksjer 3 dager før EL og that’s it. Og da ble jeg gravid!
Vi starter i dag, er planen! Her vil vi forsikre oss vi og :hilarious: :Heartred

Har begynt å få økning av utflod og litt stikk i dag, men tviler på at det er EL som kommer så tidlig. Men skal begynne å teste i dag pga det. Man vet aldri…
Jeg begynte å teste etter EL idag, har også litt økt utflod og litt øm nederst i magen. Krysser fingrene for at det er gullegget som ligger til modning :Heartred

Da har jeg skylt egglederne, og kjente litt ubehag/spreng under selve prosedyren. Dette ble gjort helt i tampen, for på UL kunne man se at eggløsning var rundt hjørnet. Har aldri hatt så mye EL-slim i trusa som det jeg fikk etter skyllingen, og ble anbefalt å legge inn aksjer i kveld og torsdag. Krysser fingrene for at spiren sitter denne runden :)

Da har jeg skylt egglederne, og kjente litt ubehag/spreng under selve prosedyren. Dette ble gjort helt i tampen, for på UL kunne man se at eggløsning var rundt hjørnet. Har aldri hatt så mye EL-slim i trusa som det jeg fikk etter skyllingen, og ble anbefalt å legge inn aksjer i kveld og torsdag. Krysser fingrene for at spiren sitter denne runden :)
Spennende, krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen da :love017

Oi, så spennende! Det kan jo høres veldig lovende ut :bookworm: Jeg føler (som tidligere sagt) at slimet har mye mer å si enn jeg først trodde :woot:

Ikke nok med det, det viser seg at EL virkelig er rett rundt hjørnet!!! Den blir nok positiv i løpet av de neste timene. Det er så lenge siden EL har kommet så tidlig :joyful: :happy: Dette er dagens test, CD12
IMG_5660.jpeg

Snorkfrøken85 - 40 - B2 - 12/6 - 24/6

Slenger meg med her, da el-testen endelig nærmer seg positiv på cd24. Mannen er selvfølgelig bortreist hele uka, men vi hadde oss godt i helgen så forhåpentligvis ligger der noe klart å venter!

Første runde med dobbel letrozol, eller pause fra ca nyttår. Sist tok det tre runder med letrozol, derav kun to med prøving, så jeg har ikke helt trua. Jeg føler juli er vår mnd :)

Vedlegg

• IMG_2127.jpeg
    IMG_2127.jpeg
    903 KB · Visninger: 23
Snorkfrøken85 - 40 - B2 - 12/6 - 24/6

Slenger meg med her, da el-testen endelig nærmer seg positiv på cd24. Mannen er selvfølgelig bortreist hele uka, men vi hadde oss godt i helgen så forhåpentligvis ligger der noe klart å venter!

Første runde med dobbel letrozol, eller pause fra ca nyttår. Sist tok det tre runder med letrozol, derav kun to med prøving, så jeg har ikke helt trua. Jeg føler juli er vår mnd :)
Velkommen :love017 Krysser fingrene for at det er nok :Heartred

Woho! EL ventet på at mannen kom hjem:happy093 fått lagt inn aksjer mandag kveld og i går kveld. Og endelig ble el testen positiv. Dette blir en veldig lang syklus, men det gjør ingenting når vi rakk å legge inn aksjer til tross for at han var borte i to uker denne syklusen:Heartred håper det er gullegget!

Vedlegg

• IMG_0373.png
    IMG_0373.png
    1,6 MB · Visninger: 33
Velkommen :love017 da MÅ det jo være gullegget som gjør seg klar nå, krysser fingrene :excited001:love017
CD17 er jo god modning det haha. Egget holdt jo på å slippe CD12 først, så får håpe de 5 ekstra dagene gjorde kjempe masse (!!!!). Har hørt man skal være litt ekstra fertil etter en kjemisk, så håper 2 kjemiske på rad og 5 dager ekstra modning er oppskriften :smiley-angelic001

Back
Topp