TakkVi har også blitt syke, omgangssyke på hele gjengenGod bedring
![]()
Huff, god bedring 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkVi har også blitt syke, omgangssyke på hele gjengenGod bedring
![]()
Huff, god bedring 
Sååå bra!!Ferdig med skylling av eggledere, gikk veldig fint. Hadde åpne eggledere på begge sider. Fine folikkler og slimhinne. Håper for denne pp !!!
Så bra!! Vi begynte å spise mer økologisk og lager så og si all mat fra bunnen (så godt det går) for ett års tid siden, dette er første året siden jeg fikk fibromyalgi for 9 år siden at jeg nesten ikke har hatt smerterJeg begynte med spinat, grønnkål, avokado, maca-rot og ingefær smoothie nå i går. Spurte ChatGPT om hva jeg burde spise for at det befruktede egget skal feste seg, og kom frem til at jeg må ha egg til lunsj, brokkoli til middag og lage meg en smoothie.
Lager juice av stangselleri, agurk og sitron også tar jeg blenderen og lager smoothie med de andre tingene.
Så nåååå spiser jeg så og si ikke sukker (lavkarbo), har gått ned over 20 kg og trener 4-6 dager i uken, har kuttet ned kaffen allerede, og prøver å få i meg mye mer av de tingene chatGPT sa ville hjelpe. Så nå krysser jeg fingrene!
Vi har aldri vært særlig overvektige, men har likevel for store bukser begge to nå
Så jeg tenker at når man ser endring her så skjer det kanskje gode ting på innsiden også! Vi spiser masse brokkoli og mannen pusher på at jeg må få i meg proteiner så prøver å spise avokado og egg til frokost de fleste dager. Går mye gresk yoghurt også.
Jeg elsker kaffe, men får ikke i meg så mye, ca 1, max 2 kopper, men kan sikkert kutte ned mer. Alkohol har vært stoppet også, men tok noen glass vin i helgen
Ble litt sånn «trøstepremie» da jeg har vært så flink også fremdeles ingen babyresultat. Håper ikke det ødelegger for mye denne syklusen 

Ja, hadde så mye håp da jeg fikk kjemisk, og enda mer syklusen etter den da jeg følte kroppen jobbe med hormonene… men nothing, det blir veldig skuffende.. men ser jo flere som blir gravide kort tid igjen etter SA og kjemisk, så prøver å holde motet oppe, til tross for stor skuffelse de gangene det ikke gårAndre som føler de gir opp før de har begynt?jeg sliter litt med godfølelsen, å få den på plass, og det allerede på slutten av tr
![]()
Men for hver gang er vi ett steg nærmere vår tur 
Hadde du spiralen siden 2020 barnet? Var det hormon eller kobber? Er så sykt skuffet over hvor tregt det går etter uttak, og du har prøvd halvår lenger enn meg.. kjenner på at jeg skulle lest meg mere opp på hvordan spiralen fungerer på kroppen og ettervirkningene.. etterpåklokskapenJa, jeg har ikke akkurat godfølelsen lenger. Nå er det snart et år siden jeg tok ut spiralen og denne prøvinga kjennes ut som en slags normaltilstand som kommer til å vare lenge. Fordelen med det er at jeg tenker mindre på det, men det går forsåvidt også opp og ned.

Hurra! Så spennende for deg nå! Sa gynekolog noe om systemet etter kjemisk? Hvordan er testene dine nå? Venter fremdeles på babyplan i posten herFerdig med skylling av eggledere, gikk veldig fint. Hadde åpne eggledere på begge sider. Fine folikkler og slimhinne. Håper for denne pp !!!

