Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Leser litt om det, folk sier det er smertefullt og at man blør noen dager etter det. Hvordan var det for deg?Lykke til! Det har jeg også prøvd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leser litt om det, folk sier det er smertefullt og at man blør noen dager etter det. Hvordan var det for deg?Lykke til! Det har jeg også prøvd![]()
For meg var det litt unormalt. Pga gyn ikke fikk skylt gjennom egglederne og jeg ba henne trykke på. Smertene var ekstreme da (fikk likevel ikke noe gjennom) og jeg besvimte i gyn-stolenLeser litt om det, folk sier det er smertefullt og at man blør noen dager etter det. Hvordan var det for deg?
gyn sa at det skjer meget sjeldent,hun hadde opplevd det to ganger før på alle de årene hun har holdt på, så ikke ta dette som en skrekkhistorie for å skremme
Det vil si at egglederne var tette da derfor fikk ikke du noe gjennom? Aha er det derfor du har tatt laparascopy? Ble du henvist da?For meg var det litt unormalt. Pga gyn ikke fikk skylt gjennom egglederne og jeg ba henne trykke på. Smertene var ekstreme da (fikk likevel ikke noe gjennom) og jeg besvimte i gyn-stolengyn sa at det skjer meget sjeldent,hun hadde opplevd det to ganger før på alle de årene hun har holdt på, så ikke ta dette som en skrekkhistorie for å skremme
Blødde ikke noe særlig, bare litt samme dag![]()
Det viste seg at de ikke var tette likevel, fant de ut ved kikkhullsoperasjon jeg hadde i novemberDet vil si at egglederne var tette da derfor fikk ikke du noe gjennom? Aha er det derfor du har tatt laparascopy? Ble du henvist da?
Åhh her har jeg mye å holde på med til tross for ufør så har jeg hundre prosjekter og en egen bedrift, så har mer enn nok å holde på med. Men tankene er likevel ekstremt preget av ønsket av å få barn, men det er jo fordi vi så gjerne vil legge til rette så godt det går. Leser masse og lærer masse om kroppen. Vi har vært på hytta nå noen dager, i dag snublet jeg nærmest over denne:Hva holder dere damer på mens dere venter? Venting på el, venting på ikm osv osv, bare venting hele prøvingen![]()

OiÅhh her har jeg mye å holde på med til tross for ufør så har jeg hundre prosjekter og en egen bedrift, så har mer enn nok å holde på med. Men tankene er likevel ekstremt preget av ønsket av å få barn, men det er jo fordi vi så gjerne vil legge til rette så godt det går. Leser masse og lærer masse om kroppen. Vi har vært på hytta nå noen dager, i dag snublet jeg nærmest over denne:
Vis vedlegget 461593
Nå har jeg jo fått «tegn» hver måned, men nå orker jeg ikke tro på de lenger![]()
temmelig nyklekkede, jo!Jeg håper dette er lykke pp!!Vi er likt i denne pp og, blir spennende å følge deg etter skylling!!
Er det to gjøker i eit anna rede eller? Dei svære fuglungene på sida av det lille eggetÅhh her har jeg mye å holde på med til tross for ufør så har jeg hundre prosjekter og en egen bedrift, så har mer enn nok å holde på med. Men tankene er likevel ekstremt preget av ønsket av å få barn, men det er jo fordi vi så gjerne vil legge til rette så godt det går. Leser masse og lærer masse om kroppen. Vi har vært på hytta nå noen dager, i dag snublet jeg nærmest over denne:
Vis vedlegget 461593
Nå har jeg jo fått «tegn» hver måned, men nå orker jeg ikke tro på de lenger![]()

Åh, så koselig å komme overÅhh her har jeg mye å holde på med til tross for ufør så har jeg hundre prosjekter og en egen bedrift, så har mer enn nok å holde på med. Men tankene er likevel ekstremt preget av ønsket av å få barn, men det er jo fordi vi så gjerne vil legge til rette så godt det går. Leser masse og lærer masse om kroppen. Vi har vært på hytta nå noen dager, i dag snublet jeg nærmest over denne:
Vis vedlegget 461593

Det er visst rødvingetrost, og de lager redene sine nært bakken! Det egget kan være et som ikke klekketEr det to gjøker i eit anna rede eller? Dei svære fuglungene på sida av det lille egget(kan jo være vinkelen berre og).
Utrulig fint bilde, love it og hadde tatt det som eit fint tegn
Ka bedrift har du?![]()
Også to fine fugleunger, vi fant de da jeg og 4-åringen klatret opp på en stor stein, så håper ikke vi forstyrret de for mye, det oooste varme fra redet og på hånda mi da jeg tok bilde (selv om jeg stod unna) så mor var nok ikke langt unna 

Ååå så herlig å være der alleredeI dag kom det el-slimel kommer nok en gang mellom i morgen (søndag) og tirsdag tipper jeg
Sluttet endelig å blø i går, nå er jeg på syklusdag 8! Får ikke begynt testing før LH-testene kommer på mandag, har begynt å dra i eggstokkene allerede 
Jeg sluttet å blø etter 4 dager (alltid hatt kort mens). Er på cd9 i dag tror jegÅåå så herlig å være der alleredeSluttet endelig å blø i går, nå er jeg på syklusdag 8! Får ikke begynt testing før LH-testene kommer på mandag, har begynt å dra i eggstokkene allerede
![]()
Så heldig du er, her varer det lenge, så drøyer det ut med spotting noen ekstra dager etter ogsåJeg sluttet å blø etter 4 dager (alltid hatt kort mens). Er på cd9 i dag tror jeg
Men var ikke så heftig blødning denne gangen!! Håper det er et godt tegn 
Jeg leste først rødvinstrostDet er visst rødvingetrost, og de lager redene sine nært bakken! Det egget kan være et som ikke klekketOgså to fine fugleunger, vi fant de da jeg og 4-åringen klatret opp på en stor stein, så håper ikke vi forstyrret de for mye, det oooste varme fra redet og på hånda mi da jeg tok bilde (selv om jeg stod unna) så mor var nok ikke langt unna
Jeg har en grafisk design bedrift, lager bilder og pynt som jeg illustrerer og designer![]()

HahahJeg leste først rødvinstrost![]()
Lurer på hvordan en rødvinstrost hadde fått navnet sitt isåfall 
Åååå spennendeCD 11 i dag, begynner å lete etter EL i mårra![]()
Hvordan går det med deg? Du har hatt en røff periode med flere kjemiske? Håper det sitter for deg nå 
Heldigen, 4 dager sier de er det mest ønskeligeOhoi, cd3 idag og gleder meg bare til å bli ferdig med tr. Blør ikke så veldig mye lenger, så forhåpentligvis omtrent ferdig imorgen, kanskje på mandag. Typisk nok kommer mest sannsynlig el ila min hardøkt på jobb (jobber tirsdag-torsdag dag, fredag-søndag kveld, fri mandag, tirsdag-fredag dag)
Men får bare legge inn noen aksjer når det passer og vi orker, så får det stå til![]()
da blir det gjort, raskt og enkelt hehe