Var hos gyn, sier jeg har en tynn livmorslimhinne, men at det kunne være fordi jeg var på time første dag i menstruasjonen. Han sier også at eggstokkene ser noe «polycystisk» ut, men den cysten som var der trodde han var en funksjonell cyste som «alle» får som forsvinner av seg selv iløpet av syklusen. Utover det sier han at alt han kan se ser bra ut.Hadde du rådført deg med lege ang så mange kjemiske? Du blir jo lett gravid tydeligvis? Men at det skal sitte. Jeg hadde 1 kjemisk sist syklus, men ganske sikker på at kroppen trenger tid på å kommunisere riktig hormoner for å bygge opp slim og livmorhinnen etter bruk av hormonspiral i 4 år.. håper det skjer noe snart, hvis ikke må jeg få sjekket hormonene![]()
Men han sa jeg skulle komme tilbake når vi har prøvd 1 år.Ja ikke sant! Men jeg har manifestert at det skal sitte for oss alle denne pp

Du er PP8? Og med 3 kjemiske, så er du sikkert svært nær en sittende spire snart da 
Jepp, PP8 nå, så det blir spennende å se om det sitter denne gangen. Håper så inderlig det! Hvis jeg får en kjemisk til, så kommer jeg til å kreve å komme inn før det har gått ett år
Flere som har hatt en sånn graf? Er etter SA/kjemisk. Men bør vell begynne stige.. er på cd 14. pleier ha EL rundt dag 16-17. men dette er første gang eg bgeynnte teste så tidlig.