Jeg hadde også et stort håp for forrige pp, men den gang ei. Og nå har vi snart prøvd i 2årJa, hadde så mye håp da jeg fikk kjemisk, og enda mer syklusen etter den da jeg følte kroppen jobbe med hormonene… men nothing, det blir veldig skuffende.. men ser jo flere som blir gravide kort tid igjen etter SA og kjemisk, så prøver å holde motet oppe, til tross for stor skuffelse de gangene det ikke gårMen for hver gang er vi ett steg nærmere vår tur
![]()
prøver prefert denne pp, hvis den kommer i posten snart 
Nei kutt ut aVi har også blitt syke, omgangssyke på hele gjengenGod bedring
![]()
Kan ikke den dritten holde seg til vinteren hvis den absolutt skal eksistere? Skal helst utslette den faenskapen! Masse god bedring!! Når er EL?Skjønner det må føles helt ekstremt håpløst å ha prøvd så lenge, og spesielt etter man trodde det satt sist nå, hele forumet heiet på dereJeg hadde også et stort håp for forrige pp, men den gang ei. Og nå har vi snart prøvd i 2årprøver prefert denne pp, hvis den kommer i posten snart
![]()
Vi ser jo stadig langtidsprøvere som forlater oss i «Vi som prøver» og forsvinner til termingruppene, så det er så håp, det BLIR din tur
Skjønner du har hørt det mye og du trodde det var din tur sist, men du er så nært så nært så nært nå tror jeg 
Du er jo et levende eksempel på alt ChatGPT ba meg gjøre haha. Tenker jo at siden vi får kjemiske så er det jo NOE som er fungerer. Det kan jo egentlig også være dårlig sædkvalitet hos mannen i teorien, kromosomfeil.Så bra!! Vi begynte å spise mer økologisk og lager så og si all mat fra bunnen (så godt det går) for ett års tid siden, dette er første året siden jeg fikk fibromyalgi for 9 år siden at jeg nesten ikke har hatt smerterVi har aldri vært særlig overvektige, men har likevel for store bukser begge to nå
Så jeg tenker at når man ser endring her så skjer det kanskje gode ting på innsiden også! Vi spiser masse brokkoli og mannen pusher på at jeg må få i meg proteiner så prøver å spise avokado og egg til frokost de fleste dager. Går mye gresk yoghurt også.
20 kg og så mye trening er sykt imponerende!! Utrolig bra jobbetJeg elsker kaffe, men får ikke i meg så mye, ca 1, max 2 kopper, men kan sikkert kutte ned mer. Alkohol har vært stoppet også, men tok noen glass vin i helgen
Ble litt sånn «trøstepremie» da jeg har vært så flink også fremdeles ingen babyresultat. Håper ikke det ødelegger for mye denne syklusen
Vis vedlegget 461821
Jeg hadde spiralen fra august 2020 til juni 2024, det var en hormonspiral. Men jeg hadde også spiral fra februar 2017 (etter første barnet) til juni 2019 og da ble jeg gravid i 1.PP. Etter jeg tok ut spiralen nå så har jeg gått rett tilbake til stabil syklus så jeg tror det nok har mer med at jeg var 26 og 29 år de første gangene og nå er jeg 35 år. Men jeg vet ikke, det kan ha mer å si enn jeg tror.Hadde du spiralen siden 2020 barnet? Var det hormon eller kobber? Er så sykt skuffet over hvor tregt det går etter uttak, og du har prøvd halvår lenger enn meg.. kjenner på at jeg skulle lest meg mere opp på hvordan spiralen fungerer på kroppen og ettervirkningene.. etterpåklokskapen![]()
Alltid like spennende siDa er man i gang med EL-leting. Veldig spent på når den kommer denne runden! Pleier å komme mellom CD 19 og 25. Forrige kom på CD 14
Vis vedlegget 461831

Ja får bare fortsette å gjøre vårt besteDu er jo et levende eksempel på alt ChatGPT ba meg gjøre haha. Tenker jo at siden vi får kjemiske så er det jo NOE som er fungerer. Det kan jo egentlig også være dårlig sædkvalitet hos mannen i teorien, kromosomfeil.
Antar jo at det er myomet for min del, men har jo ikke testet han haha
Jeg er 36 nå så spiller nok inn. Mannen er 32 og da vi ble gravide første gangen for 5 år siden prøvde vi å ikke bli gravid
Så troooor han har gode svømmere 
Jeg tenkte jo i våres at vi var heldig som slapp unna denne sesongen, men dengang ei.. Er heldigvis snart over nå! Skal gjennom ivf, og har ultralyd på onsdag for å se hvordan jeg har respondert på medisinene, så håper jeg det blir egguttak på fredag, som da regnes som elNei kutt ut aKan ikke den dritten holde seg til vinteren hvis den absolutt skal eksistere? Skal helst utslette den faenskapen! Masse god bedring!! Når er EL?

