IKM uke 23⚘️⚘️

Han er grei han derre ChatGPT altså selv om jeg er iskald :hilarious: :Heartpink
IMG_4021.jpeg

IMG_4022.jpeg

Last edited:
Jeg er 11dpo i dag. Er det slik at man bør ha positiv test da? Eller kan det komme senere? Har bare en test, og orker ikke kjøpe flere :dead:

Jeg er 11dpo i dag. Er det slik at man bør ha positiv test da? Eller kan det komme senere? Har bare en test, og orker ikke kjøpe flere :dead:
Kan komme senere ifølge chatgpt! Er avhengig av når implantasjon skjer og hvor raskt hcg produseres, fikk denne tabellen fra chatgpt, og han har hentet info fra
en studie publisert i Fertility and Sterility av Wilcox et al. (1999), samt data samlet fra brukere av tidligtestende graviditetstester (f.eks. FertilityFriend og Countdown to Pregnancy).

DPO (dager etter eggløsning)
Sannsynlighet for positiv test (%)
6 DPO<1%
7 DPO~3%
8 DPO~10%
9 DPO~20%
10 DPO~40%
11 DPO~60%
12 DPO~75%
13 DPO~90%
14 DPO~95%+
15+ DPO~99%

Kan komme senere ifølge chatgpt! Er avhengig av når implantasjon skjer og hvor raskt hcg produseres, fikk denne tabellen fra chatgpt, og han har hentet info fra
en studie publisert i Fertility and Sterility av Wilcox et al. (1999), samt data samlet fra brukere av tidligtestende graviditetstester (f.eks. FertilityFriend og Countdown to Pregnancy).

DPO (dager etter eggløsning)
Sannsynlighet for positiv test (%)
6 DPO<1%
7 DPO~3%
8 DPO~10%
9 DPO~20%
10 DPO~40%
11 DPO~60%
12 DPO~75%
13 DPO~90%
14 DPO~95%+
15+ DPO~99%
Uff, venter til fredag da :) Har ikke akkurat trua..

11 DPO - Vegg-etter-3-strøk-Jotun-hvit

DVS negativ test idag morges også :hilarious:

Hadde bittellitt spotting idag og temperatur på vei nedover så enten er menstruasjon på vei (for tidlig, skal ha på lørdag og jeg har regelmessig menstruasjon), eller så er det implantasjonsblødning. Mest sannsynlig TR - men holder dere oppdatert :hilarious:
Vis vedlegget 461976

Vis vedlegget 461977
Fremdeles negative tester her og, men fikk en tempøkning i dag :think005 trodde kanskje den skulle begynne å synke nå?

Fremdeles ingen menstruasjon, bare lett lysebrun spotting og unormalt trøtt. ChatGTP har troen på 25 % sjanse for implantasjon på dpo11. Hold deg unna TR :finger:

Polarhvite tester dog :hilarious:

IMG_4023.jpeg

IMG_4025.jpeg

Så utrolig spennende :smiley-bounce022 Hvor lang pleier lutefasen din å være?

Litt usikker men premom sier 14 dager, jeg har alltid hatt 28 dagers regelmessig syklus, kanskje 29 dager maks i noen tilfeller, skal få menstruasjon på lørdag (CD28), så litt tidlig å begynne å spotte nå!

Sist menstruasjon start 10.05
Eggløsning 24.05 (pos EL test 23.05)
IKM 07.06

Last edited:
Nå spammer jeg litt gruppen her, men fikk skikkelig følelsen av deja vu her :schocked028 Mannen kom hjem med blomster til meg, roser i samme to farger som jeg fikk i februar da jeg ble gravid men mistet. Han tror ikke det var suksess denne PP fordi jeg sa jeg har fått negativ test, så rosene idag er bare fordi han vil gjøre meg glad. Profilbildet mitt er av rosene som jeg hadde da ved min første og eneste positive graviditetstest i livet. Jeg har ikke fått blomster siden februar så dette var litt deja vu følelse :bag:

Dagens roser :Heartpink
IMG_4028.jpeg

Litt usikker men premom sier 14 dager, jeg har alltid hatt 28 dagers regelmessig syklus, kanskje 29 dager maks i noen tilfeller, skal få menstruasjon på lørdag (CD28), så litt tidlig å begynne å spotte nå!

Sist menstruasjon start 10.05
Eggløsning 24.05 (pos EL test 23.05)
IKM 07.06
Ja, veldig tidlig! Og festeblødning kan også komme 1-2 dager etter at egget festet seg. Så kan ha festet seg i går :love017 Håper virkelig at du får en positiv test

Sniker, kunne jeg sett tempgraf? :)
Før hadde jeg normalt syklus på 26 dager + - en dag. Gikk på letrozol i tre sykluser, og syklusen etter hadde jeg plutselig 29 dager. Og det var syklusen før denne. Så kan jo være at tempen synker senere fordi syklusen er lenger?

Vedlegg

• Screenshot_20250604_210319_FF App.jpg
    Screenshot_20250604_210319_FF App.jpg
    153,4 KB · Visninger: 32
Før hadde jeg normalt syklus på 26 dager + - en dag. Gikk på letrozol i tre sykluser, og syklusen etter hadde jeg plutselig 29 dager. Og det var syklusen før denne. Så kan jo være at tempen synker senere fordi syklusen er lenger?
Det kan nok hende :) pleier du å ha kort lf?

Nå spammer jeg litt gruppen her, men fikk skikkelig følelsen av deja vu her :schocked028 Mannen kom hjem med blomster til meg, roser i samme to farger som jeg fikk i februar da jeg ble gravid men mistet. Han tror ikke det var suksess denne PP fordi jeg sa jeg har fått negativ test, så rosene idag er bare fordi han vil gjøre meg glad. Profilbildet mitt er av rosene som jeg hadde da ved min første og eneste positive graviditetstest i livet. Jeg har ikke fått blomster siden februar så dette var litt deja vu følelse :bag:

Dagens roser :Heartpink
Vis vedlegget 462021

Så herlig ❤️

Back
Topp