♡ IKM Uke 25 ♡

Oiii, spennende altså! Vi snakket om det tidligere i gruppen om hvordan det var med EL før 10dpo og da mente noen at egget muligens ikke var modnet nok. Men kanskje det går an at det lå klart noe fra sist eller noe da? Har du søkt noe på det?
Det kan jo hende, men vet ikke.. fikk jo positiv el test på mandag etterfulgt av elsmerter på tirsdag, så er mildt sagt ganske forvirret. Tror jeg bare må vente og se og eventuelt bestille en time til legen neste uke :Heartpink

El i dag - og alt av el-slim er borte.. dette gikk i en heidundrendes fart denne runden.. jeg pleier å ha slim i over 1 uke, mens denne gangen var det 3-4 dager og så over.. fikk lagt aksjer i går, og satser på en runde i dag, men dette gikk så fort at jeg er redd vi ikke fikk lagt nok aksjer :confused:

Vedlegg

• IMG_5940.jpeg
    IMG_5940.jpeg
    102,8 KB · Visninger: 29
Det kan jo hende, men vet ikke.. fikk jo positiv el test på mandag etterfulgt av elsmerter på tirsdag, så er mildt sagt ganske forvirret. Tror jeg bare må vente og se og eventuelt bestille en time til legen neste uke :Heartpink
Ja, skjønner at du er forvirret da :wideyed: Hvordan er testene nå?

El i dag - og alt av el-slim er borte.. dette gikk i en heidundrendes fart denne runden.. jeg pleier å ha slim i over 1 uke, mens denne gangen var det 3-4 dager og så over.. fikk lagt aksjer i går, og satser på en runde i dag, men dette gikk så fort at jeg er redd vi ikke fikk lagt nok aksjer :confused:
Hahaha føltes sånn den gangen jeg fikk EL tidligere plutselig - har gått og bedt til høyere makter om tidligere EL, men når den plutselig kommer tidlig så føler man seg ikke helt forberedt :hilarious: Da hadde vi kun 1aksjelegging den uken, 3 dager før EL, der var da jeg ble gravid kjemisk. Så kjenner jeg ikke stresser like mye med aksjer nå etter det. For ser jo at sæden kan ligge lenge der inne og befrukte egget - jeg regner med at det ble kjemisk pga livmorshinnen min og ikke med at der var 3 dagers svømmere :hilarious:

Slimet har blitt mer hvitt, og jeg hadde stikk i venstre siden i går kveld, tror el kom samme dag som peak? Glemte å tempe i dag morning, så det var jo kult :laughing002 :dead: :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_1638.png
    IMG_1638.png
    1,2 MB · Visninger: 26
Har aldri fått el så tidlig som denne pp! Spent på om det har noe å si, har ikke fått lagt aksjer enda så bare å hive seg rundt nå for denne blir nok positiv i kveld:hilarious:
Vis vedlegget 462206
Perfekt! :woot: …men er det bare her det ikke skjer en god damn shiiiii*t!? Alle her inne legger egg som bare det jooo… :nailbiting:
Fikk endelig superslimet akkurat nå.. men da er sikkert ikke EL før mandag i verste fall :shifty:

Jeg er ikke heller igang enda :p
Ahhh da får vi holde sammen i ventetiden :gen054 Mens vi venter på gullegget?? :notworthy
..også får vi underholdning i dpo-land når alle dere andre begynner å teste (men vil se at alle har 2 streker da altsååå :couchpotato:)

Perfekt! :woot: …men er det bare her det ikke skjer en god damn shiiiii*t!? Alle her inne legger egg som bare det jooo… :nailbiting:
Fikk endelig superslimet akkurat nå.. men da er sikkert ikke EL før mandag i verste fall :shifty:
Har fått slim først i dag? Eller har du hatt i flere dager? Får jeg spår eggløsning 11 og det er et fint tall :love017 Om du har fått med deg hvordan det har forfulgt meg :laughing002

Ahhh da får vi holde sammen i ventetiden :gen054 Mens vi venter på gullegget?? :notworthy
..også får vi underholdning i dpo-land når alle dere andre begynner å teste (men vil se at alle har 2 streker da altsååå :couchpotato:)
Forventet el her er kanskje om 3-4dager, forhåpentligvis positiv el-test om 2dager, dagene går så sent...
Jeg begynner å bli syk også nå, så blir noe halvt noe denne pp :arghh:

Har fått slim først i dag? Eller har du hatt i flere dager? Får jeg spår eggløsning 11 og det er et fint tall :love017 Om du har fått med deg hvordan det har forfulgt meg :laughing002
Jeg har hatt litt slim i 3-4 dager, men ikke det lange klekke i do eggehvite som henger før nå!

Ja jeg husker du har snakket om noen tall før! Gjerne minn meg på det. 11 er er betydningsfullt tall for meg også, ser 11:11 HVER dag i tillegg :shy:

Forventet el her er kanskje om 3-4dager, forhåpentligvis positiv el-test om 2dager, dagene går så sent...
Jeg begynner å bli syk også nå, så blir noe halvt noe denne pp :arghh:
Ja kan hende det blir samme tidsramme for meg og.. dagene snegler seg avgårde ja.. Aahhh men hvis du blir syk får ta en Amethyst og se å bli gravid uansett! :dance008

Ja kan hende det blir samme tidsramme for meg og.. dagene snegler seg avgårde ja.. Aahhh men hvis du blir syk får ta en Amethyst og se å bli gravid uansett! :dance008
Skulle gjerne ha hatt litt av optimismen din, kanskje den kan smitte, den også? :hilarious:

Back
Topp