Første PP så prøvde vi egentlig ikke, og vi lå aksjer 5 dager før jeg målte EL, som vil si at de sædcellene må har overlevd 6 dager haha. Så når jeg fikk kjemisk på den så tenkte jeg jo at han må ha veldig gode svømmere haha. Tror alt ligger bra til rette men at myomet må vekk. Helsenorge anbefaler jo også å fjerne sånne kjempe svære myom, så vet ikke hvorfor legen på sykehuset rådet meg til å la den bli. Nå står jeg jo bare på en lang sykehus venteliste. Skulle spurt om de kunne fjernet den mens jeg var innlagt, så hadde jeg fått litt fortgang i sakene.Ja får bare fortsette å gjøre vårt besteJeg er 36 nå så spiller nok inn. Mannen er 32 og da vi ble gravide første gangen for 5 år siden prøvde vi å ikke bli gravid
Så troooor han har gode svømmere
![]()
Spurte ikke noe om kjemisk dessverre, fokuset var eggledere. Jeg har normale sykluser selv etter kjemisk var den normal bortsett fra at jeg blødde mindre den syklusen som var kjemisk. Testene har ikke økt mer men han kunne se store folikler på begge sidene og at el kommer til å skje mest sannsynligvis før helgen. Så blir spennende.Hurra! Så spennende for deg nå! Sa gynekolog noe om systemet etter kjemisk? Hvordan er testene dine nå? Venter fremdeles på babyplan i posten her![]()
Oi! Ble du gravid første PP etter spiral og første barnet?! UtroligJeg hadde spiralen fra august 2020 til juni 2024, det var en hormonspiral. Men jeg hadde også spiral fra februar 2017 (etter første barnet) til juni 2019 og da ble jeg gravid i 1.PP. Etter jeg tok ut spiralen nå så har jeg gått rett tilbake til stabil syklus så jeg tror det nok har mer med at jeg var 26 og 29 år de første gangene og nå er jeg 35 år. Men jeg vet ikke, det kan ha mer å si enn jeg tror.
Vi har ikke prøvd ordentlig mer enn 5 måneder siden jeg tok den ut av ulike grunner så kan hende vi har klart å misse noen sjanser.
Er det første barnet ditt? Og første gang med spiral? Jeg skjønner godt at du er skuffet, det er så kjipt når det ikke blir sånn man hadde sett for seg!
Ja, der er sikker noe med alderen.. vi skulle ikke ha barn siden jeg var syk, sluttet derfor også med p-piller (siden jeg var syk) men vi har måttet bommet på kalenderen eller en svømmer som hoppet av i svingen, som klamret seg fast og ble datteren vår i 2020, det året var jeg 32, så ble det hormonspiral etter det, nå er jeg 36 og dette er første gang vi aktivt prøver på barn, dette blir PP5 

Ja, de to første satt omtrent før vi begynte å prøve. De gangene forventet jeg at det skulle ta lang tid, men denne gangen hadde jeg tro på klaff med en gang og da ble det helt motsatt. Rart hvordan det å prøve å bli gravid og ikke bruke prevensjon nå nesten har blitt normaltilstand for meg.Oi! Ble du gravid første PP etter spiral og første barnet?! UtroligJa, der er sikker noe med alderen.. vi skulle ikke ha barn siden jeg var syk, sluttet derfor også med p-piller (siden jeg var syk) men vi har måttet bommet på kalenderen eller en svømmer som hoppet av i svingen, som klamret seg fast og ble datteren vår i 2020, det året var jeg 32, så ble det hormonspiral etter det, nå er jeg 36 og dette er første gang vi aktivt prøver på barn, dette blir PP5
![]()