♡ IKM Uke 25 ♡

Ja det er jo helt sprøtt! Men tar dette mye heller enn cd22/23 :laughing002 :hello2

Nå må dine nivåer bare komme seg oppover! I og med at du har så kort lh-topp så kan det jo skje når som helst
Ja fysøren som du ventet før, er jo noe hormonelt som har skjedd nå sist da, deilig å slippe å vente så lenge :joyful:

Jeg er så sliten av meg selv :facepalm: Fant ut at jeg har dyppet EL-testene i 3-5 sek (som gravidtest) istedenfor minst 10 sek!! Det kan kanskje forklare de unormalt svake testene? Tok en ny nå fra en ny batch, den er fortsatt svak, men mistet den på hue så fargestoffet kom på baderomsbenken :banghead::blackeye: Sparte på litt urin, vet ikke om det er noe vits å sløse bort flere før i kveld :bag::arghh: Klondrian!
IMG_4500.jpeg

Jeg er så sliten av meg selv :facepalm: Fant ut at jeg har dyppet EL-testene i 3-5 sek (som gravidtest) istedenfor minst 10 sek!! Det kan kanskje forklare de unormalt svake testene? Tok en ny nå fra en ny batch, den er fortsatt svak, men mistet den på hue så fargestoffet kom på baderomsbenken :banghead::blackeye: Sparte på litt urin, vet ikke om det er noe vits å sløse bort flere før i kveld :bag::arghh: Klondrian!
Vis vedlegget 462155
Det kan være sannsynlig. Testen må absorbere tilstrekkelig med urin for å vise riktig resultat, men er LH nivåene høye nok så har det nok ikke så mye å si. For roens skyld hadde jeg nok testet på nytt :laughing002

Denne syklusen brukte jeg enorme mengder med EL tester. Enkelte ganger er det bare sånn. :laughing002

Vis vedlegget 462155
Hvilken CD er du på nå?

Vis vedlegget 462155
Det har nok mye å si, mtp den måler ett hormon vi har i kroppen naturlig, den jeg tar med monitoren må holdes i 15 sek!!

Testet svakt positiv på tidlig gt i kveld også, fra babyplan men en annen pakke. De to andre graviditetene hadde jeg også positive tester på kvelden. Jeg må bare følge med fremover og se hvordan det utvikler seg.
Tror kanskje el må ha vært allerede på cd 6 eller 7.. hva tror dere?

I hele dag har jeg hatt symptomer på EL og nå på ettermiddagen så begynte jeg å blø litt. Det ser ut til å ha roet seg ned igjen nå. Jeg tror jeg opplevde det en gang i høst også, men husker ikke helt detaljene. Er det noen som vet om det er et positivt eller negativt tegn? Eller om det er uten betydning? :)

Testet svakt positiv på tidlig gt i kveld også, fra babyplan men en annen pakke. De to andre graviditetene hadde jeg også positive tester på kvelden. Jeg må bare følge med fremover og se hvordan det utvikler seg.
Det blir spennende dager fremover da! Var mensen helt normal? Jeg har ikke opplevd så tidlig EL selv, men det er kanskje mulig?

I hele dag har jeg hatt symptomer på EL og nå på ettermiddagen så begynte jeg å blø litt. Det ser ut til å ha roet seg ned igjen nå. Jeg tror jeg opplevde det en gang i høst også, men husker ikke helt detaljene. Er det noen som vet om det er et positivt eller negativt tegn? Eller om det er uten betydning? :)
Kan komme litt blod ved eggløsning har jeg hørt, pga mange blodkar osv der borti :cat Har hatt det før ved eggløsning jeg også

Oiii, spennende altså! Vi snakket om det tidligere i gruppen om hvordan det var med EL før 10dpo og da mente noen at egget muligens ikke var modnet nok. Men kanskje det går an at det lå klart noe fra sist eller noe da? Har du søkt noe på det?

Tipper du har rett, det er så irriterende :dead:
Jaaaaa men du er jo godt bevis på at selv om den kommer litt senere kan man likevel bli preggo :hilarious: Så får bare hente tålmodighetskremen og smøre meg med den… ble bare stressa om jeg kan ha gått glipp av noe når jeg failet å teste rett..

Jaaaaa men du er jo godt bevis på at selv om den kommer litt senere kan man likevel bli preggo :hilarious: Så får bare hente tålmodighetskremen og smøre meg med den… ble bare stressa om jeg kan ha gått glipp av noe når jeg failet å teste rett..
Det er sant :Heartred Nei, du har nok ikke failet. Egget slipper snart :love017

Det blir spennende dager fremover da! Var mensen helt normal? Jeg har ikke opplevd så tidlig EL selv, men det er kanskje mulig?
Tror det, søkte ganske mye på det i går, men slo det fra meg igjen pga blenda hvite tester på morgenurin i dag. Veldig veldig spennende! Jeg ser ingen annen mulighet, mens var litt kort, varte i 4 dager, men vanligvis varer den rundt 5 dager, og testet meg helt tr kom.. men ja, blir veldig spennende å se hvordan det utvikler seg :joyful:

Back
Topp